רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בינואר 2015

כשהוא רוצה לתקוף את גדולי ישראל הוא שולף את הנשק החלוד של חב"ד - תלמיד פוניבז' מזכיר לכולם את השיטה של הסוטה נתי גרוסמן

מאת תלמיד פונוביז'

הנה זה הגיע. כתבתי כאן לפני יומיים על שיטת הרב שך כאשר היורד לשרשם של דברים רצה לגמד את כל ראשי הישיבות שלא הלכו בתלם שלו, הוא השתמש בנשק של חב"ד וכך הצליח לכופף את כולם להיכנע לשלטון המושחת שהנהיגו בחצר  הרב שך. בנשק של חב"ד הם נלחמו נגד כל גדולי ראשי הישיבות, השפילו ולחמו וירדו לחייהם של מרן מאור הגולה הגראי"ל שליט"א, ונגד מרן שר התורה ראש הישיבה הגר"ד פוברסקי זצוק"ל, מרן הגר"ד לנדו, מרן הגר"ח גריינמן, מרן הגר"נ קרליץ,  ונגד כל מי שלא כרע לבעל  וזעק יחי אדוננו המלך המשיח הרב שך שליט"א לעולם ועד וממשיך דרכו מעתיק השמועה הגרנ"ז גרוסמן שליט"א...
 
ומי שחשב שזה נגמר, מתברר שהיורד לשרשם של דברים שוב שלף את הנשק החלוד שיש לו בארסנל הארכיונים ששמה חב"ד. זה נשק מוצלח של נתי גרוסמן עוד מתקופת ה"מגוון" ביתד. זה השיטה וזה דרכו כסל למו מזה עשרים וחמש שנים. כאשר אין מה לומר ויש להצדיק את קיומה של המפלגה והמחלוקת והעיתון שלו  יש נשק חדש-ישן ששמה חב"ד. אני כבר מתחיל לחשוש שנתי גרוסמן הוא אכן סוכן כפול וכל מטרתו שוב להאדיר את חב"ד. אחרת לא מובן למה הוא כל הזמן מתאהב להזכיר את חב"ד ולהגדילה. האובססיה הזאת מלמדת על הליקוי המאורות בה אנו נמצאים.
 
הפלא איך שנתיים וחצי הוא התאפק, ורק כעת הנשק נשלף שוב, הלחץ של הבחירות שאף אחד לא סופר אותם בשערי חסד,  והפעם גם האדמו"ר מגור לא יעלה להתחנן בבית בשערי חסד להצביע ג' , והם נשארו מבודדים מסכנים ועלובים, אז נשלף מתוך גנזי יתד הנסתרים הנשק האולטימטיבי ששמו חב"ד. אוי נתי אוי נתי אם זה מה שיש לך למכור אתה בצרות גדולות.
 
כאשר כתבתי זאת לפני יומיים שזאת הייתה השיטה לא האמנתי שהנה זה יגיע כל כך מהר, והנה גם הפעם הסוטה הידוע (שהתחיל עם נשים נשואות בפריצות הכי נוראה במשרדי יתד נאמן ומרן הגרי"ש זצ"ל נאלץ לאסור את כניסת נתי גרוסמן למשרדי יתד נאמן ורק היה מותר לו לשלוח את הכתבות במייל ולא לדרוך במשרדים בבני ברק) שוב שלף את הנשק המחליד מתוך הארכיון שהצליח לגנוב ממשרדי יתד נאמן, ושרבט דברי הבל ורעות רוח ועשה סלט ירקות וחצילים על שני עמודי רוחב  גזירת הגיוס חב"ד עקירת מורשת הרב שך ומה לא גייס לטובת הביזיון שהם עומדים לעבור בבחירות הקרובות ולראות בעיניים כלות שיהדות התורה מקבל שמונה מנדטים, והכל בשביל להפריע למערכת הבחירות של יהדות התורה ולהוכיח שהבני תורה קיימים.
 
אכן בני קרח לא מתו, אז מי הוא ואיזה הוא שמעז לומר שנתי גרוסמן לא יורד לשרשם של דברים. אז כעת לאחר הכתבה הגאונית ב"הפלס" בטוח שממשיך המורשת של הרב שך זה אכן נתי גרוסמן שנוקט שוב בשיטה הגאונית שהמציא.
 
רק זכינו שאותו נוכל מתועב אפיקורס המנודה ומוחרם מצד כל היהדות החרדית, נמצא כיום בכת מסוגרת משערי חסד עם אדם שעומד בראש הכת  שהלימוד זכות היחידי עליו שהוא 'צודרייטער' כמו הנביא מוחמד של המוסלמים.  
 
אשרינו מה טוב חלקנו שאותו נתי גרוסמן מנהל הפסלון נמצא היכן שנמצא, ובעל כורחו יצעק מתוך האדמה משה אמת ותורתו אמת ואנו בדאין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.