רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 בדצמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

הדקירה ב-770 בארה"ב - אהליאב אבוטבול עורך 'בית משיח' בראיון: "יש הטבה במצבו של הבחור שנדקר, הכושי הגיע מספר שעות לפני ללא סכין ובחורים ביקשו ממנו לעזוב את המקום ולאחר מכן הוא חזר עם סכין בסביבות השעה 2 ורץ למרכז האולם ודקר את הבחור שישב בסמוך לבימה, וצעק באנגלית אני יהרוג את היהודים, היה נס גדול שהאירוע נגמר כך".
סערה בעקבות החלטת השופט רחמים כהן להיעתר לבקשת חולה ניוון שרירים סופני, לנתקו ממכונת ההנשמה למרות שאינו עונה להגדרת "חולה הנוטה למות" • ראיון נרחב עם יו"ר איחוד הצלה הרב זאב קשש שאומר כי "זה פסיקה שנוגדת ההלכה וערכי היהדות, אין ספק שזה יום עצוב למדינת ישראל שבית משפט יהודי - ישראלי פוסק בניגוד לערך החשוב של הצלת חיים, אנו רואים את זה בצער רב ובחומרה רבה".
שבתי גרברצי'ק דובר המשטרה למגזר החרדי בראיון: "הותר לפרסום כי נעצר אזרח אמריקני ששהה בישראל בניגוד לחוק והודה כי תכנן לבצע פיגועים נגד יעדים אסלאמיים במדינה. הציעו לו אף להתנקש באובמה במהלך ביקורו בישראל. בחיפוש בביתו של החשוד נמצאו תחמושת ואמצעי לחימה שנגנבו מצה"ל, החקירה בוצעה תוך עדכון ושיתוף פעולה עם ה-FBI".
חנן גרינווד עורך 'כיפה' בראיון: "תלונה רשמית הוגשה לנציב שירות המדינה נגד חמישה דוברים ממשלתיים בעבר ובהווה, עקב חילול שבת שלא לצורך לאחר שהפיצו הודעות לעיתונות במהלך השבת", בתנועה למדינה יהודית דורשים "לרענן את הוראות התקשי"ר באופן שבו עובדי המדינה - ללא יוצא מן הכלל - יחדלו מלפעול בפומבי בעיצומו של יום השבת, הוא יום המנוחה השבועי הלאומי בישראל, כשאין מדובר בפיקוח נפש".
ואיתמר בן גביר בראיון על המהומה היום בבית המשפט לאחר הדיון בעניין ח"כ חנין זועבי, ואיך הוא מגיב לטענה כלפיהם כי גם הפעם המפלגה שהם מריצים תשרוף קולות, לדבריו: "אנחנו הולכים להציל קולות, יש היום עשרות אלפי אנשים שלא הולכים להצביע אם אנחנו לא נתמודד, שלא מאמינים לבנט, אנחנו נרוץ בכדי להציל את הקולות הללו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.