רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 בינואר 2015

דברי הצדיק המקובל רבי יעקב עדס שנאמרו במוצ"ש בהר ציון על ציונו של דוד המלך ע"ה

דברי הגאון הצדיק המקובל רבי יעקב עדס שליט"א שנאמרו במוצ"ש פרשת בא בהר ציון על ציונו של דוד המלך ע"ה

"לצערנו הגדול אנשי של המיסיון הנצרות יימח שמם ויאבד זכרם, אחרי פטירתו של הרב כדורי, הם ראו מה שקרה בשבועות האחרונים לפני פטירתו, כפי שסיפרו לי כשנסענו עם המנוח ז"ל מהבית חולים לישיבת נחלת יצחק בליל הפטירה, שבשבועות האחרונים בכל הטלוויזיות בכדור הארץ, דהיינו בשבועות האחרונים לפני פטירתו בתשס"ו כשהוא היה חולה, פרסמו ניסים ונפלאות, היו עושים תכניות, נותנים לאנשים לעלות לשידור, אנשים בארצות שונות, בברזיל, בארגנטינה, במקסיקו, בפנמה, בצרפת, באמריקה, באנגליה ברוסיה, אנשים עולים ומספרים ניסים ונפלאות שקרו להם עם הרב כדורי.
במשך עשרות רבות של שנים הוא קיבל המוני אנשים ביום. לא רק קיבל בפועל, היו גם מכתבים, היה מגיע לשם לפעמים עשרת אלפים מכתבים ביום. מכל העולם...
הלכו המיסיון, זה הפריע להם מאד, מה הם עשו? המציאו עלילת שקר, עלילת דם, שחס וחלילה כאילו הוא האמין באותו האיש ימ"ש ויאבד זכרו.

להמשך כנסו כאן:


ועכשיו אני רוצה לגלות לכם דבר שזה בעצם סוד גדול, אני לא אומר את זה בבדיחה, אני לא סתם אומר שום סודות. מה שאני אומר עכשיו הוא סוד גדול מאד. והיה אפשר שלא אגלה אותו בלי נדר לעולם לשום מישהו, כמעט לשום מישהו. אבל בגלל העוולה שלהם אני נאלץ לגלות את זה. וזה דברים שקיבלתי אותם מהרב כדורי. (ואני בזכות האבא שלי והסבא שלי והאבא של הסבא שלי - זכיתי שהוא מאוד קירב אותי. סיפר לי הבן שלו רבי דוד, כמה שהוא היה לו הכרת הטוב לסבא שלי, שהוא גם למד אצל הסבא שלי והוא גם עזר להכניס אותו לישיבת פורת יוסף).
על כל פנים. כך אמר לי הרב כדורי: כדי לעשות ניסים ונפלאות צריך הרבה דברים. אבל אפילו אם אדם עושה את כל הדברים שבאמת על ידיהם הוא יכול לעשות ניסים ונפלאות שהם למעלה מהטבע, דהיינו, הוא מתקדש בקדושה יתירה - הוא קדוש עליון, הוא עוסק בתורה, בטהרת המחשבה במצוות ובמעשים טובים. אבל עדיין יש מחסום. כלומר, יש מחסום להגיע לכך, כי לכל אור גדול מאוד עלול להיות מחסום. לדוגמה: בכדי לדעת את סודות הקבלה, צריך להיזהר מכל עניינים של פריצות. כמו שכתוב בפסוק, אומרים את זה בתחנון בנוסח של הספרדים, זה כתוב בתהילים: "סוד ה' ליראיו ובריתו להודיעם". כלומר, על ידי שמירת הברית זוכים לסודות. הקליפות של חס וחלילה 'פריצות', זה המחסום לסודות הקבלה. אם אדם רוצה לדעת את סודות הקבלה – יזהר מאוד בקדושה.
לניסים והנפלאות מה המחסום שחוסם? אז בואו נסתכל – מי היו עושים את הניסים והנפלאות בדורות הקדמונים? הנביאים. מתי נפסקה הנבואה? כתוב בגמרא מסכת יומא דף ט עמוד ב ובעוד מקומות, שחגי זכריה ומלאכי, שהם היו בתחילת בית שני הם היו הנביאים האחרונים. אומר הגר"א (בביאור הגר"א בספר סדר עולם): למה אז נפסקה הנבואה? כתוב בגמרא (במסכת יומא דף ס"ט) שאנשי כנסת גדולה ביטלו את היצר הרע של עבודה זרה. יחד עם זה בטלה הנבואה. זה הולך זה לעומת זה. כשבטל יצר הרע של עבודה זרה, יחד עם זה בטלה הנבואה. אבל אף על פי שבטלה הנבואה, נשאר רוח הקודש והרבה ניסים ונפלאות שקשורים לזה. ומי הקליפה שמכעיסה את זה? הנצרות!
 אם אדם רוצה לזכות לעשות ניסים ונפלאות הוא צריך להילחם בנצרות! אבל שלא יבינו אותנו לא נכון – לא הכוונה להילחם בבן אדם מסוים. לא הכוונה להזיק לבן אדם מסוים. אלא הכוונה, להילחם על הדת, להילחם בדת שלהם. כמו שאנחנו אומרים בתפילה "יכירו וידעו כל יושבי תבל". שכל העולם ידע שנצרות זה שקר, זה בלוף זה תועבה, זה מגעיל. וכמה שאדם יותר מתפלל על זה או עושה פעולות רוחניות לדבר הזה, זה הנותן את הכוח לניסים ונפלאות.
ואיפה אנחנו רואים את זה בתפילה? יש לנו ברכת 'על הצדיקים ועל החסידים'. מי עושה את הניסים ונפלאות? ה' יתברך. אבל הוא עושה אותם בדרך כלל על ידי הצדיקים. כמו בפרשת שבוע פרשת בשלח, קריעת ים סוף. על ידי מי זה נעשה? על ידי ה' יתברך. אבל דרך מי? דרך משה רבנו. ולכן כשזה קרה "ויאמינו בה' ובמשה עבדו". "אז ישיר משה ובני ישראל את השירה הזו לה'". איפה יש לנו תפילה על הצדיקים בשמונה עשרה? ברכת 'על הצדיקים ועל החסידים וכו'. מה יש לפני זה? איזה ברכה? 'מלכות הרשעה מהרה תעקר ותשבר ותכלם ותכניעם במהרה בימינו" על מי תיקנו את הברכה הזאת? אומרת הגמרא שתיקנו את זה משרבו המינים. מי זה המינים? אומר ספר האשכול, (ספר האשכול זה חמיו של הראב"ד שאנחנו מכירים מהרמב"ם). אומר ספר האשכול הכוונה היא לנצרות. דהיינו, שכל פעם שאדם מתפלל בשמונה עשרה 'למינים ולמלשינים אל תהי תקווה וכל הזדים כרגע יאבדו, וכל אויביך וכל שונאיך מהרה יכרתו ומלכות הרשעה מהרה תעקר ותשבר ותכלם ותכניעם במהרה בימינו, ברוך אתה ה' שובר אויבים ומכניע מינים' יכוון שתתבטל הדת של הנצרות מן העולם.
הרב יצחק כדורי זצוק"ל היה עושה פעולות גדולות ונפלאות בדרך הטבע ולמעלה מדרך הטבע להוריד את הכוח של הנצרות. להוריד את הכוח של הנצרות. וזה הביא אותו לכוח שלו לעשות ניסים ונפלאות. לא מספיק רק זה. צריך הרבה דברים. צריך המון קדושה, המון תורה, המון מצוות, המון תפילות, אבל כדי לסלק את הקליפה שמפריעה למופתים צריך להילחם בנצרות.
אז איך בדיוק דווקא עליו הם הלכו להערים כזה שקר, למה?
כתוב בספרים שכשבאים לשקר חס וחלילה נגד צדיקי עולם אז מהשמיים מגלגלים שבמה משקרים? דווקא בדבר שהצדיק היה הכי מושלם, דווקא בזה משקרים. כמו אצל משה רבנו. מה אמר קורח ועדתו? "ומדוע תתנשאו על קהל ה". ומה התורה מעידה? והאיש משה עניו מכל האדם אשר על פני האדמה". אין מישהו בדרגת ענווה כמוהו בכל כדור הארץ. ועליו מה אומרים? מדוע תתנשאו על קהל ה'. מה אנחנו רואים? במה שאדם מושלם שבמושלם, על זה באים ומדברים נגד. אז לכן דווקא אצל הרב כדורי ז"ל שכל כך הרבה בחיים הוא לחם מלחמות עולם נוראות מאוד כדי לבטל את הכח שבנצרות, דווקא לכן הם המציאו עליו כזה עלילה. אבל למה הם בחרו בו? כיוון שהם ידעו את הכוח של הפרסום של הניסים שלו בכל העולם.
אסביר לכם כמה היה גדול שמו בכל העולם: היה זה בשנת תשע"א כשהוציאו את הספר 'קדושת יצחק' – הכתב יד שהוא השאיר בענייני הקבלה המעשית. ופחות מחדשיים אחרי שהוצאנו את זה, הגיעו מהטלוויזיה הראשית של רוסיה של מאתיים מיליון צופים, לבקש לעשות על זה איזה כתבה. אבל אנחנו אמרנו להם תשמעו אין לנו עניין ללמד את רוסיה קבלה מעשית. אם בכתבה תתנו לנו ללמד יהדות. כי הרי יש שמה מיליוני יהודים שלא יודעים שום דבר ביהדות- כלום שום קשר. אז גם נדבר על זה. אמרו לנו: מה שאתם רוצים תקבלו, רק גם תדברו על הספר הזה. תתנו לנו לצלם עמוד ושיראו את הספר איך זה נראה מבפנים. וכך, עד רוסיה בפחות מחודשיים מיציאת הספר לאור עולם - כל העולם ידע מהמופתים. בזכות מה הוא זכה לזה? הרבה דברים: התורה והקדושה והתפילה והמצוות והעזרה למסכנים, אבל גם המלחמה בנצרות.
אז כל אחד ואחד שרוצה – וכולנו רוצים לזכות לכוחות על טבעיים. למה? גם אחד אומר 'תשמע, אנחנו רוצים להתמיד בתורה'. אז אם אדם יש לו כוחות על טבעיים אז הוא יכול להתמיד הרבה יותר, מספיק לו פחות לישון, פחות לאכול. הוא יכול גם להבין יותר את התורה. הרי גדולי ישראל זכו לתורה בדרגות על טבעיות. החזון איש כותב על ספר הרמב"ם היד החזקה, ששם יש את כל דיני התורה בארבע עשרה חלקים), אומר החזון איש שזה היה בכח על טבעי. אי אפשר בכוחות טבעיים לחבר כזה חיבור. וכך, כל גדולי ישראל היה להם כוחות על טבעיים שבזה הם זכו לגדלות העצומה בתורה.
אז כולנו רוצים להיות קדושים, להיות תלמידי חכמים כמה שיותר, אז איך זוכים? הרבה דברים, אבל גם לזכור כל פעם שמתפללים ברכת 'למינים ולמלשינים אל תהי תקווה' בשמונה עשרה, לכוון חזק חזק שהדת של הנצרות תתבטל מהעולם.
כשסיפר לי בנו רבי דוד כדורי שיחיה, בצער גדול על העלילה שעשו באינטרנט המיסיון, כאילו הרב כדורי חס וחלילה... מה שהם אמרו. אמרתי לו 'אתה עוד תראה'. הוא ביקש ממני אם אני יכול לדבר נגד זה, אמרתי לו 'אני בלי נדר אמצא את ההזדמנות מתי לדבר, (ומצאנו את זה הלילה), אבל אתה עוד תראה שהוא ינקום בהם חזק מאד' ומה הייתה הנקמה? אולי מה שכמה חודשים אחרי זה האפיפיור הגיש התפטרות. אני אומר לכם מתוך ידיעה – הוא הפסיק להאמין בנצרות. אחד הדברים הראשונים שהוא עשה כשהוא התפטר אותו האפיפיור הקודם, (לא של היום, זה של לפני שנים אחדות), הוא פנה לארגון שעושה ברית מילה לזקנים וביקש למול אותו. (כי למול תינוק כל מוהל יודע. אבל זקן בן שמונים וכמה צריך מומחים גדולים זה ממש ניתוח). אז זה הדבר הראשון שהוא עשה כשהוא התפטר. הוא פשוט הפסיק להאמין בנצרות והתחיל להאמין ביהדות. כמובן שהוא היה מוגבל. מה לומר ברבים שלא יהרגו אותו כשהם פרסמו את זה כשהוא התפטר. אצליהם (אצל הנוצרים) הם הוציאו הודעה שזה מסיבות בריאותיות. אבל כשהוא אמר את זה בנאום לפני אלפים ורבבות, באיזה תאריך הוא בחר? בי"ד באדר! פורים! ומה הוא אמר? הוא מתפטר כי הוא הולך לעשות דברים יותר טובים! ודי למבין...
על כל פנים, אנחנו זכינו כולנו להיוולד כיהודים לחיות כיהודים, אז אנחנו צריכים לשמוח בחלקנו ולהיות דבוקים בה' יתברך ובתורה הקדושה, להאמין בהקב"ה ולהתפלל להקדוש ברוך שיבטל את כח הטומאה הנורא הזה שנקרא הנצרות "וכל האלילים כרות יכרתון, ויכירו וידעו כל יושבי תבל כי לך תכרע כל ברך ותשבע כל לשון", ואז נזכה לנבואה שניבא הנביא עובדיה: "ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשו והיתה לה' המלוכה" - במהרה בימנו אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.