רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

במקום למחות על חילולי הקברים בירושלים האדמו"ר מפעלץ ר' טוביה ווייס רץ להפגין נגד הראב"ד ולאסוף כסף לאתרא קדישא

מאת עדה'ניק

בימים אלו מתחולל פשע נורא של חילול קברי הקדמונים ברחוב אבא אבן בשכונת משכנות האומה בירושלים ע"י חברת מוריה של עירית ירושלים, כל חברי הביד"ץ שליט"א כבר ישבו ודנו ואסרו את העבודות והורו למחות נגד חילול הקברים כשאליהם מצטרפים גדולי ישראל.
מדי יום ביומו יוצאים יקירי ירושלים למחות במקום החילול, היום יום ג' הגיעו מאות אברכים מקהל הקודש דושינסקיא בראשות המוצי"ם שליט"א למחאה גדולה נגד חילולי קברי הקדמונים.
יראי ה' ובראשם חסידי תולדות אהרן ודושינסקיא יוצאים כבר משך שבועיים ימים להפגין נגד גזירת חיטוי שכבי, רבנים אדמור"ים ומנהיגי הקהילות הגיעו למקום החילול למחות נגד הפשע, אבל מפליא לראות שדוקא נשיא אתרא קדישא הרב טוביה ווייס עדיין לא השתתף בהפגנות אלו.
גורמים בעדה החרדית מציינים היום כי גם בהפגנות הגדולות שנערכו לפני חודשיים נגד חילול הקברים בכביש מס' 1 בירושלים, כאשר יקירי ירושלים יצאו מדי יום ביומו למחות נגד חילולי הקברים בראשות רבנים אדמורי"ם ומנהיגי הקהילות, רבים הושלכו אז למרתפי הכלא וסבלו בגבורה עינויים ומכות, גם אז לא הגיע הגאב"ד להשתתף ולו פעם אחת באותן הפגנות, וזאת כאשר למרות שכל חברי הביד"ץ הורו על החובה למחות נגד הפשע, ובעוה"ר הקברים שהיו בכביש מס' 1 נעקרו וחוללו בידי בני עולה ה"י.
אותם גורמים מוסיפים ומציינים כי פלא שהרב טוביה ווייס שמצהיר על עצמו כשומר הקברים, ובימים אלו ממש הוא מתעתד לצאת למסע ענק לארה"ב לאיסוף כספים לטובת ארגון אתרא קדישא, איננו מתייחס כלל לחילול הקברים הנעשה בירושלים במרחק דקות מספר של נסיעה מביתו, ועד כה לא השתתף אפילו בהפגנה אחת נגד חילולי הקברים, בעוד שבמתחם גולובנציץ בבית שמש, שם נעשים העבודות בפיקוח הראב"ד הגר"מ שטרנבוך, רץ הגאב"ד להפגין נגד הראב"ד בתואנה של חילול קברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.