רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הסקופים: אברך חסיד ויז'ניץ תושב עפולה שנעצר בשבוע שעבר ע”י משטרה צבאית. שוחרר לשבת לביתו ויובא מחר בפני שופט.
 ------------------
ברוך דיין האמת: בשבת בבוקר נפטר נפתלי לאו לביא ז”ל ששימש שגריר ישראל בארה”ב. אחיו של הרב ישראל מאיר לאו.
 ------------------
לבני והרצוג הנמצאים בפורום סבן בוושינגטון הכריזו יחד: "אנו משקיעים מאמצים לגבש קואליציית 'רק לא ביבי'. עושים הכל כדי לייצר בריתות ושהדרך לחבירה לגוש מאוחד קצרה מתמיד".
------------------
דוברות איחוד הצלה: ילדה בת 5 נפגעה בליל שבת מרכב להסעת חולים/יולדות ברחוב רבי עקיבא בבני ברק ונחבלה בראשה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול בבית החולים כשמצבה מוגדר בינוני, נסיבות התאונה נבדקות ע"י המשטרה.
 ------------------
עקיבא נוביק ב'ידיעות': זהו תג המחיר העדכני של ש"ס ויהדוה"ת: ועדת הכספים, ביטול הקיצוצים החריפים בתקציבים חרדיים, תיקי הדתות, הבריאות והפנים, הגדלת קיצבאות הילדים ותקציב הישיבות ושינוי בחוק הגיוס
 ------------------
'ידיעות' חושף: ג'יל רוזנברג ששמה פורסם השבוע כמי שהצטרפה לכורדים שנלחמים בדאעש והיה חשש שנחטפה ע"י דאעש, חזרה לפני שנתיים בתשובה והתגוררה מס' חודשים אצל חסידי סאטמאר בקריית יואל מונורו.
 ------------------
 סקר של 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 2': 65% לא רוצים את נתניהו כראש הממשלה הבא.
 ------------------
אתר 'כיפה' חושף: הרב אביחי רונצקי הודיע כי יתמודד בפריימריז בבית היהודי.
 ------------------
האירוע בליל שבת בב"ב: הילדה נפצעה ברח' רבי עקיבא באורח בינוני. נסיבות האירוע והדריסה ע"י נהג גוי של 'עזר מציון' נבדקות ע"י המשטרה.
 ------------------
יעקב אילון מונה למגיש מהדורת החדשות 'מבט' בערוץ 1.
 ------------------
בן 87 מבאר שבע פונה לבית החולים במצב קשה לאחר שנחנק מסופגנייה.
 ------------------
הרבצ"ר לשעבר הרב אביחי רונצקי הודיע על הצגת מועמדותו בפריימריז לרשימת הבית היהודי.
 ------------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: כותרות צפויות לימים הקרובים: א. איחוד הרצוג - לבני. ב. היועץ הרפובליקני של נתניהו. ג. לפיד חוזר לכתוב סטטוסים.
 ------------------
'הקול החרדי': 200 מתפללים וביניהם חברי מועצת העיר ירושלים, פינדרוס, רוזנשטיין, ויוסי דייטש, השתתפו השבת בקבלת שבת ברחוב בצלאל עם הגר"ג רבינוביץ. החזן דובל'ה הלר עבר לפני התיבה.

להמשך המבזקים כנסו כאן



 ------------------
מתמודד נוסף בפריימריז בבית היהודי: רז קיל. שימש יועצו הדתי של גדעון סער ושל נפתלי בנט.
 ------------------
בשל חוסר במאבטחים בכותל המערבי: סגרה המשטרה את הכניסה לרכבים והכניסה לבאים ברגל משער יפו. מהומה במקום.
 ------------------
אדמקר ב'וואלה': סקר שמתפרסם הערב: 62% מהציבור לא רוצה ממשלה עם חרדים. 74% מתנגדים שיגדלו את תקציב הישיבות. את הסקר ערך מכון סמית עבור עמותת חדו"ש.
 ------------------
נתניהו שוחח הערב עם ג'ון קרי וביקש לשחרר את פולארד לאור ההידרדרות במצבו
 ------------------
הקמפיין של 'יש עתיד' יצא לדרך: סטיקרים של השרים מתלוננים: "ביבי עצר אותי" לפיד: "באמצע הורדת מחירי הדיור". פירון: "באמצע הרפורמה בחינוך". גרמן: "באמצע רפורמה בבריאות". כהן: "באמצע הסיוע לקשישים"
 ------------------
ארליך בטוויטר: ח"כ חרדי בכיר אמר הערב שהסיעות החרדיות יסכימו להצטרף לממשלה ללא בחירות, בתמורה לביטול הסנקציות הפליליות ותיקון תקציב הישיבות. המפתחות בידי ליברמן.
 ------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי מצהיר ב'ערוץ 10': הכנסת תתפזר ביום שני, אף אחד לא פנה אלי בימים האחרונים להקים ממשלה חלופית
 ------------------
בית שמש: לאחר ביקור מרן הגר"ח קנייבסקי בעיר, חברי המועצה מטעם דגל התורה שמואל גרינברג ומשה מונטג התפללו בשבת בבית הכנסת בית התפילה ברמת בית שמש.
 ------------------
אטילה שומפלבי בטוויטר: נתניהו אמור להגיע לשבעה על אמו של אביגדור ליברמן במועד שעדיין לא ברור לי. מלחששים שזה יקרה לפני יום שני, והמאמץ להקים ממשלה חלופית יגבר.
 ------------------
מרן האד' מבעלזא הגיע לביקור חולים אצל האד' מקרעטשניף ברחובות
 ------------------
עוד הצהיר דרעי ב'ערוץ 10': אלי ישי יהיה מקום 2. ש"ס תציג פנים חדשות בבחירות הקרובות.
 ------------------
עד מה ה': המראות של הטליתות והתפילין ספוגי הדם עקב הטבח המחריד בבית הכנסת בהר נוף הביאו למחרת הפיגוע את הזמר יואלי קליין (ואפילו בהסתרה) יחד עם התמלילן חזקי גליק והמלחינים ישעיה גרוס ונחמן פוקס ליצור שיר שיעביר ולו במעט את התחושות הקשות. את השיר המרטיט שמשולב עם מילים מתהילים וקולות הרשמים הקשים (סירנות והרמקולים על ההלוויות), מבצע קליין בדואט יחד עם הזמר מוטי ויזל
------------------
  מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
מני גירא: החיבור בשמאל מייצר לראשונה אפשרות להדחת נתניהו וגורם ללחץ בליכוד ששבו לגשש אפשרות צירוף החרדים לממשלה. ליברמן ודגל מתנגדים. ליצמן בעד. דרעי לא נתן צ'אנס. הצבעת האי-אמון בשני תוכרע בידי החרדים.
יועץ התקשורת רועי לחמנוביץ בראיון: ״הקמפיין של החרדים חייב להיות על ׳יש עתיד׳. כחלון זה חלק מקהל היעד של ש״ס, יצטרכו לבצע פעולות נקודתיות נגד רשימתו״.
אבי שיף ׳בחדרי׳ בראיון: ״החרדים מעדיפים בחירות לפחות כלפי חוץ, אני לא רואה את ליברמן מוותר על חוק הגיוס והגיור, גם דרעי מצהיר שאין מהלך שהחרדים יחברו להקמת ממשלה חלופית״.
גיא עזרא ׳סרוגים׳ בראיון: ״אני שומע בקרב אנשי ׳דגל׳ ובראשם גפני שלא יכנסו לממשלה כעת בשום דרך. הקמפיין של ש״ס הולך לכיוון חברתי ולא מדיני״.
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים: האם תקום ממשלה עם החרדים?
ישראל כהן בראיון: החכי"ם החרדים ממשיכים להכחיש בתוקף "אין שום סיכוי מדובר בספינים", מנגד התחושה במערכת הפוליטית שנתניהו בודק אפשרויות.
שידור חוזר מהראיון המלא הערב בערוץ 10 עם יו"ר ש"ס אריה דרעי.
להיכן נעלם המאבטח מרמי לוי? עוה"ד מרדכי ציבין בראיון: יש אצלי מעטפה עם 20 אלף שקל עבורו אך כנראה שבשב"כ מסתירים את זהותו האמיתית ולכן לא נגיע אליו.
ראש כולל שמואל הנביא הרב יהודה צדק בראיון: החל ממחר ועד להודעה חדשה הקבר יהיה סגור למתפללים יהודים ויהיה פתוח רק לערבים, הרב רבינוביץ אמר מפורש כי הוא מתנגד לקיומו של הכולל שלנו באתר.
והאם נהג עזר מציון פגע וברח בילדה בת 9 בבני ברק? אביה של הילדה בראיון: לולי כונני ההצלה הבת שלנו היתה נהרגת ח"ו.
 ------------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': מנהיג הציבור החרדי מרן הגראי"ל שטיינמן אסר על חברי הכנסת החרדיים לשבת באף ממשלה עם יאיר לפיד, גם אם הוא יהיה שותף זוטר.
 ------------------
גל"צ על ההיערכות של המפלגות החרדיות: "ש"ס תעלה קמפיין חברתי ומבטיחה דמויות חדשות לאו דווקא חרדים. יהדוה"ת תלך במסרים שמציגים כישלון כלכלי של לפיד שהבטיח צמיחה ללא חרדים ונכשל. לא יתקפו אותו אישית כדי לא לחזקו".
 ------------------
הרה"ר הגרי"מ לאו ישב היום ומחר שבעה בבית אחיו המנוח ז"ל רח' רבי מאיר 12 בירושלים. מיום שלישי ישב בביתו רח' משה שרת 65 בתל אביב.
 ------------------
המו"מ בין 'העבודה' ל'התנועה' לקראת סגירה. לבני תשוריין במקום ה-2. עוד 2 מקומות ישוריינו לחברי מפלגתה במקומות ריאליים.
 ------------------
ח"כ יעקב מרגי ללביא ב'קול ברמה': "אלי ישי בדרך לש"ס תחת דרעי. מקווה שבימים הקרובים הציבור ישמע מזה. הוא לא מחפש אלטרנטיבות, כל סיפורי אורי אריאל ובני תורה הכל ספינים. אריה אמר לי אישית שאני יישאר במפלגה".
 ------------------
השגריר כרמל שאמה הכהן לגל"צ: "אני לא אצטרף לרשימה של משה כחלון ולא לשום מפלגה אחרת. קיבלתי כמה פניות ואני נשאר בתפקידי הממלכתי"
 ------------------
'ידיעות': נתניהו ניסה לשכנע אמש את ליברמן להקים ממשלה עם החרדים. איווט סירב
 ------------------
שלזינגר ב'ישראל היום': אלי ישי נכנס לשבוע הגורלי על חייו הפוליטיים. השבוע יחליט על המשך דרכו. למרות התחייבות אריה דרעי לשריון כמס' 2 ושר בכיר, דרישותיו הנוספות: הכנסת רבנים למועצת וסמכויות בהרכבת הרשימה.
 ------------------
ח"כ מאיר פרוש לשיף ב'בחדרי': "הקמת ממשלה חלופית עם החרדים, לא עומדת על הפרק, לא ניכנס לממשלה שהתעמרה בציבור החרדי. יהיה נכון שאותם גורמים חרדים המפיצים את אותם הספינים ושוכריהם, יגלו אחריות בעת הזאת".
 ------------------
נשיא המדינה ראובן ריבלין בוועידת ישראל לעסקים שנערכת כעת במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב, בתשובה לשאלתו של עורך "גלובס" חגי גולן, אם יש לו מושג מה יקרה אחרי הבחירות, אמר ריבלין: "יש לי חשש כבד מאוד שהציבור ימנע מללכת לבחירות כי הוא לא מאמין בכך, אי אמונה של הציבור בבחירות זה אמירה של האזרחים כי הדמוקרטיה לא מועילה לנו".
 ------------------
ראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך החל לשבת אמש שבעה בביתו בהר נוף על פטירת אחותו הרבנית מרגליות מלונדון.
 ------------------
 'הארץ': בסקר הפנימי שערכו בליכוד במקרה שמשה פייגלין יעמוד בראשות הליכוד ויביא 18 מנדטים, עולה כי יגיעו קולות גם מיהדות התורה.
 ------------------
המרד בעבודה: ח"כים נגד צירופם של לבני ומופז "כמות שריונים לא הגיונית". יחימוביץ חוששת למקומה "אני מתקשה להאמין שלא אהיה בעשירייה הראשונה. החשש למקומי הוא לא האישיו בבחירות האלו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.