רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 במרץ 2015

בעקבות העזרה של מרן הגראי"ל שטיינמן - שוקי רוזנבערגר אוסר לקחת מהחלוקה של אפרים שטערן

מאת עדה'ניק

הבשורה שגם השנה העסקן אפרים שטערן יו"ר ארגון עונג שבת ויו"ט יחלק את החלוקה הגדולה לקראת חג הפסח פשטה בכל חוגי העדה החרדית, בצד זה נודע כי מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א אשר נושא את כל משא הדור על כתפיו הוא האיש שבזכותו יוכל אפרים שטערן לחלק גם השנה את החלוקה הגדולה, כאשר אפרים שטרן פנה אליו בבקשה שיעזור לו לקיים את החלוקה השנתית, וכמובן שמרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א נעתר לבקשתו, ובזכות עזרתו יחלק העסקן אפרים שטרן את החלוקה המפורסמת.

אמנם כמו תמיד ישנם כאלו צרי עין שאינם יכולים לראות בהצלחתו של השני:


הסיקריק שוקי רוזבערגר מבית שמש דיין בעדה החרדית הכריז היום בבית מדרשו שאסור באיסור חמור לקחת מהחלוקה של אפרים שטערן שבגד בציבור הקנאים והלך לבקש עזרה ממרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, ולא נחה דעתו המטורפת של שוקי רוזברגר עד שהכריז איסור הנאה עולמית מכל המצרכים שמחלק אפרים שטערן.

כולם עדיין זוכרים איך לפני שנתיים עמד הפרחח שוקי רוזנברגר ופער את פיו בחוצפה ובעזות נגד רבן של ישראל מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, והשמיע עליו דברי בלע וכינה את מרן שליט"א "עמלק" תצילנה אוזן משמוע, וכעת שוקי רוזנברעגר כועס עד מות על אפרים שטערן שדרס על כל דבריו והלך לבקש עזרה משנוא נפשו הגדול.

בינתיים אנחנו מדווחים גם ממקורות פנימיים כי בשעות אחה"צ הגיעו שוקי רוזנבערגר יחד עם הסיקריק משה וואלף זארגער לביותו של ידידם הרב טוביה וייס גאב"ד העדה החרדית, והתחילו לשכנע אותו שהוא צריך להוציא איסור הנאה חמור על כל החלוקה של אפרים שטערן שהגיעה השנה בזכותו של מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א, אלא שכאן עצר בידם עמרם שפירא הגבאי של הגאב"ד וזרק אותם מהבית בחמת זעם.

שוקי רוזנבערגר ושמעון ראטער מאשימים עכשיו את עמרם שפירא שהוא מקבל תמיכות הגונות מאפרים שטערן, ובגלל זה הוא מתנכל להם במלחמתם הקדושה נגד אפרים שטערן שסרח ופנה עורף לכל מורשתו הקדושה של שוקי רוזנבערגער.

בין האשמות שמטיל שוקי רוזנבערגר היום על ראשו של אפרים שטערן הוא אומר שסופו הוכיח על תחילתו וארס טומאת הציונות טמון בו, כאשר סביו של אפרים שטערן היה רב מטעם הרבנות הציונית בשכונת גבעת שאול, אלא שאפרים שטערן לא נותר חייב לנוכח ההשמצות של שוקי רוזנבערגר, ומשיב לו כי הוא עוד זוכר היטב איך אביו של שוקי רוזנבערגר שימש רב מטעם הרבנות הציונית במושב גמזו.

ששון ושמחה ליהודים. ביעור חמץ מהודר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.