רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - האבל בעקבות האסון בארה"ב.

צבי צוקר מראשי ארגון 'השומרים' בפלטבוש היישר ממסע ההלוויה בראיון על הפעילות שלו בזירה עוד בליל שבת בעת התרחש האסון, האבל הכבד שמורגש כעת בברוקלין ומחזיר את הקהילות היהודיות לתקופת האסון עם לייבי קלצקי ז"ל, ומספר כי אלפים שאינם מכירים אישית את בני המשפחה ז"ל השתתפו בהלוויה.
ראש אגף המבצעים בזק"א חיים וינגרטן בראיון נרחב על פעילותו יחד עם צוותי זק"א בזירת האסון, ועל הפעילות ביממה האחרונה בכדי להעלות את הגופות ארצה לקראת מסע ההלוויה מחר בירושלים. "הגענו למקום ולעינינו התגלה מחזה מצמרר ומזעזע, שבע גופות של ילדים קטנים, מדובר במקרה מחריד שלא התרחש שנים רבות בארצות הברית".
העיתונאי הצפתי אלימלך גרסטל בראיון לגבי המצב הפוליטי בצפת, האם ראש העיר ינטוש את העיר לטובת פעילות בכנסת בעקבות היבחרו כחבר כנסת בסיעת ישראל ביתנו, ומדווח כי בשלב זה ככה"נ הוא נשאר בראשות העיר היות ולא מוצע לו תפקיד שר או תפקיד בכיר ששווה בשבילו לנטוש את ראשות העיר, ומי כבר נערך להתמודד במידה ויהיו בחירות?
ורמי גרינברג חבר מועצת העיר פתח תקווה בראיון סוער בעקבות הכוונה לפתוח חנות ענק לממכר בשר חזיר ופירות ים בסמוך לבית העלמין סגולה, שנתקל בשלב זה בהתעלמות של חברי המועצה החרדיים/דתיים וראש העיר, ומדוע הוא לא מקבל את הטענות כי ניסו לפעול למנוע את המהלך ולא הצליחו?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.