רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בנובמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


בשורה משמחת!
בעז"ה במוצש"ק הקרוב יתקיים שיעור שידור חי בלוויין, מהרב ברלנד שליט"א, השיעור יחל בשעה 10:15 מיד לאחר סיום שיעורו השבועי של הראשל"צ הרב יצחק יוסף שליט"א המשודר בכל רחבי הארץ.

זק"א בד"ה הקדוש שלום אהרון בעדני שנפצע אנושות בפיגוע שלשום נפטר מפצעיו טרם פורסם מועד ההלוויה

פרסום ראשון: סערה בזכרון יעקב.
אלי כהן בנייעס החרדי: התושבים החרדים בזכרון יעקב נגד האבא החרדי בעל האייפון, ונגד משרד החינוך. זאת בעקבות שבמשרד אילצו בכח להכניס את הבן לתלמוד תורה. הורי שאר הילדים לא שלחו את ילדיהם לבית הספר הבוקר. ניקוב צמיגי רכב משרד החינוך והפגנה זה חלק מהתפאורה.

יעקב ריבלין ב'בקהילה': "אריה דרעי ואלי ישי נועדו לשיחת סרק שלא נאמר בה דבר וחצי דבר מהותי במשך שעה. בתום הפגישה פורסמה הודעה משותפת שהגדירה אותה כטובה. פרטים נוספים לא פורסמו, וטוב שלא". ~~|~~ הסקופים: בד"צ 'העדה החרדית' פרסמו פסק הלכה נגד העלייה להר הבית. הרבנים החתומים רומזים לקשר ברור בין ההסלמה ושפיכות הדמים בירושלים לעליית יהודים להר

'הקול החרדי': הפגנת השבת ברחוב בצלאל, האחים דוד ויונתן רזאל יהיו החזנים בתפילה בנוסח קרליבך לציון 20 שנה לפטירתו של שלמה קרליבך

בן כספית ב'מעריב': ההערכה שלי שסער יחזור. המספרים שלו מהסקרים האחרונים לא רעים. 7% מהציבור רואים בו מתאים לתפקיד רה"מ, יותר מיאיר לפיד וליברמן. 18% אמרו שיצטרפו למפלגה שסער יחבור בעתיד

ישראל כהן ב'כיכר': הגר"ד לנדו ראש ישיבת סלבודקא צפוי להצטרף לוועד הישיבות באסיפה ביום ראשון באם יתן את הסכמתו.

בהלווית הקדוש שלום בעדני הי"ד. השתתפו:  הראשל"צ הגר"י יוסף, נשיא המועצת חכם שלום כהן, הגר"א בקשי דורון. הרבנים הראשיים לירושלים הגר"ש עמאר עמאר והגר"א שטרן. ניר ברקת. יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כי ש"ס.

לדעת' חושף: רבה של חיפה הרב שלוש רכש חלקת קבר בחיפה חודשיים לפני פטירתו ובכל זאת נטמן בבני ברק

הראשל"צ הגר"י יוסף  בהלווית הקדוש שלום בעדני הי"ד: מכאן תצא הקריאה, העליה להר הבית כרוכה באיסורי כרת, אסור בשום אופן לעלות להר הבית לא יתכן שרבנים קטנים יחלקו על גדולי הדורות

חשיפת המערכת! שלב ראשון בספרי היוחסין החל. 'הקול החרדי': בבית שמש החלו בחלוקת כרטיסי 'חבר' למשפחות חרדיות בלבד.

רוזמן חושף ב'מקור ראשון': תוכנית חרדית להקמת ספרי יוחסין כבר הוכנה ב- 1998 בהוראת הגרי"ש אלישיב זצ"ל. ועדה הוקמה ומסמכים כבר הודפסו. המתווה בסוף לא התקדם לתוכנית מעשית.

 'הקול החרדי': האד' מראדז'ין שהותקף לפני מס' שבועות ע"י מתפללי בית מדרשו הפסיק להתפלל במקום.

משפחתו של הנרצח אהרן שמעון בעדני הי"ד ביקשו לא לסקר את מסע הלוויה במידה והאירוע יסוקר בשבת בתקשורת.

'המודיע' מצטרף היום למאבק כשרות המקוואות: ידיעה על כרוז גדו"י ש"המרכז הארצי לטהרת המשפחה הגוף היחיד המוסמך ואין לסמוך על פרסומים אחרים". המכתב עצמו לא מופיע בעיתון.

להמשך המבזקים כנסו כאן:


אלפי איראנים השתתפו היום  בהפגנה נגד ארצות הברית שנערכה בטהרן לרגל יום השנה להשתלטות על שגרירות ארה"ב בשנת 1979. ההפגנה אורגנה על ידי קיצונים שקראו בין היתר "מוות לישראל" ו"מוות לבריטניה". היום מציינים באיראן את יום ההשתלטות של הסטודנטים המהפכניים על השגרירות האמריקנית בטהרן ב-1979. מאז הורעו היחסים בין המדינות אשר לא שבו למסלולם. בשבוע הבא ייפגשו גורמים רשמיים באיראן עם גורמים אמריקנים וידונו בתוכנית הגרעין האיראנית השנויה במחלוקת.

סקר ערוץ הכנסת:
ליכוד 22
הבית היהודי 18
העבודה15
יש עתיד 9
מרץ9
שס 8
ג8
כחלון 8
ליברמן7
מי הראוי להיות ראה”מ
נתניהו 28%
בנט 12%
הרצוג 11%
לפיד 2%

 דוברת המרכז הרפואי הדסה מוסרת כי הפצוע מפיגוע הדריסה בירושלים אשר היה במצב אנוש, נפטר הבוקר מפצעיו. משפחת הדסה משתתפת בצער המשפחה.
פצוע נוסף מאותו פיגוע נמצא מצב בינוני קשה, בהכרה מלאה, יציב.
מאירוע הדריסה בגוש עציון  מאושפזים בהדסה עין כרם 3 פצועים.
אחד במצב קל, במחלקה הכירורגית.
שני במצב בינוני לאחר שנותח.
במצבו של הפצוע השלישי חלה החמרה מסויימת, הוא עדיין במצב קשה בטיפול נמרץ.

זק"א בד"ה הקדוש שלום אהרון בעדני שנפצע אנושות בפיגוע שלשום נפטר מפצעיו טרם פורסם מועד ההלוויה

 שאלה הלכתית הולך רגל שנדרס ע״י ערבי ונהפך לצמח הוא יבול נוכרי?😜

 בקרוב בוואטסאפ: כשאתה מקליד/ה... זה יראה לנמען את כל הגרסאות שכתבת ומחקת.😂👍

זקא המחלקה המשפטית
בפעילות חובקת עולם.
איש עסקים ישראלי שהיה בדרכו לפריז בטיסת אל אל קיבל דום לב באוויר המטוס נחת באתונה -יוון והנפטר נלקח למכון לרפואה משפטית המקומית . לפי החוק ביוון חייבים לנתח את הגופה כדי להוציא הודעת פטירתה ולפרט את סיבת המוות . המשפחה פנתה לרכז המחלקה המשפטית לקבלת עזרה .
בסיוע של משרד החוץ הישראלי הוגשה  פניה לקונסול יוון בתל אביב  על חומרת הדבר בנתיחת הגופה הן מהצד ההלכתי יהודי והן מצד החוק הבן לאומי מאחר והמוות בכלל לא היה בתחום יוון רק נחיתת בניים . בסופו של יום אמש בשעות המאוחרות הגופה שוחררה ללא נתיחה והגופה בדרכה לישראל לקבורה .
מיכאל גוטוויין רכז המחלקה המשפטית זקא

מגזין התמונות 'כל העולם כולו' לא מופיע בחנויות במשך 3 שבועות ברציפות.

רכב לכותל ונדרס: הרוג שני בפיגוע בירושלים
שלום בעדני בן ה-17, נכדו של חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, מת מפצעיו. הוריו חשבו כי בעת הפיגוע למד בישיבה, ובשעות הראשונות שלאחר הדריסה הוא הוגדר "אלמוני" - עד שזוהה באמצעות טלפון נייד
נועם (דבול) דביר ועומרי אפרים

ההרוג השני של פיגוע הדריסה בירושלים : מת מפצעיו שלום בעדני, תלמיד ישיבה בן 17 מירושלים, שפונה במצב אנוש לבית חולים הדסה עין כרם והיה במשך כמה שעות בסטטוס של "אלמוני". בעדני הגיע להדסה אחרי שנפצע בפיגוע הדריסה שהיה שלשום (יום ד') בשעות הצהריים בעיר. הבוקר מת מפצעיו. בפיגוע נהרג גם קצין מג"ב ג'דעאן אסעד ונפצעו 12 איש.

הלווית הקדוש שלום אהרון בעדני הי"ד, תצא בשעה 11 מבית הלוויות הספרדי בהר המנוחות בי-ם.

בן כספית ב'מעריב': ההערכה שלי שסער יחזור. המספרים שלו מהסקרים האחרונים לא רעים. 7% מהציבור רואים בו מתאים לתפקיד רה"מ, יותר מלפיד וליברמן. 18% אמרו שיצטרפו למפלגה שסער יחבור בעתיד.

ישראל כהן ב'כיכר': הגר"ד לנדו ראש ישיבת סלבודקא צפוי להצטרף לוועד הישיבות באסיפה ביום ראשון באם יתן את הסכמתו.

מה היא מכילה?
משקלה הכולל 11,340 ק"ג...
מתוכם 1815 ק"ג קרם
גובהה 7 מטרים
ובתוך העוגה 3180 ק"ג צימוקים
1500 ביצים
220 אגוזי פקאן
4800 ק"ג קמח
1815 ק"ג סוכר
וקורט מלח בכמות של 45 ק"ג...

זאב קם ב'מקור ראשון': ליברמן לח"כים: הבחירות באפריל - מאי 2015. "נתניהו החליט לפרק את העסק וללכת לבחירות". בישראל ביתנו החליטו למקד את ההתקפה נגד הבית היהודי, מהניתוחים קולות רבים זולגים לבנט.

'הקול החרדי': הפגנת השבת ברחוב בצלאל, האחים דוד ויונתן רזאל יהיו החזנים בתפילה בנוסח קרליבך לציון 20 שנה לפטירתו של שלמה קרליבך.

חשיפת המערכת! שלב ראשון בספרי היוחסין החל. 'הקול החרדי': בבית שמש החלו בחלוקת כרטיסי 'חבר' למשפחות חרדיות בלבד.

בחדרי': הגר"ש אויערבך צפוי להגיע ביום ראשון לאסיפת ועד הישיבות בבית הגראי"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.