רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בינואר 2015

סוטים!! אין מילה אחרת

מאת איש בית שמש

בקרית הרמ"א בבית שמש וכן בשכונות סלונים וחפציבה וחלקים מהקריה החרדית הקנאים נלחמים אש כנגד עלוני פירסום נטו, כן כן עלוני פירסום של עסקים ופירסום עיסקי מקומי חרדי
אבל רבני הקנאים ושלוחם המובטלים והמשועממים נלחמים ונותנים מכות רצח למחלקים אותם בתיבות הדואר, עד כדי נזקים לרכבם וידם נטויה להרע ולהשחית כידוע.
הרבה מתושבי בית שמש שואלים עצמם למה ומה רע בעלוני פירסום אלו???
אין בהם מילה של מלל פוליטי, אקטואלי, או קהילתי מכל סוג שהוא, אלא רק לוח מכירות, דירות למכירה ולהשכרה וכ"ו, והדבר כמובן נצרך לכל בן אנוש החי בעיר תקינה על פני כדור הארץ!!
(כמובן לאברך כולל או לאדם העובד לפרנסתו או מפרסם שרוצה למכור ולשווק את סחורתו ומרכולתו. כמובן שדבר זה של חיים תקינים ומסודרים אינו לרוחם של מחבלים חולי רוח מרוב שעמום וחיים על שנור והפגנות ונזקים וריסוסי גרפיטי )
שאלתי כמה וכמה מהחלאות המזוויעים והמשועממים האלו מה החטא ומה הפשע בעלוני פירסום אלו???
והנה התשובה שקיבלתי מהם המראה יותר מהכל מי הם ומה עובר להם בראש :
בגלל שיש שם לפעמים פירסומים על שיעורים מפי מחנחים חרדים לא משלנו והכותרת שלהם הוא חינוך באהבה, לכן אנו לא מסכימים שזה יחולק כאן.
ועדיין לא הבנתי מה הפסול שהם מצאו בזה עד כדי רדיפה והשחתה והרס הפרנסה לשני (כמובן שאין לי צל של מחשבה שדברים אלו מעניינים אותם בכלל, הם הרי יהודים איפה שבא להם)
ואז סוטים אלו ענו לי שהמילה "אהבה" היא לא מילה צנועה וזה עושה להם הרהורים.......
הבנתם. עם איזה סוטים יש לנו עסק פה?????
מנוולים ובטלנים הדוגרים שעות במקוה ברמ"א ועוד כמה שעות בחדר קפה ומפטפטים ומעבירים את הזמן, שבזמן הזה כל אחד אחר יושב ולומד או עובד ועוסק בקיומו של עולם כמו שאמרו חז"ל.
וכבר אמרו חז"ל השיעמום מביא לידי בטלה והבטלה מביאה לידי חטא.......
והם יגידו לנו שעלוני הפירסום הם אלו שמחטיאים אותם.
נסיים שוב סוטים ואין מילה יותר טובה מזה ומתאימה להם מהמילה סוטים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.