רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 בנובמבר 2014

מעשה בפתח הבר כל השכונתי - ומה עם חניכי הישיבות של הר"מ גרוס??

מאת בן תורה

מעשה בפתח הבר-כל לא הייתי מביא מעשה זה לולא שראיתיו בעייני, לא הייתי מביא מעשה זה לולא שהאכזריות ועומק הרשעות של כת הרודפים את גדולי ישראל זועקת מתוכו, וכך היה מעשה: יום שישי ערש"ק פרשת לך לך מארצך, בפתח הבר-כל ברח' מסילת יוסף מודיעין עילית ע"י עמדת העיתונים למכירה עומד אני בחוץ ומחכה למונית [לא קניתי בבר כל חלילה אלא סידור היה לי בקופ"ח שבאותו בניין] בפתח עמדה אישה שיצאה מהחנות ועלעלה בעיתון יתד נאמן שעמד שם למכירה, לפתע מפתח החנות יוצא בעלה בריצה קמעה וזעקה בפיו 'מה את קוראת???' שום כלום רק המודיע הודיעה כשהיא ממהרת לעלעל בין דפי המודיע שעמד שם גם הוא... הייתי ממשיך את המעשה אך אשמור על כבוד הציבור ודי בהערה זו....- רודפים!!!
ומבר כל לבר כל- רב כל שפרסם את רשימת הרבנים שנתנו הכשר לחנויותיו לפתע פתאום נדם לו בפרסומים ומסתיר את כשרות הר"מ גרוס,, למה??? האם בגלל הונאת הכשרות הסירו ממנו את הכשרות ???? או שמא הוא הבין שהפרסום של כשרות חניכי הישיבות רק מזיק לו???

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.