רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

צביעותה של נטורי קרתא - להייקינד אסור להתגרות באומות אבל לסאטמאר בקרית יואל מותר להתגרות באומות!!!

זכותו של כל אחד להאמין במה שהוא מאמין וכשם שפרצופיהן אינן שוות כך דיעותיהן אינן שוות ואפשר לחיות עם זה, אבל יש מה שאסור להשלים עם זה וזו הצביעות, מי שמאמין בדרכו אז בבקשה בכל מקום גם היכן שזה לא משתלם

נטורי קרתא יוצאת נגד דב הייקינד בטענה כי הוא מתגרה באומות, הוא דיבר נגד אובמה, דבר שלכאורה מותר ונכון באמריקה זה הסעיף הראשון בקונסטיטוציה של אמריקה המאפשר חופש ביטוי והבעת דעות, אבל נתעלם מזה. השאלה שלי כאן היא, בקרית יואל הסאטמארית שם מתגרים באומות בצורה איומה, מבקשים לגזול מן הגויים שטח אדמה גדול לבנות שם עוד דירות לאנשי המקום, זה מכעיס את תושבי האזור והשנאה ליהודים שם נוראה, מגבירים שם את האנטישמיות, וזה כלל לא מפריע לנטורי קרתא לא נמצא אותם קוראים למלחמה על סאטמאר שם על שהם מתגרים באומות, הם עסוקים עם הייקינד שלא לוקח מגוי כלשהו כלום

תגובה 1:

  1. די גויישע שכנים האבן א טענה אז זיי ווילן לעבן א דארפיש לעבן, אבער נישט דאס איז זייער ציהל דא, ווייל ווען דאס שטערט זיי וואלטן זיי געדארפט זיין קעגן די פילע דיפארטמענט געשעפטן אין די געגענט וואס קומען כסדר צו, זיי וואלטן זיי געדארפט זיין קעגן די קאסינאס, און נאך. ווי אויך קומט נישט אריין קיין מעדיקעד פראד און אלע אנדערע בלבולים וואס זיי שיסן כסדר.
    נאכמער, די פרוי וואס פירט UM איז א נייע תושב, קוים 7-8 יאר, וואס האט גאנץ גוט געוואוסט די מצב ביים זיך אהערציהן, נאר איז דא בלויז לקנתר.
    א גוי וויל נישט זעהן קיין איד פאר די אויגן. פינטל.
    והיינו טעמא דבלומינבערג, היינו טעמא מאנסי, והיינו טעמא דסקווירא, איבעראל פארפירן די גואישע שכנים. צו גיין זאגן אז דאס איז נישט אנטיסמעטיזם און פרובירן זיך איינצורעדן אז עס איז שייך צו לעבן בדרכי שלום, דאס קען נאר זאגן איינער וואס האט נאכנישט געטוהן עפעס לטובת הכלל, אדער איינער וואס איז גרייט מאיזה סיבה צו גיין בלינדערהייט אין וואנט אריין.
    עס איז נאכנישט געווען די מציאות אינעם היסטאריע פון קרית יואל וואס מען זאל געלעבט בשלום ובשלוה מיט אלע שכנים, פארפאלן, אויב וויל מען אויפטוהן עפעס איז אייביג דא דער 'פן ירבה' גרופע.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.