רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 במרץ 2015

בית סגור בפני יהודים - פעילי מקדש מתחפשים למוסלמים ולשוטרים


מאת מקדשער

השנה מגיע לשיא חוסר ההתחשבות ביהודים בהר הבית בחגי ישראל. למרות חג הפורים מונעת היום המשטרה כניסת יהודים להר הבית בטענה שבימי שישי הר הבית אמור להיות נקי מיהודים באופן קבוע.

ההחלטה למנוע היום כניסת יהודים להר הבית למרות הפורים, התקבלה כבר מזמן. למרות החל מיום רביעי שיבשה המשטרה את עליית היהודים להר ומנעה את כניסתם להר הבית של יותר משישה יהודים בבת אחת. לטענת המשטרה היא נאלצה לדלל את מספר היהודים בהר הבית בטענה שהמוסלמים מתארגנים לשבש את ביקורי היהודים במקום. מהצד המוסלמי נטען, כי מדובר בהחלטה שהונחתה על המשטרה מהדרג המדיני, עקב לחצי ממשלת ירדן שלא לאפשר ליהודים לחגוג את פורים בהר הבית.

עקב ההגבלות הקשות נמענה כניסתם להר של יהודים רבים שהמתינו לתורם במשך שעות רבות. לרובם הגדול אפשרה המשטרה להיכנס להר קרוב לשעת הסגירה, בתנאי שיצאו מייד מהשער הסמוך.

מסתבר שההיענות לדרישות הירדנים הופכים לענין שבשגרה, לאחר שכבר למעלה מארבעה חודשים, ראש הממשלה מונע את כניסתם להר הבית של חברי כנסת ושרים לדרישתה של ממשלת ירדן.

בכירים בשורות פעילי המקדש נצפו מתחפשים למוסלמים ולשוטרים. שמועות עקשניות טוענות שהם מתכננים להיכנס היום בהסוואה להר הבית, בגלל החשיבות להיום במקום ביום הפורים. לדעת דרשני המקרא ניסי פורים קשורים בקשר הדוק לבית המקדש, ולדבריהם לא ייתכן שדווקא ביום הזה לא יוכלו להיות בהר הבית.

במטה ארגוני המקדש קוראים לראש הממשלה לחדול מיישום מדיניותם של ממשלות השמאל בהר הבית. החל ממשה דיין שהתייחס למקום כאל סרח עודף מיותר, הפנו הממשלות עורף להר הבית והסגירו אותו למוסלמים. על נתניהו לאפשר כניסת יהודים חופשית להר הבית בכל ימי השנה ובפרט במועדי ישראל.

מצורפים תמונות של פעילי מקדש מחופשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.