רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

ר' מנדלי - מוזס הוא זה שבחש בקדירה לסלק את אחי ר' ישראל מויזניץ

מאת וויזניצער

חסידיו של ר' מנדלי לא יושבים בשקט ובאים חשבון עם מנחם אליעזר מוזס וטוענים כי הוא מבקש להסיר מעצמו וזורק את הדברים על רבם והם שקר מוחלט

ר' מנדלה הגר טוען מה שמוזס אומר שאני זרקתי את אחי ר' ישראל זה שקר וכזב,  אני מנדלה הגר הייתי אברך בקושי בגיל 27 כשנזרק אחי, מוזס בחש אז בקדרה ועשה מה שעשה, ולבסוף אמר שאני פוגע באבי זצוק״ל  

מוזס שקרן וטיפש, חוץ מסיפורים על האמרי חיים וסיפורי סבתא שלא היו ולא נבראו הוא לא עושה ולא יעשה כלום,  עוד כמה שנים הוא יספר לכם סיפורים על ה'ישועת משה' כמה צדיק הוא היה, אבל על שכירי החרב ששכר לפגוע בו הוא לא יספר

מוזס, תספר לנו בדיוק למה אותך הרבי מויזניץ זרק מקרית ויזניץ בב״ב והייתה חייב לעבור לגור לירושלים

כן, את שליחו של הרבי מויזניץ הנוכחי [בנצי שטנגר] האבא ז״ל זרק מהקריה בב״ב ואמר לו כדי לך לצאת מהקריה וכך יהיה לך אפשרות להגיע לבית המדרש שלוש פעמים בשנה, אחרת גם את זה תפסיד

מנחם לייזער מוזס לא עזר ליהודי אחד במשך כל שנות חייו הדבר היחיד שעשה הוא הלך רכיל על ר' ישראל הוא אמר אביך אמר כך ולאבא אמר הבן אמר כך

חלק ענק מן הסיבות שזרקו את ר' ישראל מויזניץ היתה התוכנית השטנית של מוזס הוא רצה שיזרקו את שרולצה לחצי שנה ואז הוא יהיה המתווך להחזיר אותו וזה יתן לו שליטה מלאה על החצר אבל מרוב שקרים ורוע' שרולצה נזרק ל-18 שנה והתוכנית לא יצא לפועל

תגובה 1:

  1. מנדלי השקרן הגדול מדבר זה שחיתן אשת איש למהדרין מן המהדרין לפני שנה זה כבר מספיק לראות מי הוא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.