רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 בנובמבר 2014

דרשה לכבוד "שבת אבי עזרי" שהכין נתי גרוסמן

דרשת שבת "אבי עזרי" תשע"ה!
 
להלן דרשת ליל שב"ק שנתתי בק"ק "מעתיקי השמועה" באי שם לזכרו הטהור של מרן זיע"א, מדובר בדרשה מצונזרת מפני החשש שמא התלמידים הצעירים דכאן שלא שימשו עדיין כל צורכן יקצצו בנטיעות  ח"ו,  אבל בכל זאת מכיוון שהבטחתי לאנ"ש, אביא כאן את הרעיון המרכזי:
 
"ויקומו משם האנשים וישקיפו על פני סדום"
 
אומר רש"י "כל השקפה שבמקרא לרעה חוץ מהשקיפה ממעון קדשך"
 
מורי ורבותי! זה ממש מוראדיק!
 
אם אתם חושבים  שבסדום לא היו גדיילים ובעלי השקופע טועים אתם!
 
פשיטא שבקרב אנשי סדום היו גדיילים ובעלי השקופע אבל  מורי ורבותי היתה להם השקופע מזויפת!!! וכמו שאומרה רש"י כל השקופע היא לרעה! 
 
ואם תשאלו אם לא יתכן השקופע לטובה כלל, וכיצד  נדע מהי ההשקפה האמיתית בטהרתה,  על זה אומר רש"י חוץ מהשקיפה ממעון קודשך!  פירוש בזה העולם לא שייך כלל שבן תמותה גדול ככל שיהיה, יזכה להיות בעל השקפה אמיתית וכדי לזכות להשקפה אמיתית זה רק מתנת שמים מרבש"ע וכמו שאברהם אבינו זכה והכיר את בוראו מעצמו.
 
מורי ורבותי!
כדי לזכות להשקפה האמיתית בטהרתה לא מספיק העובדה שאתה גדול הדור אלא צריך לזכות לקבל את ההשקופע האמיתית ישירות מרבש"ע (וכמו שנאמר השקיפה ממעון קדשיך) ורק יחידי סגולה כמו אברהם אבינו זכו לכך.
 
מורי ורבותי! זה ממש גיוואלדיק!
 
זכה מרן רבינו האבי עזרי זיע"א שקיבל את ההשקפה האמיתית והטהורה ישירות מרבש"ע ולא בכדי כל גדולי ישראל האחרים שהיו בעלי השקפה מזויפת היו בעיניו כקליפת השום.
  
מורי ורבותי!
 
בדיוק בשבוע ההילולא דמרן רשכבה"ג זיע"א ובמלאת יובל ה-25 להקמת מפלגת ההשקפה הטהורה, תלמידיו המובהקים מעתיקי ההשקפה בטהרתה די בכל אתר ואתר, נלחמים אלו באלו עד זוב דם למען שימור מורשתו הטהורה של מרן רבינו האבי עזרי.
 
והלא דבר הוא!
  
מורי ורבותי! אילו  היינו זוכים ומרן רבינו הק' היה כעת בין החיים בודאי שהיה שש ושמח ביותר על הפילוג בין מחנה היראים שנועד לשמר את ההשקפה בטהרתה, וכעת עלינו להתחזק בדרכו הק' למען יידעו הדורות הבאים איך וכיצד מנהלים מערכה השקפתית לאורה של "דעת תיירע" כנתינתה ממרן.

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.