רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 בינואר 2015

רוחות נושבות בבית יהב בירושלים

מאת איש הרבנות הראשית

אז מה באמת קורה שם? מי יישאר המוסמך לחתום על אישורי הכשרות? עם מי הולכת המזכירה הגב׳ צילה עם הרב לסרי או ארזי? מי מהאחרונים שוחר כשרות ומי מערבב אינטרסים? מי שכח מה תפקידו ומי יודע את תפקידו ובוחר להתעלם? למי הרב פינקל דואג ולמי לא? ולמה לא?
ימים יגידו, אבל עד אז ננסה להבין מה תפקידה של מח׳ הייבוא ״ברבנות הראשית לישראל״? למעשה מחלקה זו אינה מספקת השגחות כשרות, אלא היא אך ורק מאשרת גופי כשרות שונים מרחבי הארץ והעולם, וזאת במטרה לדאוג לעם ישראל לאכול מזון כשר! נקודה!
מכאן ועד התערבות בנוהלים, הלכות, חומרות, וכל דבר אחר, פסול הוא מעיקרו, וחורג מהתפקיד החשוב שבידם, וכל עיכוב או גרימת נזק בעקיפין או במישרין ליבואן ככל שיהיה בטענות סרק על כביכול אי עמידה בנוהלי הרבנות, אינו אלא פשע ציבורי לאור היום, אם גוף כשרות מוסמך מעניק תעודת כשרות למוצר כלשהו, ובאה מח׳ הייבוא ומערימה קשיים שאלות ומענות כאילו זה עניינם, לזאת ייקרא ״פשיעה״ לזאת ייקרא ״חמס״ לזאת ייקרא ״לעשות את מלאכת ה׳ רמיה״, לא ייתכן שגוף ממלכתי זה הממומן ממשלם המיסים, יחרוג ממטרותיו וסמכויותיו וינהל ציד מכשפות אחר יבואנים שלא ממושמעים לבקשותיהם ולאינטרסים מסויימים בכל הקשור בבחירת גופי הכשרות המקורבים למנהלי המחלקה, בכל הקשור לתנאי גופי הכשרות המעניקים כשרות למוצר, אין מצב שיבואן ימתין ללא סיבה מוצדקת לאישור הרבנות יום שבוע חודש או יותר, עד אשר יפוג תוקפה של סחורתו, וייגרם לו נזק בלתי הפיך, בגלל שמאן דהוא החליט להמתין עד בוש עם האישור המיוחל כי לא בא לו לאשרר כרגע את המוצר, אז מה אם היבואן מושקע עם עשרות או מאות אלפים והכסף יורד לטמיון, האינטרס לפני הכל! וסדרת חינוך ליבואן חשובה היא לעין ערוך, ואיננו מדברים ח״ו על זייפנים, אלא על ההולכים בדרך הישר, אך במקרה לא כשאיפת רצון הפקיד במוסד הממלכתי!
הגיע הזמן שהרב דוד לאו ינער אחת ולתמיד את הכסאות במחלקה זו, וישים קץ לשחיתות ולאי הסדרים שאינם עולים בקנה אחד עם מטרת המחלקה,
נזהרנו מלחשוף בכתבה זו פרטים בכדי לכבד (בשלב זה) את הנוגעים בדבר, ולתת להם ההזדמנות לעלות במסילה העולה בית קל, אך אם וכאשר לא יבואו הדברים על תיקונם היסודי, נאלץ לפתוח צוהר רחב כואב ואכזרי אל הנעשה מאחורי הקלעים, ויהיו שייאלצו לפנות את מקומם לבא אחריהם מרוב בושה, ויפה שעה אחת קודם!
זכרו - בידכם לעשות קידוש ה׳, ובידעם ח״ו ההיפך,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.