רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


ילדי כל התתי"ם החסידיים בב"ב התכנסו בויזניץ לתפילה לרפואת הרב וואזנר בראשות האדמו"ר מויזניץ והגר"ח וואזנר שעבר לפני התיבה.
-------------------
נעצר בחור שמו מרגלית בנו של הרשם של גרודנא אשדוד.
הוא בוגר ישיבת "תפארת התלמוד" (שיינקר) בירושלים. כיום הוא בשיעור ג' בישיבת(?) גרודנא אשדוד
-------------------
עמית סגל בטויטר: ‏בדרך לפרישה ראשונה מהכנסת ה-20: יעקב פרי צפוי להתפטר מרשימת יש עתיד לטובת אלעזר שטרן. לפיד שמעריך אותו וצירפו ראשון צפוי לנסות להניאו מהמהלך
-------------------
הכתובת של משפחת ששון לקבלת תנחומים
-------------------
ברוך דיין האמת: בביה"ח 'הדסה' נפטרה נינת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, בתו הבכורה של נכדו עמרם יוסף, שלא התעוררה משנתה הבוקר בביתה בירושלים.
-------------------
ח"כ דני דנון ב'קול ברמה': "אני לא חוזר לתפקיד סגן שר הביטחון. אהיה שר בממשלה הבאה, אולי שר הרווחה".
-------------------
ח"כ מאיר פרוש ב'גלי ישראל': "אנחנו לא באים לכנסת בשביל ג'ובים, לכן בראש ובראשונה המו"מ לכניסה לקואליציה מתמקד בביטול הגזירות ובאורח חייו של הציבור החרדי. לא רואה אפשרות של ממשלת אחדות"
-------------------
מוקד זק״א: מטוס איירבוס 320 שהיה בדרכו מדיסלדורף לברצלונה, התרסק בדרום צרפת, 148 נוסעי המטוס נספו, אין ניצולים. מבדיקה ראשונית אין נוסעים ישראלים. צוות יחב"ל של זקא עומד בקשר עם השלטונות בגרמניה וצרפת ע"מ לברר את זהות הנוסעים.
-------------------
הכנסת פרסמה את דו"ח הוצאות הח"כים מתקציב קשר עם הציבור - בתחתית הרשימה ח"כי ש"ס: אריאל אטיאס - 7,241 שקל. אריה דרעי -7,828,  יעקב מרגי - 8,585, ואיציק כהן - 11,600. וכן יעקב אשר - 13,051.
-------------------
ישראל כהן ב'כיכר': גורמים בחסידות בעלזא מעריכים כי עד חג הפסח יתארסו כ- 100 חתנים מישיבות בעלזא.
-------------------
נשיא המדינה באגרת לגבריאל ששון: "האזנתי לדבריך היוצאים מן הלב על ה'שושנים' הרכים שנקטפו בדמי ימיהם. אין בכוחי לנחם אותך על האסון הנורא".
-------------------
ח"כ מאיר פרוש ב'גלי ישראל': "אנחנו לא באים לכנסת בשביל ג'ובים, לכן בראש ובראשונה המו"מ לכניסה לקואליציה מתמקד בביטול הגזירות ובאורח חייו של הציבור החרדי. לא רואה אפשרות של ממשלת אחדות".
-------------------
אתר 2525: פעוטה כבת שנה נכוותה בפלג גופה העליון כתוצאה ממים רותחים שנשפכו עליה בבית מטפלת ברחוב עוזיאל בירושלים, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני
-------------------
'כלכליסט': יצחק מירילשווילי ורשת ספרי 'אור החיים' מקימים רשת למוצרי יודאיקה שתפעל בעשרות קניונים בארץ.
-------------------
שלזינגר ב'בחדרי': מטפלת חרדית עוכבה לחקירה בשכונת בית וגן בירושלים, לאחר שהתינוקת עליה שמרה, כבת שנה, נכוותה ממים רותחים ב-40% מגופה ונפצעה בינוני.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



-------------------
ח"כ מנחם לייזר מוזס ב'גלי ישראל': "דרישות 'יהדות התורה' הן פשוטות ולגיטימיות. להחזיר הגזילה שנגזלה מילדנו ומתלמידנו".
-------------------
המו"מ הקואליציוני בין הליכוד לסיעות ייערך בכנסת ולא בכפר המכביה. הליכוד: "החלטנו לחסוך בעלויות".
-------------------
ח"כ דני דנון בראיון למוטי לביא ב'קול ברמה': "אני לא חוזר לתפקיד סגן שר הביטחון. אהיה שר בממשלה הבאה, אולי שר הרווחה".
-------------------
יעקב רייניץ ב'המודיע': "פורסם ספר המכרזים החדש לכ- 3,000 יח"ד בחריש. בוגרי ישיבת עטרת וחברון מתארגנים להתמודדות משותפת. גם בציבור החסידי מנסים לארגן קבוצת רכישה".
-------------------
שרת הבריאות לשעבר יעל גרמן לקאהן וחכם ב'קול חי': "עצרו את העשייה שלי מוקדם מהצפוי ולא הספקתי לעשות הכל", לדבריה, "ליצמן עשה עבודה נהדרת ואני מצפה ממנו שלא לבטל את מסקנות הוועדה שלי".
-------------------
 ירון אברהם בטוויטר: אילן שוחט ר"ע צפת החליט סופית לפרוש מהכנסת. במקומו ייכנס רוברט אילטוב.
-------------------
מפכ"ל המשטרה דנינו באולפן 'וואלה': "יש ראיות מוצקות נגד בכירים ב'ישראל ביתנו'. החקירה קרובה מאוד לסיום".
-------------------
'ישראל היום': נשיא מועצת החכמים מרן הגר"ש כהן השוהה בפריז, ביקר אמש ב'היפר כשר' שבוע אחרי פתיחתו מחדש.
-------------------
 הקואליציה: ח"כ יעקב ליצמן נועד היום עם השר נפתלי בנט יו"ר 'הבית היהודי'.
-------------------
'הקול החרדי': ח"כ מנחם לייזר מוזס נועד עם מרן האדמו"ר מגור וקיבל את ברכתו.
-------------------
האב השכול גבריאל ששון ב'קול חי': "לא יודע איך אשמח בשבת. יש לי כוחות כי אני אוהב את הקב"ה".
-------------------
מחר תתקיים הכנסת ס"ת לביהכנ"ס קהילת 'בני תורה' לע"נ ארבעת הנרצחים הי"ד.
-------------------
עו"ד אבי בלום ב'ערוץ 1': "ליצמן יכול לבחור במשרד אחר, אך מתעקש לקחת את תיק הבריאות בשל אמירה חברתית לכלל הציבור ולא רק סקטוריאלי".
-------------------
אבי בלום ב'קול ברמה': "בליכוד מנסים להציע פשרה על תיק הדתות. לא יוחזק לא אצל ש"ס ולא בבית היהודי, אלא אצל ח"כ כמו יריב לוין שמקובל על כולם".
-------------------
הפרקליטות הודיעה לח"כ ניסן סלומיאנסקי כי החליטה לגנוז את התיק נגדו בחשד ששילם למתפקדי 'הבית היהודי' בפריימריז.
-------------------
'ערוץ 2': ארנון מילצ'ן חבר קרוב של נתניהו והרצוג מתווך ביניהם להקמת ממשלת אחדות.
-------------------
'ערוץ 1': תושבי צפת לוחצים על אילן שוחט שנבחר לכנסת מטעם 'ישראל ביתנו', לשוב ולכהן כראש העיר. שוחט ייפגש מחר עם ליברמן וישתף אותו בלבטים.
-------------------
אלי ישי במכתב לפעיליו: "לקחנו הלוואות כולל ערבויות אישיות. התוצאה השאירה אותנו עם חוב גדול מאוד שמקשה עלינו לעת עתה לשלם מיידית את המשכורות".
-------------------
'כיכר': לפי הנתונים של 'הליכוד' - יש עלייה של כ-60% בהצבעה חרדית למפלגתו של נתניהו. ~~¦~~ בדינר צאנז כעת ב'האנגר 11' משתתפים: ליצמן, מאיר פרוש, מוזס. זייברט וישראל פרוש. עיתון 'המבשר' נתן חסות.
-------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': המו״מ הקואליציוני יצא לדרך!
עומרי נחמיאס 'וואלה' בראיון: "גם ש"ס וגם הבית היהודי יקבלו 2 תיקים בלבד. בש"ס יוותרו על תיק הדתות רק אם יקבלו תיק חלופי כמו תיק החינוך. אין מישהו שרוצה את הבריאות חוץ מליצמן".
יהודה אבידן חבר בצוות המו"מ של ש"ס בראיון: "ההסתה החלה, מציגים אותנו כסחטנים. נתניהו הוא זה שהכריז שיתקן את העוול שנעשה לחרדים. הציבור החרדי יראה כבר בשנה הקרובה שינוי מהותי, ירגישו בכיס את ביטול הגזירות".
מני גירא: ״לפיד מתכוון להילחם על הנהגת האופוזיציה מול בוז'י, ומתכוון לצאת לשטח. אלי ישי ואנשיו סופגים לחצים מספקים ועובדים הדורשים את שכרם״.
צבי זרחיה 'דה מרקר' בראיון: "המאבק נחמד, אבל כולם יודעים שועדת הכספים תהיה בסוף בידי גפני. כחלון יודע שגפני יפעל לא רק עבור החרדים".
רועי וולף מ'הבית היהודי' בראיון: "רק ביום רביעי נכריז מי צוות המו"מ, כל מה ששומעים עכשיו זה ספינים שאין להם מקור. למרות שירדנו במנדטים לא נתפשר על הדרישות".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 -------------------
מהדורת חצות בסקופים:
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, יקי אדמקר, ישי כהן: האם בש״ס מוכנים להתפשר על הדתות? מדוע ׳אל המעיין׳ יממן את טקס ׳קבלת פני רבו׳ בחוה״מ פסח ולא ש״ס באופן רשמי?
• המאבק על תיק הדתות! הרבצ״ר לשעבר אביחי רונצקי מהבית היהודי: הדתות חייב להישאר בידנו וזה צריך להיות בעדיפות עליונה במו״מ הקואליציוני. בש״ס המינויים תמיד היו רק סקטוריאלים ולא עניניים כפי שאנחנו עשינו.
• תופעת החרדים שהצביעו לליכוד! פאנל סוער בין העיתונאי צביקה גרוניך, דב פוברסקי, ויעקב וידר. גרוניך: עלייה של כ-60% בהצבעה החרדית למפלגת 'הליכוד', מה שהביא ע״פ הערכות קרוב למנדט. פוברסקי: זו בגידה בערכים ותופעה שלילית שנובעת מהמחלוקות הפנים חרדיות. וידר: רובם לא הצביעו בעבר ממילא למפלגות החרדיות.
• שערוריה ברחובות! בעל חנות ירקות בלב השכונה החרדית שכשרותו הוסרה היום ע״י רבנות מהדרין לאחר שהתברר שמכר ׳היתר מכירה׳, קרע את מודעות האזהרה מרחבי העיר. תושב השכונה בראיון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.