רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 בינואר 2015

דרעי משקר פרסם שמות של מי שמעולם לא תמכו בו - ר' חיים שטיינר אומר כי אין לו כל קשר עמו

שטיינר ל'שטורעם': "אין לי קשר למכתב לאריה דרעי"

בעיתון 'משפחה' פורסם היום מכתב שנפרס על פני עמוד שלם ובו קריאה ותחינה לאריה דרעי לשוב לזירה הפוליטית ולהנהגת ש"ס

בין החתומים הופתענו לגלות את שמו של סגן ראש עיריית קריית מלאכי ונציג חב"ד, ר' חיים שטיינר, שטוען בתוקף כי אין לו מושג מי יזם את המכתב וכי אף גורם לא פנה אליו לקבלת רשות לחתום בשמו 

ואיך הגיב עו"ד בצלאל מזרחי, שגם שמו שורבב? 

"מכתב אישי לרב אריה דרעי בשם כל נציגי התנועה הקדושה ברשויות בארץ ישראל, חברי מועצת העיר, סגנים ומ"מ ראשי עיר" - במילים אלו נפתח מכתב שמתפרס על פני עמוד שלם בעיתון 'משפחה', שפורסם הערב.

עיקר תוכנו של המכתב הוא פנייה אישית ותחינה לאריה דרעי לשוב להנהגת תנועת ש"ס, לאחר שפרש ממנה לפני כשבוע וחצי, בעקבות פרסום קלטת הווידאו שבה נראה הרב עובדיה יוסף זצ"ל משתמש כנגדו במילים בוטות וחריפות.

להפתעתנו, בין החותמים בתחתית המכתב, גילינו את שמו נציג חב"ד בעיריית קריית מלאכי וסגן ראש העיר, ר' חיים שטיינר, ולצידו הנציג החב"די הנוסף בעירייה, עו"ד בצלאל מזרחי.

בשיחה שקיימנו הערב עם ר' חיים הצלחנו להפתיע גם אותו: "אני לא יודע על איזה מכתב מדובר. אף אחד לא פנה אליי לבקש את רשותי או לעדכן אותי", אמר שטיינר ל'שטורעם' והוסיף:

"יתרה מכך: אנחנו לא נציגי ש"ס כלל ועיקר. בבחירות האחרונות אמנם חב"ד התחברה יחד עם ש"ס על מנת להשיג כמות מנדטים גדולה יותר, אך לא הפכנו לחלק מש"ס".

עו"ד בצלאל מזרחי היה מנומס יותר והעדיף לחתום את השיחה ב"עו"ד בצלאל מזרחי מסרב להגיב"...

כך או כך, נראה כי בתנועת ש"ס מסרבים להשלים עם עובדת התפטרותו של דרעי ונראה כי מנסים בכל דרך אפשרית לגרום לו לחזור לראשות התנועה והמכתב הזה הוא רק חלק ממערך ציבורי שאותו מנהלים בעיקר אנשיו הקרובים המכונים "התנזים של דרעי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.