רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 בינואר 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות חדשות 24:

יעקב אמסלם מאתר כל הזמן בראיון: ביקור הניחומים של נתניהו הערב אצל מרן הגר"ש כהן, מהווה פתיח לשרשרת קריצות לכיוון ש"ס מצד ביבי. הסיבה: ירידתם של ליברמן ואלי ישי בסקרים, והאם הביקור זה הכרה של נתניהו במרן הבא אחר מרן הגר"ע יוסף זצ"ל? ומדוע אריה דרעי לא קיבל את פניו?

ח"כ לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי בראיון בנוגע להשתתפותו הערב באירוע של כסא רחמים, מה זה אומר בקשר למפלגתו של אלי ישי, האם בכל מקרה הוא ירוץ גם לבד? ומביע ביקורת על משה פייגלין, ופרשנות נרחבת על כל ההתפתחויות האחרונות בפוליטיקה.

אמיר קינן ראש אגף תנועה ארצי באגד וראש מטה החרום מספר על ההיערכות לקראת הסופה, ומה צפוי מבחינה תחבורתית להיות בימים הקרובים ולקראת שבת קודש, והאם הופקו לקחים בעקבות עשרות האוטובוסים שנתקעו בשנה שעברה?

שבתי גרברצ'יק דובר המשטרה למגזר החרדי בהנחיות לקראת הימים הקרובים, מדווח כי הכבישים המובילים לירושלים ייחסמו טרום הגעת השלגים, ומספר על ההיערכות של המשטרה למתן מענה מהיר למען האזרחים גם בשלג.

ומתי גולדשטיין מזק"א מספר על ההיערכות של זק"א למתן מענה וסיוע גם באירועים משמחים של בריתות, בר מצווה, וחתונות בימים הקרובים גם במהלך סופת השלגים, וממליץ לאלו שצריכים לטוס לחו"ל לצאת כבר בשעות הקרובות מירושלים ולא ליפול למעמסה על המתנדבים שאמורים להתעסק ולסייע באירועי חירום ואירועים רלוונטיים יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.