רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במרץ 2015

ווארטים


"הסיבה שלאנשים קשה להיות שמחים היא, כי הם תמיד רואים את העבר יותר טוב ממה שהוא היה, את ההווה יותר גרוע ממה שהוא, ואת העתיד יותר מסובך ממה שהוא יהיה."

הבת של המן שפכה עליו את המים המלוכלכים .ואז הוא הסתכל למעלה ושאל מה אני שקוף .
ואז היא אמרה לו אבא מה עשו לך

יש לי חקירה. ''מבני בניו של המן, למדו תורה בבני ברק''. מי הם בני בניו של המן, ה''מחבלים'' או ה''שונאים''?
לכאורה נראה הדבר שזה ה''מחבלים''. כי המן בחר ''עץ'

עושר טבעי
איש קשיש יושב בלובי של בית האבות ומחייך מאוזן לאוזן.
שואל אותו חברו "מה אתה כל כך מבסוט?"
עונה לו הקשיש "לא חשבתי שאהיה כל כך עשיר לקראת סוף ימי. הנה אני יושב מולך, פי מלא זהב, שערי כולו כסף, יש לי אבנים בכליות, פלטינה באגן הירכיים, פלטינה במפרקים, עודף ברזל בדם ומלאי בלתי נגמר של גז טבעי..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.