רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 בינואר 2015

שטבון בפוסט מרגש: "כשמלאכי, בני בן ה 4.5, יהיה בן 18 כבר לא ישאלו אותו למה אבא עזב את הבית היהודי להתאחד עם אלי ישי. למלאכי יהיה ברור שלהרכיב רשימה כזאת, זה אמתי"

מאת כתב מיוחד

ח"כ יוני שטבון העלה לפני זמן קצר (חמישי) פוסט מרגש מאוד בפייסבוק, בו הציג את בנו מלאכי בן הארבע וחצי ואת חזון המפלגה. "אין לו עדיין זכות בחירה, וכנראה שבשנים הקרובות לא יוכל להצביע למפלגת 'יחד'. מה שאני כן אני יודע, זה כשהוא יהיה בע"ה בן 18 אף אחד לא יקרא 'בוגד' או 'חרדי'. אף אחד לא יזלזל בו בגלל שהוא מעריץ את לוחמי צה"ל בגלל שהוא אוהב את המדינה שלו. כשהוא ילבש מדים הוא יעריך את לומדי התורה שמחזקים את הרוח של העם היהודי. לו כבר יהיה ברור שדתיים לאומיים, חרדים ומסורתיים יכולים לצעוד יחד. להניף בגאון אהבת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל תוך שותפות מלאה, למרות השוני. את מלאכי, כבר לא ישאלו למה אבא עזב את הבית היהודי להתאחד עם אלי ישי.  זה יהיה ברור שלהרכיב רשימה יפה ומאוחדת שתלחם כנגד חקיקה אנטי דתית ותחזק את זהותה היהודית של ישראל מתוך כבוד ונועם, זה אמתי. "
לפני זמן קצר (חמישי) העלה חבר הכנסת יוני שטבון, רמ"ט ההסברה של מפלגת יחד העם איתנו והמדורג שני ברשימה, פוסט מרגש בנוסח הבא:
שלום. זהו מלאכי הבן שלי, בן הארבע וחצי. כפי שאתם רואים ולפי ה'הפרצוף' המתוק שלו, הוא ילד שובב שאוהב לעשות שטויות במיוחד בשלג.
אין לו זכות בחירה, ובשנים הקרובות הוא לא יוכל להצביע למפלגת 'יחד'.
מה שכן אני יודע זה, שכשהוא יהיה בע"ה בן 18, אף אחד לא יקרא לו 'בוגד' או 'חרדי'. אף אחד לא יזלזל בו בגלל שהוא מעריץ את לוחמי צה"ל או בגלל שהוא אוהב את המדינה שלו. כשהוא ילבש מדים (מה לעשות, אנחנו בשכונה קשה) הוא יעריך את לומדי התורה שמחזקים את הרוח של העם היהודי.
לו זה כבר יהיה ברור שדתיים לאומיים, חרדים ומסורתיים יכולים לצעוד יחד. להניף בגאון את אהבת תורת ישראל, ארץ ישראל ועם ישראל תוך שותפות מלאה, למרות השוני.
את מלאכי, כבר לא ישאלו למה אבא עזב את הבית היהודי כדי להתאחד עם אלי ישי.  למלאכי יהיה ברור שלהרכיב רשימה יפה ומאוחדת שתלחם כנגד חקיקה אנטי דתית ותחזק את זהותה היהודית של ישראל מתוך כבוד ונועם, זה אמתי.
טוב, עכשיו הוא קטן. אבל אני חש ויודע שאנחנו עושים היסטוריה.
כן זו המילה. היסטוריה חברתית, היסטוריה פוליטית והיסטוריה יהודית – מתאחדים.
בינתיים אבא של מלאכי, יעבוד קשה, יסביר ישכנע, יעצור את הציניות והעיניים הצרות. אבל בעיקר אני נדרש להאמין.
 להאמין שהגיע הזמן, להאמין שזה אמתי ולהאמין שזה בדיוק מה שהקב"ה רוצה מאתנו.
בינתיים מלאכי השובב משחק בבוץ שלאחר השלג. גם אני לא מתכוון להוציא את הידיים מהבוץ הפוליטי הישראלי שלהתלכלך ממנו זה זכות. זכות להיות חבר כנסת במדינת ישראל.
בע"ה נעשה ונצליח
יוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.