רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במרץ 2015

המחבלים מחפשים דרך איך לרדת מן העץ שעלו עליו - מנהלים מו"מ עם 'יהדות התורה'

ממקורות פנימיים

פריצת דרך משמעותית היא זו שעמדה בבסיס פגישת הח"כים של דגל התורה אצל ראש הישיבה? בשורות הבאות תקראו הכל על המעורבות חובקת עולם שמקשרת בין הצדדים הפרומים ביהדות התורה.
מתברר כי סקרים פנימיים שהראו לבכירי דגל התורה את המשבר הממשמש ובא, בעקבות החרמת הקלפיות בפלג הירושלמי, הובילו למהלך במעורבות מפתיעה שככל הנראה יסיים את הסכסוך בין הפלגים, או לפחות ידחה אותו עד הבחירות הבאות.
מי שעומד במרכז התיווך הוא לא אחר מבולם המחבלים (מלרע) הידוע, ראש עירייה חשוב שמצד שני ידוע בקשריו עם המחבלים (מלעיל).
מה שעוד יותר מפתיע הוא מי שביקש ממנו להתערב. לא היועצים הרגילים, אלא דווקא הוראה מלמעלה. הכי למעלה שאפשר. זה ששוהה עכשיו בגבעת הקפיטול בוושינגטון פגש לפני שבועיים את איש ה'צעטאלאך' המתון והשקט מדגל, שהעביר את המסר החד: במצב הנוכחי אנחנו חלשים. אתה חייב להתערב.
פרטי ההסכם, נכתבו לילה קודם, בשעה שעם ישראל עמל על התפרים האחרונים בתחפושות לילדים, בפגישה עם גבאי ידוע, גזבר לשעבר, ראש עיר לשעבר וכמעט מנכ"ל לשעתיד (שגילה בסיפור כשרון תיווך נדיר), נציג פלג מרובה קהילות נוסף ביהדות התורה ועוד כמה אישים.
עם הפרטים המלאים באו בוקר למחרת חברי הכנסת לבית המפורסם כדי לקבל את ברכת הדרך. מה שיצא באופן רשמי היה על המנדט השמיני, תרשו לנו לשער על סמך מה דיברו שם על שמונה, כשיומיים קודם בקושי התחייבו על השישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.