רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 בדצמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

נתי לסרי מנכ"ל ש"ס לשעבר בראיון סוער קורא לאחדות בין ש"ס למפלגתו החדשה של אלי ישי, מספר כי מפלגתו החדשה של אלי ישי מטרתה לפעול למען האברכים ועולם התורה, והאם הקריאה לאחדות זה בעקבות הסקרים הלא מחמיאים?
שלומי בוכניק מ'ידיעות ירושלים' בפרופיל ענק על המיליארדר החרדי שלמה רכניץ מלוס אנג'לס שזכה לכינוי "גאידמק החרדי". בין חמשת הטייקונים החרדים הגדולים בעולם. הונו: 4 מיליארד ש"ח. תורם לחב"ד ומיר ומלחין שירים, ובקרוב הוא יוצא לשוק הישראלי בדיסק חדש.
יעקב אמסלם מאתר 'כל הזמן' בראיון: "בעקבות הסקרים שהצביעו על ירידה דרסטית, בש"ס החליטו לרענן את שורות המפלגה בדמויות שיביאו את תמיכתן של קהלים חדשים. בין השמות שהועלו הופיעו יו"ר 'הידברות' הרב זמיר כהן, ראש העיר רחובות רחמים מלול ואיציק אלרוב ממחאת הקוטג', ועוד".
האמן הבינלאומי אמיליו מוגילנר, מספר על חנוכיית הענק מבטון שהכין והוצבה היום בעיר רחובות, 9.5 מטר גובה, 13 טון בטון וברזל, אלו הממדים של חנוכיית הענק מעשה ידיו, החנוכיה האומנותית הגדולה בארץ, בראיון נרגש הוא מספר כי הצליח לסיים את הפרוייקט למרות שהוא משותק ביד אחת בעקבות ירי של מתנקש לפני 13 שנים.
ויו"ר עצמה יהודית ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי מגיב לטענות כי פעילי להב"ה פעלו ממשרדו ולכן בוצעה במקום הפשיטה המשטרתית, ומה דעתו על המתקפה נגד מפלגתו של אלי ישי? האם יש סיכוי שהוא ואנשיו יחברו אליו בכדי למנוע את הסיכון שלא יעברו את אחוז החסימה במידה וירוצו כל אחד בנפרד?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0522335982  שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.