רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ירח טוקר דובר כינוסי 'דרשו' הערב ב'יד אליהו' ובבנייני האומה מסכם את האירועים המרגשים בראשות מרן הגראי"ל שטיינמן, מרן הגר"ח קניבסקי, מרן הגר"ש כהן, ואדמו"רים ורבנים נוספים שפיארו את המעמדים גם בירושלים וביד אליהו. "מדובר בכינוס נדיר מאוד, השתתפתי בחיים בהרבה עצרות, אך הם לא היו עצרות של אחדות בצורה כזאת מעוררת השתאות כפי שהיה הערב - דרשו הפכו העולם התורני לעולם עשיר".
לגזענות אין גיל? יוסי אסולין עורך 'אשדוד 10' בראיון: "נערה בת 12 מרובע ג' באשדוד פרסמה מודעות לתושבי השכונה על קייטנה לקראת פסח, במודעות נכתב כי היא מיועדת ל"בנות אשכנזיות - דוברות עברית בלבד"  זה קצת מפתיע לציבור הכללי לראות מודעה שכזאת בפרט שמדובר בשכונה מתחרדת, ומה הגיבה האם של הנערה?
העיתונאי והתחקירן הרב אליהו קאופמן מסכם את מערכת הבחירות האחרונה וקורא לאריה דרעי להתפטר עקב ההפסד גם של ש"ס בבחירות - האיש לדבריו פישל בתוצאה שהשיג לש"ס, ומתייחס להפסד של אלי ישי, ואומר: "אין סיכוי שיהיה הצלחה למפלגה שמשתפת פעולה עם אנשי המזרחי - אלי ישי לא יכול לבנות מפלגה ללא מכנה משותף, הייתי מציע לו לכתוב זיכרונות, הוא לא מתאים להנהיג מפלגה".
ועידן יוסף מ'ניוז 1' בראיון: "שוב נוסעים אוטובוסים בשבת באישור משרד התחבורה. הנסיעות נצפו בין היתר בשבת האחרונה באור עקיבא, אשדוד, פרדס חנה, נהריה וחולון. אם לא תהיה דרישה נחרצת משר התחבורה הבא למנוע זאת - לא נראה שינוי". ומדוע ישראל כץ נמנע עד מלהתערב בנושא, למרות שרק לו יש את הסמכות למנוע זאת?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.