רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 בינואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


ניצחון סוחף לאלי ישי: יוסי בכר שנתמך על ידו ניצח את אלי יריב במאבק על ראשות עיריית בת ים. יו״ר מפלגת ״יחד - העם איתנו״ היה ראשון המברכים ואמר לו: ״אני מאושר בשבילך. אתה תהיה ראש עיר מצויין. אתה איש של עשיה שטובת תושבי העיר תמיד לנגד עיניו״
------------------
איש דת סעודי בכיר עורר השבוע סערה בממלכה, כשפרסם פסק הלכה הקובע כי אסור לבנות בובות שלג, משום שהן "לא איסלאמיות".
------------------
גאידמק מכר את ביה''ח ביקור חולים ב-100 מ' ש' - הרוכשת היא חברת טעמן נדל''ן שבבעלות איש העסקים שלום חיים ■ הרוכשת תשמר את בית החולים ובמקביל בוחנת הקמת מלון או בית אבות בשטח, באמצעות זכויות בנייה לא מנוצלות
------------------
היום התפללתי בשטיבל הליטאי בב׳׳ב . היה שם שלט ׳׳מי שיש לו איפון ודומיו אסור לו לגשת לעמוד׳׳. חכינו שעה וחצי לשחרית
------------------
'המודיע' מביא את כל ההספדים מלווית הק' בכסא רחמים, אלי ישי לא מוזכר
 ------------------
'הקול החרדי': יו"ר ש"ס אריה דרעי וח"כ יעקב ליצמן כעת במעונו של מרן האדמו"ר מגור בירושלים
 ------------------
ויסברג בטוויטר: הלווית הגר"ה זקס בירושלים, ביתד נאמן: ראשון המספידים הגר"י שיינר, בהמבשר והפלס: מרן הגר"ש אויערבך, למי להאמין?
 ------------------
נתי לוי חובש בכיר במד"א ואיחוד הצלה ל'קול החרדי': "הגעתי ראשון למקום, הרב אשכנזי שכב על הכביש, אחיינו סיפר שהתלונן על כאבים, הרב היה ללא דופק וללא נשימה".
 ------------------
מסתמן: הלווית הגרמ"ש אשכנזי זצ"ל רבה של כפר חב"ד מחר. מחכים לילדיו מחו"ל. ייטמן בטבריה לצד הוריו ואחיו.
 ------------------
'ווינט' בפרסום ראשון: בית הדין הרבני בירושלים הורה אתמול לעצור אישה חרדית אם ל-7 אזוקה למיטת בי"ח כי סירבה לחתום על גט
 ------------------
דרעי לא טוב בעסקים, והלילה הוכיח בפעם המי יודע כמה שגם לא בפוליטיקה.  הוא תמך במשה ליאון בירושלים והפסיד. תמך בצוריאל קריספל באלעד והפסיד. התנגד לרב עמאר על רבנות ירושלים והפסיד. התנגד לרב בר בנתניה והפסיד. התנגד ליוסי בכר בבת ים ושוב הלילה הפסיד. ההפסד הבא עם שס הארצית. היכונו היכונו
------------------
הפרומו לבחירות לכנסת??? מועמדם של ח"כ הרב אלי ישי יו"ר יחד ומרן הגאון הרב מאיר מאזוז  והמקובל הרב בניהו שמואלי יוסי בכר נבחר לראשות העיר בת ים וניצח את מועמדו של אריה דרעי יו"ר שס.
------------------
עמי מימון בקול ברמה
סקופ ״הרב בניהו שמואלי לבכר אתה תהיה ראש העיר וההפתעה הבאה היא. של אלי ישי בבחירות
 ------------------
לראשונה מאז הדרמה בהנהגת ש"ס, הערב פאנל פוליטי בועידת מנהלי מוסדות חינוך בכינר, יחד עם אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני, בהנחיית אבי מימרן.
------------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': צגה מלקו מספר 3 של כחלון בסכנת פסילה מהתמודדות לכנסת כי לא התפטרה מרשות השידור.
 ------------------
מפלגת העבודה: הכרזת תוצאות הפריימריז הוקדמה ותיערך מחר ב- 9:30 בבית סוקולוב
 ------------------
השר אביגדור ליברמן חושף ב'ערוץ 2' את הצהרת ההון האישי שלו שהגיש לכנסת: 250.000 ש"ח בבנק ובית בנוקדים. אין מכונית על שמו ואין תיק מניות בבנק.
 ------------------
אמנון אברמוביץ' חושף ב'ערוץ 2': השר אורי אריאל מבקש ממועצת יש"ע להקצות לצרפתים שעולים לארץ אדמה להתגורר בה. זהבה גלאון תגיש מחר עתירה נגד המהלך בעידן בחירות
 ------------------
רשת ב': בית המשפט המחוזי מרכז הוציא צו ארעי האוסר את קיום הפריימריז בבית היהודי. בעקבות עתירה של המועמד אייל בר לב. דיון בעניין יתקיים בשמונה בבוקר.

להמשך המבזקים כנסו כאן:


 ------------------
נדב פרי ב'ערוץ 10': לפי כמות המאבטחים שמקיפים עכשיו את הרצוג מישהו בשב"כ מהמר על סיכוי למהפך
 ------------------
'הקול החרדי': כעס בקרב הנציגים החרדיים: וועדת הבחירות החליטה - ההצבעה בקלפיות בנציגויות ישראל בחו"ל יתקיימו ביום הפורים. יו"ר ועדת הבחירות: "אין באפשרותי לשנות את מועד ההצבעה"
 ------------------
לשכת ח"כ מקלב: נושא הצבעת הנציגים הישראלים בחו"ל בפורים היה ידוע לנו. מדובר בנציגים ישראלים עובדי המדינה בחו"ל, ולצערנו גם שם הציבור החרדי מודר. כך שאפילו קול אחד לא ינזק לציבור החרדי.
 ------------------
ירושלים: אבנים וברזלים הושלכו על אוטובוס 'אגד' בשכונת סנהדריה, ורוססו עליו כתובות "די לתועבה". המשטרה פתחה בסריקות
 ------------------
 'ערוץ 1': חברי כנסת מהליכוד צפויים להיחקר בקרוב בפרשת 'ישראל ביתנו'
 ------------------
'כל הזמן': רות קוליאן, ממובילות מאבק יצוג נשים חרדיות בכנסת, הגישה עתירה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה להורות למפלגות החרדיות לשלב נשים.
 ------------------
רשת ב': בבית היהודי אומרים: הבחירות יערכו מחר כסדרן למרות צו בית המשפט.
 ------------------
מטה 'לא נבחרות לא בוחרות' מתנערות מהעתירה כנגד המפלגות החרדיות: "העתירה איננה יוזמה שלנו, מקוות להימנע מכל התערבות חיצונית מיותרת".
 ------------------
סקר 'קו עיתונות' ו'מותגים' שיתפרסם מחר: שליש מהציבור החרדי טרם החליט למי להצביע. בסקר: יהדוה"ת מקבלת 7 מנדטים. ש"ס מקבלת 4 מנדטים מתוך הציבור החרדי, שאר הקולות של ש"ס במגזר המסורתי ובמגזר הכללי.
 ------------------
 מהדורת חצות בסקופים: אחר מיטתו של הגר”ה זקס זצוק”ל תלמידיו הרב רמי ראב”ד, הרב צבי ירום, הרב ישראל גליס סופדים ומספרים על דמותו.
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין חושף: התוכנית של אלי ישי אם לא יהיה שינוי בסקרים. מה יצטרכו בש”ס לעשות בכדי להביא לשלום עם הרב אמנון יצחק? 
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישי כהן, יענקי קצבורג, ישראל כהן ומשה ויסברג: מדוע באמת הגר”א שכטר מתכוין לפרוש ממועצג”ת של ארה”ב? מה הסיכוי לשלום בין הרב אמנון יצחק לש”ס?
• פרשת קופת חולים לאומית והעסקן שהתחזה לבכיר בקופה, בכדי להשפיע על הפרסום ביתד נאמן. עו”ד אלן ארז בראיון: ״מדובר בעבירה פלילית חמורה, לאיש אין קשר לקופת חולים לאומית, המשטרה תחקור לאחר הגשת התלונות״.
 ------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: המפלגות החרדיות יוצאות לקרב!
אליעזר ראוכברגר יו״ר ׳דגל׳ בירושלים בראיון: ״לא יהיה פריימריז אצלינו, גדו״י יחליטו אם יהיו שינויים אצל הח״כים. נתקרב ל-100% הצבעה ונכניס עוד מנדט. ההסברה: נשכנע כמה נצליח להילחם כשנהיה בממשלה״.
ח״כ יעקב מרגי בראיון סוער: ״מפלגות שעברו טלטלה כמונו נמחקו, אנחנו למרות הכל מתייצבים בסקרים. בקמפיין של חודשיים נחזיר הביתה גם את הציבור החילוני. אנשים לא יזרקו קולות למי שלא עובר״.
------------------
מיכאל בן ארי בראיון: ״אין לי כרגע מגעים עם אלי ישי, פייגלין יותר רלוונטי עבורי. עד סוף השבוע אכריע. חב״ד הולכים איתי עד הסוף״.
------------------
העיתונאי איתי גדסי בראיון על הסקר המפתיע של ׳קו עיתונות׳ - פילוח חרדי לקולות של ש״ס ויהדוה״ת: ״מפילוח הסקר, איחוד מפלגות חרדיות לא ישנה את המפה הפוליטית״.
מני גירא: נתניהו מזגזג בין דרעי לישי. ש״ס תצא בימים הקרובים בקמפיין נועז. אנשי הרב מזוז מכחישים שבפגישה עם מרזל ובן ארי דנו בפוליטיקה. בפועל, אם ישי יראה הלאה שאינו עובר, יחבור אליהם כבלוק.
הטלטלה סביב קבורת הנרצחים.
חושף הפרשה עקיבא נוביק ׳ידיעות׳ בראיון: ״משרד הדתות איים על המשפחות, הוא נכנע לחברה קדישא ונתן להם לסחוט 200.000 ש״ח. זה ניצול מגעיל ומבזה, נס שנפתלי בנט התערב״.
 ------------------
ועדת הבחירות של 'הליכוד' תדון היום בעתירותיהם של ציפי חוטובלי ואבי דיכטר. הערעור של מיכי רצון נדחה אמש.
תוצאות הפריימריז במפלגת 'העבודה': המנצחת הגדולה: שלי יחימוביץ שהגיעה למקום ה-1 ותמוקם במקום ה-3 אחרי הרצוג ולבני. 2. סתיו שפיר, 3. איציק שמולי, 4. בר לב, 5. חיליק בר, 6. מיכאלי. איתן כבל נדחק למקום 10. מקום 12: אראל מרגלית, 13. מיקי רוזנטל, 14. עו"ד רויטל סוויד, משה מזרחי נדחק למקום 29, אלדד יניב למקום ה-30 הלא ריאלי, והרפורמי גלעד קריב נדחק למקום ה-32.
 ------------------
תוצאות הבחירות בבת ים - גל"צ: אלי יריב מסרב להכיר בהפסד: "התמודדתי עם מערכת של מושחתים, נערער על התוצאות, זה לא סוף פסוק"
 ------------------
'ישראל היום': החניה בבית העלמין בחולון - בת ים החלה לעלות כסף, כל משתתף בלוויה או אזכרה משלם 12 ש"ח. חברה קדישא בתגובה: "החניון נכבש בידי בוני מצבות".
 ------------------
בת ים - שלומי לחיאני אמש בנאום ניצחון במטה בכר: "אני רוצה להודות להרב בניהו שמואלי התותח ולעמי מימון".
 ------------------
נחשוני ב'ווינט': שלטי צניעות על אוטובוסים בירושלים 'לבוש קצר מקצר את החיים' לע"נ "קדושי הר נוף". יוזם הקמפיין: מיועד לקהל יעד חרדי. 'אגד': "לא נתערב".
 ------------------
מתנדבי איחוד הצלה ביצעו החייאה על רבה של כפר חב"ד, הרב מרדכי שמואל אשכנזי שככה"נ עבר אירוע לבבי במחלף גנות, פונה במצב אנוש תוך כדי החייאה לביה"ח 'תל השומר'. היה בדרך לטבריה לקבר אביו שחל היום. שמו לתפילה: הרב מרדכי שמואל בן דבורה
 ------------------
'גלובס' חושף: ארקדי גאידמק מכר את ביה"ח ביקור חולים לחברת טעמן נדל"ן בבעלות איש העסקים הדתי שלום חיים. המחיר: 101 מיליון ש"ח. שוקלים לבנות במקום מלון או בית אבות.
 ------------------
 ברוך דיין האמת: הרב שמואל אשכנזי זצ"ל רבה של כפר חב"ד
 ------------------
'קול ישראל': הקבינט המדיני ביטחוני מתכנס כעת לדיון בהערכת המודיעין השנתית. ליברמן נוכח, גם בנט, אחרי שהצביע בפריימריז
 ------------------
ח"כ יעקב אשר בכינוס מנהלי התת"ים: "כשם שלא הצליחו לשבור אותנו באופוזיציה כך לא יצליחו לקנות אותנו בתפקידים ותופינים, כשם שנלחמנו באופוזיציה כך בעז"ה נלחם בקואליציה".
 ------------------
ח"כ אורי מקלב בפאנל ב'כינר': "אם אנחנו היום ננקוט עמדה בתמיכתנו בהקמת הממשלה הבאה זה יגרור מערכה מתוזמנת ומתוקשרת נגד הציבור החרדי"
 ------------------
ישי כהן בסקופים: הגר״מ מזוז סיפר הבוקר למקורביו כי במהלך הלילה נגלה אליו מרן הגר״ע יוסף זצ"ל בחלום, נישק אותו ואמר לו ״אני אוהב אותך״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.