רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

הרב שלמה אבינר מבכירי רבני הציונות הדתית מסביר בראיון מדוע למרות ההפסד של מפלגת יחד, גם בבחירות הבאות הוא לא יהסס לתמוך במפלגה מעין זאת, "אם יש דבר טוב צריך לעשות אותו גם אם לא בטוח שנצליח, לא תמיד כל דבר חשוב מצליח מיד, עשינו כמיטב יכולתנו, הכל משמים והכל לטובה".

הרב רפאל כהן מנהל מחלקת הכשרות בטבריה ויו"ר פורום רבני הצפון בראיון: "זהירות, בימים אלו נמכר בחנויות יין בהכשר בד"ץ לוגאנא שהוא חמץ גמור - היין מעורב עם בירה/שיכר, יש לציין שכתוב עליו במפורש שהוא חמץ אך זה בכיתוב קטנטן, הציבור עלול לטעות עקב ההרגל כי יין לא אמור להיות חמץ, חשוב לפקוח עין שלא ייגרם מכשול חמור".

התחקירן הרב משה אייזיק בלוי בראיון: "סלקום תחזיר את חיובי ה"שימוש לא הוגן" עקב תובענה ייצוגית שהוגשה נגדם על ידי לקוחות חרדיים - החיובים הגיעו לסכומים של אלפי שקלים לחודש, הלקוחות לא היו מודעים שחרגו מהחבילות שהוגדרו על ידי החברה כחבילות ללא הגבלה". ומדוע הוא לא ממליץ להצטרף לתביעה הייצוגית וממליץ לתבוע את סלקום באופן פרטי?

וחיים רוטר יו"ר השומרים בבני ברק מזהיר לקראת שבת לנעול טוב את הדירות בעיר מחשש לפריצה וגניבה בפרט בזמני התפילות, ומספר כי בשבת שעברה היו למעלה מ-10 אירועי פריצה וגניבה מבתי מגורים, ומדוע מותר להזעיק משטרה במקרה של פריצה לבית אפילו בשבת?

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.