רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בינואר 2015

הרב מוטקה בלוי קורע את המסך מפרצופם של הזקן ממרא שמוליק אויערבך ונתי גרוסמן - "הם צועקים יחי אדוננו על מצבת הרב שך"


מאת בן תורה

בעקבות ההתקפה בהפלס כנגד מרן מאור הגולה הגראי"ל שטיינמן שהורה להכניס את הידיעה על פטירת רבה של כפר חב"ד ביתד נאמן והורה לשלוחי דרבנן ללכת ולנחם את האבלים ואת רבה החדש של כפר חב"ד כאשר ידוע לכולם שמרן ראש הישיבה שליט"א עושה הכל לייצב את היהדות החרדית ולהתאחד כדי למנוע את הגזירות  ולהפסיק את המחלוקות האיומות שהוביל בשעתו נתי גרוסמן כאילו בהוראת מרן בעל האבי עזרי, מחלוקות שהובילו רבבות צעירים למדרון רוחני ה"י.
 
הרה"ג ר' מרדכי בלוי האיש העומד כל משמר החינוך הטהור ונאמן ביתו של מרן האבי עזרי ומרן ראש הישיבה שליט"א חושף לראשונה את פרצופם של המנוולים הזקן ממרא שמוליק אוירבך והלבלר שלו נתי גרוסמן. הרב בלוי דיבר בפני כנס מחנכים ואנו מביאים את התמליל המלא
 
"יש היום בבוקר חגיגה גדולה מאוד בעלון של הפלסאים. חב"ד שמב"ד. אני רוצה לומר להם מילה אחת. אני אומר לכם, חברים תקשיבו, שיטלו קורה כקורת בית הבד מבין עיניהם.
 
"ידוע מה שהחזון איש אמר לרבי יואל מסאטמר על המשל עם הגנרל הזקן שלא שם לב שהתחלפו טכסיסי המלחמה וצורות ומטרות המלחמה זאת בנוגע למאבק מול הציונים. צריך לדעת. מסיבות שונות כבר אין מלחמה במשיחיסטים ברוך השם.
 
"חז"ל אומרים: דור דור ודורשיו דור דור ומנהיגיו והם המנהיגים של הדור שהקב"ה שתל אותם בדורינו, הם קובעים איך ועל מה להילחם לעת הזו.
 
"שמעתי פעם בעדות אישית מאחד הרבנים שסיפר שלסטייפלער הקדוש הגיעו פעם בשעת בוקר קנאים מירושלים והיה להם מלא טענות כרימון על ר' לייזר שזה היה מרן הרב שך זצ"ל ועל עיתון המודיע שהיה אז היומון היחיד. וסיפר הסטייפלער זרקתי אותם כי אלו הקנאים הם מכבדים מאוד את גדולי ישראל אבל רק זצ"לים (שנפטרו) ולמה? שלא יהיה מה שיאמר להם מה לעשות.
 
"סך הכל מי שצריך היום להילחם בו זה נגד "הממשיכסטים". אלו שצועקים יחי אדונינו על יד המצבה של מרן רבינו הגדול הרב שך. הם צועקים 'יתד הגנוב כותב על הפטירה של הרב של כפר חב"ד ועל זה ששלוחא דרבנן הלכו לנחם. גוועאלד!', מה גוועאלד? זה היה, וזה לא מלחמה כרגע, ואף אחד לא מתקרב ככה או אחרת לחב"ד ואף אחד לא נהיה חב"דניק.
 
"הם נהיו סיקריקים והם צועקים עלינו 'נהייתם חב"דניקים'. הסיקריקים רדפו את הרב שך ואת הרב אלישיב והם החברים הכי טובים שלהם. קרויס פתאום נהיה גדול הדור אצלם. מאותם מקומות שזרקו אבנים על הרכב של מרן פוסק הדור הרב אלישיב.
 
"ידוע שיש דברים שכתבו בזמן שהרב שך היה ביתד וכשפוסק הדור מרן הרב אלישיב היה אז כתבו אחרת אם זה בנושא רבנות. אני פה הפצתי תמונות שרואים את השקר טובל ושרץ בידם. לא סתם הם טובלים את הקולמוס שלהם בארס ושרץ גדול וארס בידם. פה אני רואה את הרמן אחד מרבני הפלג הנכבד הזה יושב בכנס השלוחים של חב"ד. פה אני רואה את הנציג שלהם בחדרה על הכר של הדשא בכדורגל בתהלוכת חב"ד. פה אני רואה את הרב שלהם הרמן מחלק ממתקים לחיילים כי הוא צריך את הכסף משוטנשטיין ויש פה תמונה של מזכירו של הרבי ר' לייבל גרונר בידידות נותן את ידו לראש ישיבת 'מעלות התורה' בבואו לניחום של הרב של הדתיים לאומיים הרב אליהו ז"ל.
 
"אז שלא יחנכו אותנו. שלא ילמדו אותנו. אגב ביתד נאמן פרסמו כתבה בזמנו על הרבנית מחב"ד שנפטרה ושלא יבלבלו את המוח. חברים. זו קבוצה שמחפשת מתחת לאדמה לגיטימציה וסיבה למה הם קיימים כדי להילחם. כל כולם ארס, מלחמה, ביזוי גדולי התורה, חינוך צעירי הצאן ונוער הזנבות להשתוללות ולהתפרעות דברים שלא היה מעולם אצל הרב שך.
 
"אני הייתי אצל הרב שך הייתי חייל אצלו אני אומר לכם לא היו הדברים האלו. זה לא הרב שך. שלא יספרו לנו. אז שיבושו וייכלמו וימשיכו לכתוב בעיתונים שלהם ובעלונים שלהם ואנחנו נעשה את שלנו ונלך בהנהגת גדולי הדור רבותינו שליט"א. הנהגת כל הדור. להם יש את שמחת גזירת הגיוס. אם הצבא יסדר משהו שהכל יהיה נקי ובסדר. הם יילכו וילחשו באוזנם של העיתונאים סיפורים כדי להרוס את זה כי אחרת לא יהיה להם על מה לחגוג".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.