רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


סגן שר הבריאות יענקל ליצמן ביקר כעת אצל הרב אברהם יוסף לייזרזון, שאושפז בשע״צ אחרי התקף לב. מצבו טוב
----------------------
שלהבת חסדיאל: ‏הדילמה של מאיר פרוש: סגן שר בחינוך או בשיכון. דירות או כיתות. בחירה לדירות או בחירה למורות
----------------------
בכיר ברבנות הראשית: "מעדיפים שתיק הדתות יופקד בידיים חילוניות של יריב לוין ולא אצל אלי בן דהן הדתי". גורם בש"ס: "חותם על כל מילה".
----------------------
'פרשת הפלג' - החשוד המרכזי  במעורבות בפרשת ההטרדות והאיומים בראיון לישראל כהן בכיכר השבת, אומר זו פעילות לגיטימית, אף אחד לא סחט,  כולם ידעו מה אני עושה
 ----------------------
 אבי בניהו, דובר צה"ל לשעבר לקאהן וחכם ב'קול חי': "רבים מהציבור החילוני מעוניינים לראות את גפני בוועדת הכספים, ליצמן בבריאות ואת איציק כהן במשרד האוצר. הם אנשים שבאים לעבודה ללא כותרות. הם שליחים שלי גם אם לא הצבעתי להם".
 ----------------------
אתר 2525: צעיר נדקר ע"י רעולי פנים בכניסה לבניין ברחוב רמב"ן בבית דגן, מתנדבי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מדקירה בפלג גופו העליון, ובמצב קשה.
 ----------------------
ח"כ איציק כהן מש"ס ב'קול חי': "אנחנו לא מדברים על תיקים  אלא על התוכנית החברתית-כלכלית שלנו. מוזר שהבית היהודי נלחמים על משרד הדתות, לפיד פרסם שזרק את תקציב הישיבות לפח, בינתיים יש עתיד היא זו שהולכת לפח ההיסטוריה של ישראל".
 ----------------------
 אתר 'nrg' חושף: כחלון ביטל הבוקר את פגישות המו"מ עם 'הליכוד'. הסיבה: הדיווחים שנתניהו כבר הבטיח לחרדים את ועדת הכספים.
 ----------------------
אבי גרינצייג בטוויטר: מקורבי כחלון לאחר ביטול הפגישה הבוקר: "מעדיפים את גפני כסגן שר אוצר".
 ----------------------
היועץ האסטרטגי של משה כחלון, ליאור חורב בגל"צ: "אנחנו דורשים דברים ברורים. כדי ששר האוצר יצליח אנחנו צריכים את ועדת הכספים".
 ----------------------
חברי צוות המו"מ מטעם 'ישראל ביתנו': רוברט אילטוב, משה ליאון, יואב מני, אבי אבוחצירא וטל נחום.
 ----------------------
'יתד' ו'המבשר': "ביבי הבטיח ליהדוה"ת בריאות וכספים". 'המודיע' מתעלם.
 ----------------------
יאיר לפיד בפייסבוק: זה מה שקרה בפעם האחרונה שגפני ישב בראש ועדת הכספים, הוא לקח את הקיצוץ בישיבות וזרק לפח. אבי שיף בטוויטר: הפחד מהשעמום באופוזיציה - לפיד מחזיר ההסתה נגד החרדים.
 ----------------------
 'הליכוד' בתגובה לביטול הפגישה עם נציגיו של כחלון: "מדובר בצעד תמוה ומיותר. הציבור מצפה להקמת ממשלה במהירות. מחלוקות פותרים במו"מ".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------------
בהקלטות הקופסה השחורה מהמטוס הגרמני שהתרסק בצרפת, נשמע אחד הטייסים שיצא מתא הטייס דופק בחוזקה על הדלת ומתחנן לחזור לתא אך לא נענה.
 ----------------------
ועד ידידי 'הפלס' במודעה הבוקר בעיתון "לא נרתע, נעמוד בתוקף על זכות לגיטימית נגד החרמה מתמשכת, נמשיך להתריע בכל דרך חוקית נגד דיכויו של כח צרכני גדול, מחזקים את אלו שנעצרו, חזקו ואמצו וסוף האמת לנצח".
 ----------------------
המו"מ הקואליציוני: ח"כ יעקב ליצמן הגיע כעת לבית האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בנהריה. ח"כ מאיר פרוש נצפה אמש ב-2 בלילה יוצא מביקור אצל האדמו"ר מבעלזא.
 ----------------------
רוני לינדר ב'דה מרקר': לפני כשנתיים בטקס חילופי השרים במשרד הבריאות, אמר ח"כ יעקב ליצמן ליעל גרמן בנאומו, ספק בצחוק ספק ברצינות: "אל תחממי את הכיסא יותר מדי, אני חוזר בעוד שנתיים".
 ----------------------
אברמי צמח באתר 2525: הממשלה החליטה (במשאל טלפוני) על מינויו של אופיר אקוניס לתפקיד סגן שר במשרד להגנת הסביבה, מינויו של צחי הנגבי לתפקיד סגן שר במשרד הבריאות ומינויה של ציפי חוטובלי לתפקיד סגנית שר במשרד המדע, הטכנולוגיה והחלל.
 ----------------------
ח"כ מוטי יוגב לאתר 'קול חי': "אנחנו לא סומכים רק על החרדים בדתות. אנחנו לא רוצים שאנשים ייסעו להתחתן בקפריסין".
 ----------------------
דוברות איחוד הצלה: פועל כבן 50 נמחץ למוות במהלך עבודתו באתר בניה בכביש 6 בסמוך למחלף באקה, מתנדבי איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה בנסיון להציל את חייו אך בסיומן נקבע מותו בזירה.
 ----------------------
 גדעון סער הגיע הערב להתברך אצל מרן הגר"ח קניבסקי.
 ----------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי נפגש פגישה עם רה"מ בנימין נתניהו. דנו בעיקר בקווי יסוד ובנושאים ביטחוניים ולא בתיקים.
 ----------------------
כעת בלשכת ח"כ ליצמן במשרדי איחוד מוסדות גור בירושלים, ישיבת עבודה של ח"כי אגו"י, מאיר פרוש, מוזס ואייכלר, לעדכון על פגישת רה"מ בנימין נתניהו הבוקר עם נציגי יהדות התורה.
 ----------------------
ראש ישיבת זוועהיל הגיע בשעה האחרונה לציון הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל בהר הזיתים, לתפילה לרפואת מרן הגר"ש וואזנר.
 ----------------------
הגר"ר אלבז בראיון לגלסנר בקול ברמה: "המשימה הראשונה של ש״ס בממשלה לבטל הגזרות של הממשלה הקודמת להחזיר המצב לקדמותו ולדאוג לאברכים".
 ----------------------
 ח"כ מאיר פרוש ב'קול ברמה': "אני מעריך שהממשלה תורחב כך שיהיה סגן שר נוסף ליהדוה"ת. בממשלת אחדות הכח שלך פוחת, לא רואה את הרצוג מצטרף לממשלה שדיבר בגנותה במשך שנתיים".
 ----------------------
ילד כבן 5 נפל מגובה בגן משחקים ברחוב בן זכאי בבני ברק ונפצע בינוני עד קשה - זאב טפר, חובש בכיר ב"איחוד הצלה" בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "מדובר בילד שנפל ממגלשה ונחבל בראשו, כשהגעתי למקום הילד היה ללא הכרה, הענקנו לו טיפול ראשוני עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו לתל השומר, אני ממליץ וקורא להורים להימנע מלשלוח ילדים לשחק בגני שעשועים ללא השגחה בפרט בימים אלו - ערב פסח".
 ----------------------
הרה"ר הגר"ד לאו שוחח הערב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הקם ממשלה שתאחד את העם ותכבד את המסורת, ותהיה קשובה ואכפתית יותר לעתיד היהדות בארץ ישראל".
 ----------------------
ח"כ יעקב מרגי בראיון ל'סרוגים': "בכלל לא בטוח שאנחנו נקבל את משרד הדתות. אל תקדימו את המאוחר". על הדיבורים להקמת ממשלת אחדות: "מעריך שזה מהלך טקטי של ראש הממשלה, בקרוב הוא יסגור עם בנט".
 ----------------------
מהדורת חצות בסקופים: לקראת כניסתם של ליצמן לבריאות וגפני לועדת הכספים!
• דו״צ לשעבר ואיש התקשורת אבי בניהו: ליצמן היה שר בריאות של כולם. וגפני ייצג את כולם בממלכתיות ולא באופן סקטוריאלי. ולדעתי שותפים בכירים במגזר הכללי.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, איתי גדסי: מה דרישות החרדים במו״מ הקואליציוני מלבד התיקים? והאם יש קשר בין סקר TGI שיפורסם בקרוב למעצרים הבוקר?
•פרשת הפלס: עורך דינו של אברהם טריגר בראיון "המשטרה עצרה הלילה בין ארבעים לחמישים פעילים, רק אחד מהם נעצר ליום וחצי, טריגר פעל בצעד לגיטימי כשפעל מול חברות שנכנעו לעיתון יתד נאמן במאבק בהפלס. בית המשפט קבע שאין כל מניעה להתקשר למחות בחברות ואף להפעיל את קו המאבק הדבר חוקי ותקין ולהיפך יהפוך עכשיו לכלי מחאה רישמי"
• הרב שלמה זלמן ברנד: "שמחים שהפרשה התפוצצה כי המשטרה נחשפת להטרדות של יתד נגד בר כל ועסקים שפרסמו בפלס, כל העולם יודע איזה איומים חטף מנחם כרמל, התברר בבית משפט היום שהכל חוקי ו99% מהנחקרים שוחררו מיידית". 
• סערת בקבוק התבערה אמש! יאיר אלטמן ׳וואלה׳: המשטרה מתייחסת לסיפור כאל מעשה קונדס ולא יותר. אילו זה לא היה נפיץ פוליטית הסיפור לא היה מתנפח לפרופורציות הללו.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0584442424 שלוחה 1
 ----------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': פרשת ׳הפלס׳ התנפצה היום - משטרת ישראל פשטה על עשרות בתים שהביאה לגל מעצרים!
דובר המשטרה למגזר החרדי שבתי גרברצ'יק בראיון: "היה לנו תיק מוכן עם ראיות לכל אחד מהעצורים. החשוד שנשאר במעצר שימש כמפעיל הראשי. כל החומרים יוגשו בהקדם לפרקליטות".
יוני פוזן בעל הוצאת ספרים 'יפה נוף' בראיון: "היום אחה"צ אחרי כל הפשיטה והמעצרים, המשיכו להטריד אותי ואת משפחתי. עברתי חודשים של גיהנום, מדובר במאות ואלפי הטרדות. הטרידו אותי גם אנשים מבוגרים וילדים. לא אפרסם אצלם בגלל הוראת גדו"י הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קניבסקי".
עורך אתר 'אייס' אלכסנדר כץ שחשף את הפרשה בראיון: "כבר לפני שנה קיבלתי פניות מעשרות מנכ"לים בכירים שמוטרדים ללא הפסקה. אין איחוד של בעלי עסקים, כל מוטרד הגיש בנפרד תלונה במשטרה. המפסידים הגדולים: המדיה החרדית. רבים הפסיקו לפרסם בגלל המלחמות וההטרדות".
עו"ד של העצורים עזריאל קרבצ'וב בראיון: "למעלה מ-45 נעצרו לחקירה, רק 19 הובאו לביהמ"ש. לפי מיטב ידיעתי, האנשים שאני מייצג התקשרו ומחו אבל לא הטרידו ולא איימו.".
מני גירא: ״באגו"י התכנסו הערב כדי לדון במה מעבר לתיק הבריאות. פרוש מסתמן כסגן שר נוסף. נתניהו והליכוד השתמשו בפגישה עם גפני כדי להעביר מסר לכחלון בעניין ועדת הכספים. אחרי שאמש ישי נאם בפני פעיליו, הוציא הודעות על בקבוק תבערה, כשהתברר היום שמדובר במקורבו שוב חזר לשתוק״.
דוד אוחנה מפעילי ש"ס בהר נוף בראיון: "מנסים שוב להשמיץ את ש"ס, אבל האמת מתנפצת כל פעם מחדש מול העיניים. כששמעתי על זריקת בקת"ב, ידעתי בברור שאצלינו זה לא יכול לקרות. יש הוראה של הרבנים לא לתקוף ולא להתעסק איתם כלל. השמיצו והכפישו אותנו אתמול בלילה, הבוקר כולנו קמנו לאמת שנחשפה - לא ש"ס זרקו, אלא פעילי יחד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.