רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

נטורי קרתא והמחבלים דואגים לכבודם של החזירים

מאת שמעון כהן ערוץ7

בקהילות חרדיות רבות מקפידים שלא להעלות על דל שפתיהם את שמה של החיה שהפכה לסמל המאבק ביהדות, סמל הטומאה - החזיר.
בגן החיות התנ"כי נקבע שלט ליד הטפיר ובו נכתב באידיש שחיה זו אינה חזיר שכן בני המגזר החרדי נהגו ליידות בחיה האומללה אבנים, אך מסתבר שיש פעמים שגם הקיצוניים שבעדה החרדית נרתמים להגנה על כבודה של החיה הזו.
בפרסום פנימי של נטורי קרתא הופץ מכתב מטעמו של גוף פיקטיבי המכונה 'האגודה הארצית למען החי' ותחת הכותרת 'זעזוע ותדהמה' נכתב במעין מכתב לציבור:
"הננו להוקיע את השפלות הנבזית אשר נחשפו אליה תושבי הארץ כאשר בקמפיין החרדק"ים הנודע העזו להשוות בין 'חרד"ק' לחזיר שהוא בעל חי הנזכר במקרא. השוואה נבזית זו מוכיחה כי האנשים העומדים מאחורי הקמפיין אינם מתחשבים ברגשות של אחרים ואינם בוחלים להשתמש באמצעים שאינם ראויים. הם לקחו בעלי חיים תמימים והשוו אותם לאנשים חסרי מצפון ורגש דבר המהווה פגיעה חסרת תקדים".
בהמשך המכתב מסבירים מנסחיו את ההבדלים שהם מוצאים בין חייל חרדי לחזיר, ולטובת החזיר...: "בעוד שהחרדקי"ם מנסים לחיות בדו קיום הרי בעלי החיים הללו אינם מסווים את עובדת היותם מה שהם. בעוד שהחרדק"ים הורסים מבפנים את החברה שגידלה אותם הרי שבעלי החיים הללו תורמים לחברתם ומסייעים לה. בעוד שהחרדק"ים הינם חבר בוגדים הרי בעלי החיים הללו לא בגדו באף אחד ולא עשו עוול לאיש".
את דבריהם חותמים מנסחי המכתב במילים: "ברור אם כן שנעשה כאן עוול לבעלי החיים. חייבים להילחם בתופעה הזו ועל העומדים מאחורי הקמפיין להתנצל על כך בפרהסיא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.