רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בינואר 2015

אלי ישי בסיור בשומרון: "הבית היהודי מתנצל על התורה"

ראשי מפלגת יחד העם איתנו, ח"כ אלי ישי וח"כ יוני שטבון, סיירו היום במועצה האזורית שומרון. ישי: "הקמנו מפלגה כדי לחזק את עולם התורה במדינה. כדי למנוע אוסלו ג. כדי לדאוג לשכבות החלשות. בלי להתנצל". שטבון: "מפלגת יחד היא הסיירת מטכ"ל של הזהות היהודית של המדינה. בשבועות הקרובים נציג את הרשימה שלנו. נבחרת מנצחת שלא בורחת מאחריות"

היום (שני) סיירו חברי הכנסת אלי ישי ויוני שטבון, ראשי מפלגת יחד העם איתנו, בשומרון. הסיור החל באזור התעשייה ברקן, שם ביקרו במפעל כל גדר. בהמשך הגיעו להתיישבות הר ברכה, שם נפגשו עם תושבי המקום וסיירו ביקב ברכה. לבסוף הגיעו למצפה יוסף ולאלון מורה, שם נפגשו עם המרא דאתרא הרב אליקים לבנון.

יו"ר המפלגה ח"כ אלי ישי לתושבים בשומרון: "הקמנו מפלגה כדי לחזק את עולם התורה במדינה. כדי למנוע אוסלו ג. כדי לדאוג לשכבות החלשות. בלי להתנצל. הבית היהודי אומר שהוא לא מתנצל על כלום. זה לא מדויק. הבית היהודי מתנצל על התורה".
ח"כ שטבון, ראש מטה ההסברה של מפלגת יחד העם איתנו: "מפלגת יחד היא הסיירת מטכ"ל של הזהות היהודית של המדינה. אנחנו נהיה השכפ"ץ היהודי של הממשלה, בלי להתנצל. כי מי שמתנצל על התורה, סופו שיתנצל גם על ארץ ישראל.  התאחדנו חרדים ודתיים לאומיים, מסורתיים וחילונים, כי יש לנו אחריות לגורל המדינה היהודית. בשבועות הקרובים נציג את הרשימה שלנו, נבחרת מנצחת שלא בורחת מאחריות"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.