רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 בינואר 2015

מבזקים - מפה ומשם


מוטי לביא בקול ברמה:  אני מתנצל,  אני רואה פה הבוקר באתר אנרג'י שהעם איתנו ברוב הסקרים עוברת את אחוז החסימה.
-----------------
ברוך דיין האמת: הגאון רבי הלל זקס זצ"ל נפטר לאחר החייאה ממושכת בביה"ח 'מעיני הישועה'. בן 83. דוברות ביה"ח: הרב אושפז אתמול במחלקה הפנימית, מצבו הדרדר לפני שעה קלה.
 -----------------
מסע הלוויית הגר"ה זקס זצ"ל, תצא בשעה 17:00 מרחבת ישיבתו 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית. במהלך מסע ההספדים יוכתר בנו הגאון ר' יצחק זקס לממשיך דרכו בראשות הישיבה.
  -----------------
הספד מרגש נשא ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון הרב מאיר מאזוז שליט״א, בהלווית הקדוש מפריז יואב חטאב הי״ד שיצאה מרחבת הישיבה בבני ברק.
הרב מאיר מאזוז ראש הישיבה סיפר בהספד על פעילות חב״ד הגדולה במדינה ועל היום הראשון בו הגיע הרב ניסן פינסון ע״ה לאביו הרב מצליח מאזוז בכ"ח באדר תש"כ לפני 55 שנה, ועד היום המוסדות שלו בתוניס קיימים. "חב"ד פועלים גדולות ונצורות", אמר.
-----------------
קול ברמה: ח"כ יעקב מרגי מש"ס אצל מוטי לביא: יש מקום לאחדות עם כולם כולל עם הרב אמסלם והרב אמנון יצחק, כך עלה אמש בישיבת הסיעה בראשות דרעי.
ערוץ 7: האם הרב אמסלם בדרך לש"ס? מסקר סודי שהזמינו אנשי דרעי עולה כי ש"ס יחד עם אמסלם תקבל לפחות 10 מנדטים לעומת 5-6 לבד.
רק נזכיר שעל אמסלם אמר מרן: "צריך להתרחק ממנו ומדעותיו הכפרניות"
-----------------
ככל הנראה מועצת החכמים תחליט לקבוע את יום חזרת דרעי כיום טוב לדורות.
בעוד 300 שנים המרוקאים ילבשו בגדים ויעשו חינגות להודות על הבשורה המפתיעה שנחתה עלינו באופן בלתי צפוי.
ליום חג זה יקראו:
יום גילוי אריות
-----------------
הזמר בני אלבז קיבל הבטחה להיות משובץ בחמישייה הראשונה לכנסת מטעם ש"ס. בימים אלו מכין אלבז תוכניות לחקיקה ופעילות לקראת תפקידו כחבר כנסת.
-----------------
השתתפו בהלוויה: נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בוז'י הרצוג ואורי אריאל. דרעי ובנט נצפו משוחחים. הגר"א שטרן רבה של י-ם במצע קריעה לאבלים.
 -----------------
בשעה זו פריימריז במפלגת ה'עבודה'.
 -----------------
המשטרה לא אישרה לרכבי השרים לצאת מהחניה עד יציאת המיטות למסע הלוויה, ח"כ אייכלר לקח ברכבו את השר אורי אריאל שמיהר לפגישה בלשכתו בכנסת.
-----------------
עוד עצור מהבוקר בפרשת 'ישראל ביתנו': רמי טייב יועצו של השר שטייניץ. ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-3 ימים
 -----------------
'בחדרי': הגר"ח קניבסקי לרבה של אשדוד הרב יוסף שיינין: "תבטל את נסיעתך לגיוס כספים בצרפת"
 -----------------
בחירות בבת ים. ראש העיר המכהן בכר מול חבר המועצה אלי יריב. 125.000 תושבים יבחרו ב-210 קלפיות.
 -----------------
 אתר 2525: ילד כבן 5 נפל מגובה ברחוב יחזקאל קויפמאן בירושלים ונפצע קשה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.
 -----------------
ח״כ יעקב ליצמן שוחח עם אריה דרעי ובירכו על הודעתו לשוב להנהגת תנועת ש״ס לקראת הבחירות
 -----------------
המטוס ועליו ארונותיהם של הרוגי הפיגוע בפריז נחת ב-4 לפנות בוקר בנתב"ג. במטוס הגיעו כ-40 בני משפחה
 -----------------
היום: הפריימריז במפלגת 'העבודה', 48.000 איש יצביעו ב-400 קלפיות. התוצאות: מחר ב-11 בבוקר
 -----------------
היום: הבחירות לראשות עיריית בת ים - ראש העיר יוסי בכר מול אלי יריב שנתמך ע"י ש"ס ודגל.
 -----------------
'בחדרי': הגר"א שכטר הודיע על פרישתו ממועצת גדולי התורה בארה"ב על רקע הפילוג הליטאי בישראל.

להמשך המבזקים כנסו כאן:

 -----------------
עידו בנבג'י: חוקרים פרטיים בשירות 'העבודה' יסתובבו היום בין הקלפיות כדי לוודא שלא נחזה שוב בקלפיות עם 200% הצבעה.
 -----------------
'וואלה': המאבטח האישי של ראשי הממשלה לשעבר אריק שרון ואהוד ברק, נעצר בחשד לשוד בנק
 -----------------
'אייס': דובר עיריית חיפה עידו מינקובסקי התפטר והצטרף לצוות הדוברים של משה כחלון.
 -----------------
ישראל כהן ב'כיכר': גורמים בציבור הליטאי טוענים כי ישעיהו וויין מ'הפלג' בפגישותיו עם גדולי ישראל בארה"ב משכנעם להתערב במחלוקת הליטאית בארץ.
 -----------------
'חב"ד און ליין': למעלה ממאה שוטרים צרפתים אבטחו אמש את סיום הרמב"ם של חב"ד בפריז, בהשתתפות אלפי יהודים. מנהלי האירוע ביקשו לדחות בשל המצב, אבל המשתתפים נהרו בהמוניהם.
 -----------------
המודיע חושף: בעוד חודש יתנו היתרי הבניה הראשונים באחיסמך.
 -----------------
כיכר: עסקני מפלגת בני תורה שוהים בימים אלו בארה”ב ונפגשו עם הגר”מ קוטלר הגר”א שכטר והגרא”ד וואכטפוגל.
 -----------------
בלווית קדושי צרפת משתתפים: הראשל"צ הגר"י יוסף מלווה באריה דרעי, הגרש"מ עמאר, ניר ברקת, נפתלי בנט, עמיר פרץ, לבנת, אלי ישי, סילבן שלום, שטבון, בן דהן, דני דנון, מיכאלי ודן שפירו.  -----------------
בהמשך לירושלים - איתן בריל מתנדב איחוד הצלה מספר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "כשהגעתי לזירה הילד היה ללא הכרה, הענקנו לו סיוע נשימתי עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו לבית החולים כשהוא מורדם, בני המשפחה סיפרו כי הילד נפל מגובה במהלך משחק בביתו וסבל מפגיעה חמורה בראשו".
 -----------------
יאיר לפיד על הגעת רה"מ בנימין נתניהו לפריז: ”ההתנהגות של נתניהו מראה לעולם את הישראלי הלא מנומס, הישראלי הנדחף“.
 -----------------
ח"כ איציק כהן ב'קול ברמה': "אלי בן דהן התנהל במשרד הדתות מתחת לכל ביקורת, אולי כהתנהגות ברברית. ש"ס הקימה את המשרד הזה והם רק הרסו אותו".
 -----------------
ורד פלמן ב'ערוץ 1': עיריית עפולה קיבלה 4 מיליון ש"ח בתמורה למינוי חבר מפלגת 'ישראל ביתנו' לסגן ראש העיר.
 -----------------
הרב משה סבג רב ביהכנ"ס הגדול בצרפת ב'קול חי': "הקשרים של הקהילה היהודית בצרפת עם הממשל מצויינים, ולכן אנחנו מנועים מלקרוא ליהודים לעלות לארץ. יהיה בזה כהבעת אי אימון במדינה ופגיעה קשה"
 -----------------
'הקול החרדי': הרה"צ רבי דוד חנניה פינטו ממנהיגי הקהילה החרדית בפריז, נחת בארץ ומבקר כעת מרן אצל הגראי"ל שטיינמן.
 -----------------
יוסי בן עטר בטוויטר: מחר בטקס ההלוויה הממשלתי (לקדושי צרפת) הרב הראשי הספרדי (הגר"י יוסף) ישא פרק תהילים לעומת הרב הראשי של ירושלים (הגרש"מ עמאר) שיערוך את האשכבה
 -----------------
עמית סגל ב'ערוץ 2': השר יאיר שמיר מ'ישראל ביתנו' צפוי לפרוש גם הוא מהחיים הפוליטים לאחר שיחזור מהודו.
 -----------------
אטילה שומפלבי: יועצי נתניהו מגיבים לתוקפיו על נסיעתו לצרפת: לא נלכלך על אף אחד עד אחרי הלוויות. אחרי זה - וואי וואי וואי.
 -----------------
ח"כ יעקב אשר ב'קול חי': "אין חרדי שלא יצביע ל'יהדוה"ת' כהוראת ה"מועצת" אחרי הגזירות הקשות. התקווה שש"ס הכפופה ל"מועצת החכמים" תצא מחוזקת ותגדיל את הכח החרדי, אסור לאף אחד להפיל אפי' מנדט מהכח החרדי".
 -----------------
הלווית הנרצחים מחר: ב-4:00 לפנו"ב יגיעו הארונות לישראל. ב-12:00 בהר המנוחות יפתח הטקס בפרק תהילים ע"י הראשל"צ הגר"י יוסף, אשכבה ע"י הגרש"מ עמאר, הדלקת 4 אבוקות ודברי הספד של ראובן ריבלין, בנימין נתניהו והרצוג.
 -----------------
משה נוסבאום ב'ערוץ 2': שני חברי כנסת נוספים מעורבים בפרשת 'ישראל ביתנו'
 -----------------
'חב"ד און ליין': שלוחי חב"ד ברב שיח מקיף על צרפת ביום שאחרי. האם יש כוונה לעזוב? "קל לשחרר ססמאות. הרבי הטיל עלינו תפקיד - לחזק ולבצע את המוטל עלינו. קברניט לא עוזב"
 -----------------
'ערוץ 2': סערה סביב מקום קבורת הנרצחים בפריז, מיקום קבורתם שונה כבר 3 פעמים. זק"א: "עושים פה קומבינה".
 -----------------
'הבית היהודי' העלו הערב קמפיין חדש: בוז'י וציפי יביאו את דאעש לכביש 6
 -----------------
אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "עקב הלוויותיהם של הקדושים הרוגי הפיגוע בצרפת הי"ד, התרגיל של פינוי וטיפול בנפגעים בבית האבות ברח' שלמה המלך שהיה אמור להתחיל בשעה 08:00 מחר, יתחיל עם סיום מועד ההלוויה ויסתיים בשעה 14:00. מתנדבי איחוד הצלה מסניף בני ברק ישתתפו ויאבטחו את מסע ההלוויה"
 -----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: מני גירא על הסערה סביב הלווית הנרצחים: נתניהו שוב בשירות אלי ישי. ממשרד רוה"מ אישרו - כל הארונות בהלוויה מחר יעברו בישיבת הרב מאזוז. מפלגת ישי קיימה הערב כנס בבית-וגן, מעט השתתפו. לראשונה פונה לקהל הבית היהודי, ובמקביל אנשיו בקרב בלימה בבתי גדו״י מהלחץ הצפוי לפרוש לקראת הגשת הרשימות.
סערה סביב מיקום קבורת הנרצחים. יו״ר זק״א יהודה משי זהב בראיון: ״עושים פה קומבינה מסריחה ומנצלים ניצול ציני את המשפחות. תורמת הסכימה לתרום ארבעה מקומות מכובדים בהר המנוחות, פסלו לה את התרומה. החלקה הספרדית מתעקשת לקבור ולקבל סכום גדול מהמדינה״.
הצלם ישראל ברדוגו היישר מפריז: ״פחד ואימה במוסדות החינוך, הרוצחים הסתובבו עם מפות של בתי הספר. בכל מוסד חינוכי הוקם חמ״ל אבטחה. חיילים עם ציוד קרבי מסתובבים בין הילדים״.
דרעי חזר! היועץ האסטרטגי ליאור חורב בראיון: ״הפרישה הקצרה ביותר בפוליטיקה סיפקה את הסחורה. מהלך גאוני שהמציא את ש״ס מחדש. כל הח״כים איתו והסקרים מתחילים להמריא״.
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים: הקרב על דירוג המקומות ברשימת ש״ס.
• ח״כ אמנון כהן מש״ס: ״אין שום קרב על המקומות הריאלים. מה שמועצת החכמים תחליט - מקובל עליי. אלי ישי עלול להרוס את הקולות הפוטנציאלים ולא את הכח שקיים״.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, איתי גדסי, משה ויסברג, ישי כהן: האם בכסא רחמים עושים שימוש ציני בהלוויות מחר? ואיך קרה שח״כ ליצמן הגיע להשתתף בישיבה במעוז פרוש בבית אגו״י?
•אלעד שמחיוף שליח ערוץ 2 לצרפת: ״ההורים חוששים לשלוח את ילדיהם לבתי הספר. הקהילה מתארגנת להגן על המוסדות בכוחות עצמם. התקשורת הצרפתית זועמת יותר על ארה״ב שלא שלחה נציג בכיר מאשר על נתניהו״.
•ההקלטה שמעוררת מבוכה ביתד נאמן. עסקן בני ברקי מוכר, בן של דיין המקורב ליתד נאמן התחזה לבכיר ב'לאומית' בשיחות טלפון ללקוחות בעניין הפרסום בעיתוני המגזר. לאומית: ״מקרה חמור ביותר של התחזות לעובד הקופה״.
• הבחירות מחר בבת ים. ראש העיר יוסי בכר המתמודד לקדנציה נוספת: ״לרבנים שתומכים בי יש השפעה על 70 אחוז מהמגזר החרדי בעיר״.
 -----------------

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.