רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

קים נשיא דרום קוריאה בדרכו של האדמו"ר מ-48 החליט ש'קים' יש רק אחד

מאת באבאווער

אתם חושבים שרק לבאבוב יש בעיה עם השם אז תלמדו מה קורה בקוריאה שם הנשיא החליט כי את שמו אף אחד לא ישא לשוא, ומי שקוראים לו 'קים' עליו לשנות השם מיד, רק הוא הנשיא ישא בשם הזה ולא אף אחד אחר, ומעתה חל איסור לתת את השם קים לאף אחד

הפלא הגדול הוא למה הוא נזכר רק עכשיו הוא כבר הרבה זמן נשיא, אז אומרים יודעי דבר, כי הוא שמע על פסק הדין בבאבוב והחליט כי אף הוא עושה כך

וכך מדווח וויינט על הקורה בקוריאה

לא תישא את שם קימך לשווא: כשנה לפני שקים ג'ונג און עלה לשלטון בצפון-קוריאה הודיעו השלטונות לאזרחים שם כי מעתה אסור להם להיקרא או לקרוא לילדיהם באותו השם כמו שלו. כך חושפים כעת גורמים בדרום-קוריאה.
הצעד נועד כמובן לחזק את פולחן האישיות סביב מנהיג צפון-קוריאה, שעלה לשלטון החודש לפני שלוש שנים, עם מותו של אביו הרודן קים ג'ונג איל. גורמים רשמיים בדרום קוריאה מספרים כי בעבר כבר אסר המשטר הצפון-קוריאני להשתמש בשמותיהם של קים ג'ונג איל ושל אביו, מייסד המדינה הקומוניסטית, קים איל סונג.
הגורמים הדרום קוריאנים שחשפו את המידע החדש גילו כי בתחילת 2011 הורה השליט דאז קים ג'ונג איל לאזרחים הנושאים את שם בנו, היורש לעתיד דאז, למצוא לעצמם שמות חדשים, וציווה על הרשויות להימנע מרישום תינוקות חדשים עם אותו השם. "כל גופי מפלגת השלטון ואנשי הביטחון הציבורי צריכים לגבש רשימה של אזרחים ששמם קים ג'ונג און ולדאוג שהם ישנו מרצונם את שמותיהם", נקבע בצו שפרסם אז קים ג'ונג איל.

הליך שינוי השמות כלל שינוי שמות במסמכים רשמיים, כולל תעודות ביטוח סוציאלי ותעודות בית ספר. "על הרשויות לדאוג גם שאיש לא יציג תלונות לא-נחוצות או יפיץ דברי רכילות בנוגע לפרויקט הזה", נקבע עוד.
במסגרת פולחן האישיות ההנהגתי בצפון קוריאה, נזכיר, נדרשים כל אזרחי צפון קוריאה לענוד סיכת דש הנושאת את תמונותיהם של קים איל
סונג וקים ג'ונג איל, ולהציב את דיוקנותיהם של המנהיגים על קירות בתיהם. ימי הולדתם של שלושת המנהיגים משושלת קים נחשבים לחגים הלאומיים החשובים ביותר בצפון קוריאה.

שושלת קים שולטת בצפון קוריאה זה יותר משישה עשורים ביד ברזל. פארק ג'ין הי, עריקה מצפון קוריאה העובדת עבור רשת KBS הדרום קוריאנית שפרסמה את המסמך המעיד על איסור השימוש בשמו של קים ג'ונג און, אמרה כי אין לה ספק שהצו משנת 2011 נאכף ביעילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.