רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 במרץ 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

סגן השר לשעבר וככה"נ השר בעתיד איוב קרא בראיון נרחב על המו"מ הקואליציוני, שיתוף הפעולה הצפוי של הליכוד עם המפלגות החרדיות, האם הוא ימונה כשר? ומדווח על המצב בתימן בימים האחרונים ובשעות האחרונות. ומדוע במצב הקיים לא יהיה שיתוף פעולה עם המפלגה הערבית המאוחדת.
שלומי סגל מאתר 'לדעת' מסכם את המו"מ היום לקראת הקמת קואליציה בראשות נתניהו, האם ביהדות התורה יצטרכו לוותר על ועדת הכספים, האם זה סופי שאריה דרעי יקבל את תיק הפנים, ומדווח כי בבית היהודי אכן בלחץ ומביעים אכזבה מהיחס כלפיהם, ואיזה תיקים יישארו לבסוף בליכוד?
שי גפן דובר המטה להצלת העם והארץ בראיון: "רבני המטה העולמי להצלת העם והארץ שיגרו מכתב לנשיא ארה"ב ברק אובמה לאור הצהרותיו נגד בנימין נתניהו, הרבנים קוראים לו ל'חשב מסלול מחדש', הוכח שאובמה נשיא רע לישראל, עמים רבים כולל אימפריות גדולות ועצומות, שהתנכלו לעם ישראל במשך ההסטוריה, נעלמו ממפת העולם"
עו"א אלעד שרון ממשרד עורגי הדין וינשטוק-זהבי בראיון: "החקלאים זועמים, המדינה מאפשרת לנכות רק 180-300 שקל משכרו של עובד זר על מגורים, חשמל ומים והוצאות נוספות, בפועל העלות של החקלאי היא 700-1000 שקל. לחקלאים נמאס והם מגבשים בימים אלו עתירה משותפת לבג"צ של מאות מעסיקי עובדים זרים מכל הארץ בתביעה לתקן את העיוות".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0559901140 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.