רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 במרץ 2015

מכתבים קצרצרים


הצביעות זועקת ואין פוצה פה ומצפצף
איני יודע מהיכן להתחיל מפני שכולם כמעט מקצה לקצה צבועים, מי שילמד את הנושא ישאל את עצמו, האם אנו צדיקים וקנאים רק כשזה נוגע לאחרים או היכן שזה נוח לנו פוליטית, או שמא אנו מאמינים במה שאנו אומרים וטוענים שכך זה צריך להיות. ה'צניעות' הוא נושא שאין מי ביהדות החרדית שלא יסכים שהוא טעון חיזוק וכי בענינים אלו צריך הרבה זהירות, אבל כשצריכים להשיג מטרה, מתעלמים כליל ממה שאסור ועושים את מה שאם אחר היה עושה היו מורידים לו את הראש. ועד להיכן הדברים מגיעים כשמבקשים לברר היתכן שמעסיקים דוגמניות בקמפיין של 'יהדות התורה' אז מה עונים? כך עשו גם במערכות קודמות, אז האם בשל כך זה הופך להיות מותר?

המחבלים צבועי הצבועים
אפתח במחבלים, למרות שבענין זה לא רק הם, אבל הם גרועים מאחרים מפני שהם אלו שהעלו את הנושא והתעלמו מכך שכאשר הם שלטו על המערכת הם אלו שאישרו דוגמניות בקמפיין של 'יהדות התורה', בתשס"ט הם עמדו בראש הם קבעו מה מותר ומה אסור, היה זה כאשר השלטון הליטאי היה בידיהם, והם אז לא אמרו מילה רעה על העסקת דוגמניות, הם שלטו ב'יתד נאמן' ולא פרסמו מחאה כלשהי, למרות שידעו כל פרט. רק כשאפשר על ידי זה לנגח את השונאים אז זה הופך להיות אסור, אז להם נאמר צבועים שבו בשקט ותשובו בתשובה על מעשיכם, אין כל ערך לטענותיכם

סתירת לחי מצלצלת לר' ישראל מויזניץ חסידיו כלל לא מבינים כי דוגמניות הן מוקצה מחמת מיאוס
אפתח ואגן על ר' ישראל מויזניץ, מפני שאני מאמין כי הוא לא ידע עד שסיפרו לו שכך פני הדברים, הוא לא שיחק משחק הוא אכן היה המום לא האמין למשמע אזניו, ובכל זאת שאלות קשות אליו, מפני שיש לו צוות חזק מאוד במערכת, אנשיו יושבים במקומות הכי קרובים לביצוע העבודות הללו, ואיך זה שלא נמצא אחד ויחיד שיבא לספר לו, מדוע הוא היה צריך לשמוע את זה במקרה אצל המחבלים שביקשו דרכו לנגח את השונאים, איך זה שאף אחד מאנשיו לא הבין כי עליו להכנס אליו ולפחות לספר לו, ועוד הרבה יותר, איך זה שלא נמצא אחד ויחיד מחסידי ר' ישראל שלא קרא למלחמה על הדוגמניות הללו ותובע להפסיק עם הסרטונים הללו, זה מוכיח כי משהו חולה מאוד בדרשות ומוסריו של ר' ישראל השווים כקליפת השום, מפני שאם אחד ויחיד מכל כך הרבה לא הבין כי עליו להלחם נגד או לכל הפחות להכנס לרבי שלו לספר לו שיידע מה הולך, הרי שהאשמה היא כל כולה של ר' ישראל זה מוכיח כי חסידיו לא מתייחסים ברצינות לדבריו ומעשיו

על חיילות בלשכת הגיוס במשך של שעה הוא הפך עולמות אבל על פיטום ראשי בחורי ואברכי ויזניץ בדוגמניות זה בסדר
מדוע זה כל כך מביך, מפני שר' ישראל הוא היחיד שלחם בכל כוחו נגד ההתייצבות בלשכת הגיוס בנימוק של צניעות, הוא טען כי בחורים מגיעים ללשכת הגיוס ושם רואים חיילות זה מקלקל אותם נורא הם חוזרים משם לא אותם בחורים כפי שהיו לפני שהגיעו לשם. לצורך שורות אלו נקבל את דבריו, אבל כאן אשאל אותו, מה גרוע יותר, חיילות שבקושי יש מי שמסובב את הראש אליהן, או דוגמניות מושכות המטמטמות את ראש כל מי שמסתכל עליהן, ואלו לא רק בחורים אלא גם בגילאים אחרים ומאות שרואים רחמנא לצלן דוגמניות משחקות בתשדירי 'יהדות התורה', צריך להיות מטומטם שלא להבין כי הדוגמניות הן סכנה גדולה, וכי הנזק כאן הוא פי אלף מלשכת הגיוס, ולא ראינו שר' ישראל יעלה על הבריקדות, משום מה אמרו לו כי צריכים את זה בשביל קולות בבחירות אז הוא נרגע ולא ממשיך במאבקו לא פורש מאגודת ישראל

 והיכן ראשי גור מדוע הם שותקים?
יהיה זה לא הוגן אם אכתוב רק על ויזניץ בענין הזה, ומה עם גור, הרי שם לכאורה הענין הזה היה צריך להיות מוקצה מחמת מיאוס, אז מדוע הם מתירים זאת? גם אם יטענו שזה לא הם יזרקו על אחרים, ובכל זאת, האם בשביל להשיג עוד כמה קולות בבחירות מותר להשתמש בדוגמניות? הם חייבים הסבר לציבור מתי מותר ומתי אסור, השתיקה כאן חמורה, ונכון יעשו ראשי גור אם יבהירו בצורה ברורה אם הם בעד או נגד, ואם הם נגד מדוע הם לא עוצרים זאת

בבעלז לא עושים עסק מדוגמניות
אני לא בא בטענות לבעלזא בענין הזה מפני שזה לא הנושא שלהם, הם ממעטים לעסוק בעניני צניעות, הרבי שלהם מסתפק בשטייענדיגע תורה להזכיר כמה מילים על צניעות מעביר את הנושא לטיפול המוצי"ם שלו, ומכאן ואילך הוא פוטר את עצמו. אבל מעניין היה לשמוע גם מבעלזא מה דעתם בנושא, מפני שבעתיד ישתמשו במעשה הזה ויטענו כי אם זה מותר היה ל'יהדות התורה' זה מותר לכולם, יש בכך פירצה בחומת הצניעות וזה לא פשוט כלל. חייבים לשקול את הנושא ברצינות יתר, ויתכן כי עדיף לוותר על כמה קולות ולשמור על הצניעות שהיא לדעתי הרבה יותר חשובה

הליטאים היו מסתובבים לעזרת נשים ושרים אלה חמדה ליבי
תשאלו בודאי מדוע אני לא מזכיר את הליטאים, אז אספר לכם כי גדלתי בסביבות ישיבת חברון, כילד ובשנות בחרותי גרתי בשכנות ולעולם לא אשכח איך שהבחורים בשמחת תורה ובזמנים אחרים היו מסתובבים לעזרת נשים ושרים אלה חמדה ליבי, כך שעניינים אלו אצל הליטאים לא היו מן הדברים שעשו מזה ענין עד שבא מאטקע בלוי הירושלמי ורצה להכניס קצת צניעות היכן שגדלו על האלה חמדה ליבי ואינו קולט היכן הוא חי

אם רק הפעם היו משתמשים בדוגמנית הייתי מבין
כאן אני מבקש להדגיש כי מה שעורר אותי לכתוב בנושא זה דוקא מפני שהביאו הוכחה מן העבר שגם אז השתמשו בדוגמניות, ואכן אמת הדברים, וכאן נשאלת שאלה קשה. מילא אם הפעם היו עושים זאת ומסבירים כי בגלל גזירת הגיוס והצורך להבטיח כי יישבו בקואליציה הבאה וכזו אשר תתקן את החוק הנורא מתירים את האסור בבחינת ביטולו הוא קיומו, אם יצליחו בבחירות יצליחו לחזק הרבה ענינים הקשורים בתורה ומצוות ובעיקר חיזוק הדת כל מה שלפיד קלקל. אבל איך יסבירו את העבר מדוע אז התירו כשלא היתה גזירת הגיוס? או שמא בכל בחירות יש גזירות ולכן זה מותר, אז אין לדבר סוף, והדברים לא יתקבלו ברצינות.

הרבנים חייבים להוקיע את היחצני"ם שהכינו את הסרטונים היה עליהם לקחת דוגמנים ולא דוגמניות
אני מבין שצריך חילונים שיעסקו בנושאים כאלו מפני שזה מתקבל יותר מאשר חרדי שמדבר אל החילוני שפחות מאמינים לו, הוא חושב כי הוא מרמה אותו מפני שהוא מחפש את הקול שלו, ובכל זאת את רוב החומר יכלו לעשות גם עם דוגמנים בלבד לא היו צריכים דוגמנית, למרות שאכן זה מסתדר הרבה יותר יפה כשמציגים בעל ואשה העוסקים בנושאים שמטרידים אותם בחיי היום יום, יחצני"ם חכמים יכלו למצוא דרך איך לשחק אותה עם שני חברים המדברים זה אל זה, ומעלים את הנושא וככה שולחים את המסר שנציגי 'יהדות התורה' הם אלו שדאגו לתקן או לחוקק את החוק להוזיל את החשמל ועוד שירותים חשובים ונחוצים אחרים, לא היו צריכים דוגמניות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.