רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

ווארטים


עורך דין מפורסם נפטר ומגיע לשערי גן עדן.כשהוא מגיע למלאך העומד בשער הוא אומר לו: "סליחה, אבל יש לכם טעות. אני ישבתי במשרד, עובד על תיק חשוב מאוד, ופתאום, ללא סיבה, אני מת. איזה מין דבר זה?"המלאך שואל את עורך הדין לשמו ובודק במחשב שלו. הוא חוזר לעורך הדין ואומר: "אני לא יודע למה אתה מתלונן, כתוב במחשב שנפטרת בשיבה טובה.""מה?" משתומם עורך הדין "אני בן 34, מה פתאום בשיבה טובה?"המלאך בודק שוב המחשב שלו ואומר: "על פי שעות העבודה שחייבת את הלקוחות שלך, אתה בן 97."
 
עורך דין אחד עצר את היגואר החדשה והנוצצת שלו והחנה אותה מול המשרד. בשנייה שפתח את הדלת, עברה במהירות אדירה משאית, "גילחה" את כל הצד של היגואר, ושברה את הדלת. עורך הדין ההמום התקשר למשטרה, ואחרי דקה הגיע שוטר. העו"ד התחיל לצרוח: "האוטו שלי! האוטו החדש והיפה שלי!"השוטר אמר לו: "אתם עורכי הדין ממש מגעילים אותי. אתה כל כך חומרני, כל כך עסוק בלבכות על האוטו שלא שמת לב שהמשאית פצעה אותך קשה וכל היד שלך חתוכה ומדממת!"עורך הדין מסתכל על ידו נוטפת הדם, ומתחיל לצרוח: "אלוקים! השעון שלי!!!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.