רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


יוני שטבון שמונה לראש מטה ההסברה במפלגתו של אלי ישי, מגיב להחלטת תקומה: "אנחנו מכבדים את ההחלטה, אך לא מצרים עליה".
 ---------------------
ברוך דיין האמת ! לאחר כשעה של מאמצי החייאה בשטיבלאך בעש"ט בביתר נפטר כעת גבאי השטייבלאך ר' פנחס זלצמן ז"ל. בשורות טובות ויום טוב
 ---------------------
דובר המשטרה ש"י: המשך מעצרים של פעילי ארגון להב"ה.
בהמשך לחקירה ארגון להב"ה של  היחידה המרכזית / מפלג פשיעה לאומנית של מחוז ש"י נעצרו ועוכבו סה"כ שמונה חשודים חברי ארגון להב"ה בחשד לעבירות הסתה וקריאות לביצוע פעילות אלימות וטרור על רקע גזעני.
החשודים הובאו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י
 ---------------------
ברוך דיין האמת: בבית החולים 'מעיני הישועה' נפטרה הגב' ריזל וייס ע"ה, אשת הר' דוד מוילמסבורג. הגיעה לארץ לחתונת בנה השבוע ב'גני הדקל' והשתתפה בחופה בהוראת האד' מויז'ניץ ובסיוע מתנדבי איחוד הצלה. נפטרה לאחר מחלה בערב שבת שבע ברכות.
---------------------
'מקור ראשון' חושף: הברית הסודית בין אביגדור ליברמן למשה כחלון שתטלטל את המערכת הפוליטית: ירוצו בנפרד ולאחר הבחירות יכריזו על איחוד סיעות. המטרה: להביא את ליברמן לראשות הממשלה.
---------------------
זאב קם חושף ב'מקור ראשון' את דף המסרים של 'הבית היהודי' לח"כי המפלגה: "ליברמן איש שמאל שמשתייך למחנה בוז'י-כחלון. לא מדברים על איחוד עם 'הליכוד' כי זה לא יקרה ולהדגיש שנפתלי בנט "קרוץ מחומר של ראש ממשלה".
---------------------
דוברות איחוד הצלה: נהג רכב כבן 70 נפצע בינוני ושני נכדיו כבני 10 ו-11 נפצעו קל בהתהפכות רכב לתעלה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'אלעד' העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, צוותי כיבוי ומשטרה פעלו אף הם בזירה.
---------------------
ח"כ אלי ישי בראיון ל'קול ישראל': "אין מניעה הלכתית שנשים ישמשו חברות כנסת, גם הייתה נביאה בישראל. אך עדיין למרות זאת לא נהוג כיום למנות אשה במפלגה חרדית"
---------------------
הצלם שלמה מאיר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24" היישר מחצר ציון רבי נחמן מברסלב זצ"ל: "אלפים הגיעו עד כה לעיר אומן שבאוקראינה בכדי לשהות בשבת חנוכה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצ"ל, כפי המסורת והמנהג בחסידות ברסלב, הבוקר נצפו בתפילה בציון הקדוש הרה"ג רבי שלום ארוש והרה"ח רבי ניסן דוד קיוואק מרבני ומשפיעי ברסלב. מזג האוויר קריר אך ללא שלג"
 ---------------------
 אריה ארליך מ'משפחה' בטוויטר: אחוז החסימה רחוק עדיין, אורי אריאל מתחיל להפנות עורף, אבל אלי ישי כבר סימן קהל יעד: חב"ד. האם החב"דניקים ינהרו אחריו

להמשך המבזקים כנסו כאן:



---------------------
מרתק וחינוכי: המחנך הרב יוסל'ה אייזנבך בשיחה מרתקת וחינוכית, וורטים וחידודים בקו הקולי של סוכנות הידיעות חדשות "חדשות 24" על פרשת השבוע, חג החנוכה והבחירות הקרובות.
--------------------- 
 אתר 'קול חי': סערה בראשון לציון בשל החלטת העירייה להפר הסטטוס קוו ולהפעיל את היכל התרבות בשבת. סיעת ש"ס חלוקה כשאחד מחבריה החליט לפרוש מהקואליציה
---------------------
הראשון לציון הגר"א בקשי דורון בשיחה מיוחדת כעת בקווים הקוליים של סוכנות הידיעות "חדשות 24" על פרשת השבוע - לקראת שבת קודש וענייני חג החנוכה,
---------------------.
 בני ברק: לאחר כניסת שבת שריפה כילתה כליל דירה ברח' הרב שך ככה"נ בעקבות חנוכיה
---------------------
'ערוץ 2': עמיר פרץ ישוריין במקום ה-8 ברשימת 'העבודה' ויהיה המשוריין הראשון לאחר האיחוד. טרכטנברג יקבל את המקום המשוריין של מזכ"ל המפלגה חיליק בר
---------------------
'ערוץ 10': נפתלי בנט אמר בשיחות סגורות: "אין לי בעיה שאורי אריאל יעבור למפלגתו של אלי ישי"
---------------------
 מיקי לוי ב'ערוץ 2': "יש עתיד לא פוסלת את החרדים בממשלה הבאה, אבל אפשר להרכיב קואליציה בלעדיהם"
---------------------
 גרוזמן ב'nrg': הרב דב ליאור מאיים הערב על 'תקומה': "אם לא תאשרו פיצול מבנט אתמוך במפלגה של מיכאל בן ארי". כינוס תקומה הערב ב-22:00
---------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'ערוץ 2': "אלי ישי לא הולך בדרך של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. עשינו מאמצים גדולים למנוע את הפילוג"
---------------------
 יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'פגוש את העיתונות: "אלי ישי עשית טעות גדולה, תבקש מחילה בקברו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל מהפגיעה הקשה בו. החלטנו יחד עם משפ' הרב בנתיים לא להגיב, אבל משפחתו של מרן נפגעה בצורה קשה ובקרוב נשמע את תגובתם"
---------------------
שלזינגר ב'בחדרי': מספר נערי שוליים תקפו באבנים בחורי ישיבה ברח' יפו בירושלים בצהרי שבת, אחד הבחורים נפצע ופונה. מספר שעות לאחמ"כ נעצרו התוקפים הקטינים.
---------------------
שלי יחימוביץ' ב'שבתרבות' במועצה האזורית גלבוע: "הרעיון של אביגדור ליברמן כראש ממשלה מעורר בי חלחלה. יש גבול לספינים שלו. ממתי הוא נהיה שמאלן?"
---------------------
 השר אורי אורבך ל'ערוץ 2': מסתמן: אורי אריאל ישאר בבית היהודי.
---------------------
כעת ב'רמדה' ירושלים: אלפים במופע הצדעה לרגל חגיגות ח"י ל'קול חי' עם 18 זמרים על במה אחת בשידור חי ברדיו ושידור וידאו מלא באתר 'קול חי'
---------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליק נר חמישי של חנוכה בכותל המערבי, והתייחס לרקטה שנורתה מעזה לישראל: "לא אעבור לסדר היום אפילו על ירי של רקטה אחת לעבר ישראל, לא נסבול "טפטוף של רקטות" ולא נקל ראש בביטחון ישראל"
--------------------- 
‬: מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: אריה יואלי עורך ׳סרוגים׳ היישר ממרכז תקומה: ״המתח באוויר! ממתינים להצבעה. מסתמן: מקבלים את ההצעה של ׳הבית היהודי׳. ׳תקומה׳ לא רוצים להיות אלו שדחפו לפילוג״.
ישראל גליס בראיון: ״מאחורי הפרגוד כולם נשמעים לגדולי הדור. גם אנשי ׳בני תורה׳ ישמעו בסוף לגדו״י ויצביעו ג׳. הנשים החרדיות מובילות הקמפיין גם לא מעשיות, רק חושבות בקול, לא יעשו כלום מעשי ויצביעו ליהדוה״ת״.
מני גירא: ״בעוד ישי ממתין להכרעת 'תקומה' שרוב חבריה הצהירו בעד הישארות בבית-היהודי, בקרב אחר כבר הפסיד: ניסיון לקבל תמיכת רבנים המזוהים עם ש״ס״.
אורי הולצמן ח״מ עיריית ביתר בראיון: ״רוב חב״ד יתמכו באלי ישי רק אם ירוץ יחד עם מיכאל בן ארי, ישי חושש לרוץ עם בן ארי בגלל נתניהו״.
---------------------
מהדורת חצות בסקופים: לקראת ההכרעה הסופית בתקומה, יועץ התקשורת ארי גלהר: החלטה נגד הפיצול - ניצחון לבנט והפסד לאורי אריאל ולרב דוב ליאור.
הדיין הרב אריאל בראלי מרבני תקומה: מפלגת תקומה מאבדת הערב את תמיכת כל הרבנים שלה, שימליצו כנראה על מפלגת אלי ישי.
יו”ר ש”ס אריה דרעי נאם הלילה במסיבת חנוכה באשדוד, יהודה חזן: תודה לאלי ישי בזכותו הפעילים עם אש בעיינים יעשו הכל שלא תמחק מורשתו של מרן, אלפים שרו באשדוד "עוצו עצה ותופר" מחכים לצאת לפעילות.
המועצה של חדשות הסקופים עם איתי גדסי יענקי קצבורג ישראל כהן ומשה ויסברג, 
האם הפריימריס בשלומי אמונים הוגן ואמיתי או שמדובר בהליך להרגעת השטח?
העסקן אהרלה יקטר בראיון: השטח דורש לקבל קודם רשימה מי החסידויות שמיוצגות ע”י שלומי אמונים.
---------------------
סקר רשת ב' כעת מעודכן מהבוקר: אם אורי אריאל ואלי ישי ירוצו יחד הם יקבלו 6 מנדטים. אם משה כחלון ויאיר לפיד ירוצו יחד יקבלו 23 מנדטים.
---------------------
אזעקה נשמעה במועצה האזורית אשכול. זוהתה נפילה מחוץ לאחד הישובים במועצה.
---------------------
בחדרי': איום לרצח על פוליטיקאי חרדי במונסי: אהרן וידר קיבל תמונה מעריפת ראש של דאע"ש, כשבמקום ראשו של השבוי הודבק ראשו של וידר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.