רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בינואר 2015

הסיקריק יהושע ראזנברגער רוצה למנות את חברו חיים אליעזר היימליך בניגוד להחלטת הבד"ץ

מאת עדה'ניק

הלם ותדהמה בעדה החרדית, אחרי שחברי בד"ץ העדה החרדית כבר החליטו על מינויו של המומחה לעניני קברים ומערות קבורה הרב רפאל ליפשיץ הי"ו לשליח בית מטעם לפקח על עבודות הבניה במתחם שנלר בירושלים.
למרות הכל ולמרות ההחלטה הברורה של בד"ץ העדה החרדית, מנסה הסיקריק יהושע ראזנבערגער למנות את חברו בדומה לו הבריון חיים אליעזר היימליך מבית שמש למפקח במקום.
בעדה החרדית תוהים כעת מהיכן קיבל הבריון חיים אליעזר היימיליך את מומחיותו בעניני קברים, האם מזריקת פשקווילים נגד רבנים שהוא מומחה בהם? או בארגון אוטובוסים להפגנות של אתרא קדישא?
יוזכר כי הבריון חיים אליעזר היימליך מוכר בבית שמש בתור ברנש אלים ואכזרי והיה מעורב כבר בכמה מעשי אלימות בעיר, ויצוין עוד כי בעבר כאשר הגיעו המפקחים המסורים של האגודה למניעת חילול קברים שבראשות גדולי ישראל שליט"א לקבורת עצמות קדושות בבית הקברות, התקיף אותם הבריון חיים אליעזר היימליך במטר של אבנים ובלוקים, ובנס יצאו חיים מידיו האכזריות.
כמו כן היזמים במתחם שנלר אומרים כי אינם מוכנים בשום אופן להכניס את הבריון חיים אליעזר היימליך אל תוך שטח הבניה, באשר אין להם כל ספק שאין מטרתו לפיקוח על העבודות, אלא אך ורק כדי לחבל ולעזור לחבריו הפורעים להשחית ולהרוס, היזמים מוסיפים כי הם כבר יישמו בשטח את החלטת הבד"ץ על מינויו של הרב רפאל ליפשיץ שליט"א, כאשר היום הוא כבר הופיע לפקח ולהשגיח על העבודות בשטח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.