רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 בינואר 2015

ווארטים


״הכסף אומר: תרוויחו אותי ושכחו מהכל,
הזמן אומר: לכו אחריי שכחו מהכל,
העתיד אומר: תאבקו עבורי שכחו מהכל,
ואלוקים פשוט אומר: רק תזכרו אותי, ואני אתן לכם את הכל״.

בחורה אחת ניגשה לרבנית וסיפרה לה בצער "אני חוששת שאני חוטאת בגאווה"
שאלה אותה הרבנית: "מדוע את סבורה כך?"
אמרה הבחורה: "אני מתבוננת במראה בכל יום, ומרגישה גאווה על יופיי המהממם אולי חטא גדול יש בידי?"
הרגיעה אותה הרבנית: "זה לא חטא, זה פשוט בעיית ראייה"...

אדם אחד נכנס לפאב אומר לבעל הבית ״אחי! תן לי, לך, ולכולם פה כוסית ויסקי על חשבוני!״
שותים כולם והוא קם לצאת ובעל הבית בא אליו ״לא שלמת״ אומר לו ״אין לי כסף״ ונותן בעל הבית מכות הגונות.
ביום ההבא אותו אדם נכנס ואומר לבעל הבית הבית ״אחי! תן לי, ולכולם פה כוסית ויסקי על חשבוני!״ אומר לו ״ומה איתי?!״
אומר לו ״לא, אתה אחרי כוסית אחת מיד נהיה אלים!!!״

תלמיד אחד (גיל 8) אמר לי שהמשפחה שלו סאטמערים. שאלתי ״אהרוני או זולי?״ אמל לי ״פוי! לא של זה ולא של זה! אנחנו חסידים של רב יואל!״
נזכרתי בגמרא (סוכה נו:) אמר אביי אין כדאמרי אינשי שותא דינוקא בשוקא או דאבוה או דאימיה, ושמחתי שמחה גדולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.