רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 במרץ 2015

תגובות @ תגובות @ תגובות


לפני כל בחירות נחום ברנע מנפיץ מסמך שהליכוד ויתר על ירושלים רמת הגולן ויו"ש. אני כבר מכיר את השחזור הזה של נחום ברנע  משנת 99 שביבי התמודד מול ברק. אגב תמיד המסמך יוצא עשרה ימים לפני הבחירות. מעניין.
הטפשות של הבית היהודי שהתייחסו לכך וגורמים נזק חמור ואנוש לגוש הימין.
==============
ויאמר מרן לדרעי הרשע, מהר קח את הלבוש ואת הסוס כאשר דיברת, ועשה כן לאלי ישי הי׳ו היושב בשער המלך,  אל תפל דבר מכל אשר דיברת. וייקח דרעי הרשע את הלבוש ואת הסוס, וילבש את ישי; וירכיבהו ברחוב העיר, ויקרא לפניו, ככה ייעשה לאיש אשר מרן חפץ ביקרו.
==============
התקבצו מחבלים זה אל זה וחבל זה בזה והיכה זה את זה.כאיש אחד כעץ אחד כולנו נמנעים גימל גימל לא מצביעים
==============
בענין פסול לעדות באייפון.מ"י שניידר מפרסם בשם הרב שטינמן שבעל איפון פסול לעדות רק מדרבנן.לי יש ואני לא פסול אפילו מדרבנן כי אני זה הדרבנן בעצמו רק עץ הרויצחים פסולים מדאוריתא ובפרט האברכים שזרקתי מהכולל
==============
ברי ושמא ברי עדיף.
ברוך מרזל מסר את נפשו למען הציבור החרדי כשהצהיר שלא מצטרף לרשימת חירות אלה אם כן ישנו את החלטת הרשימה לכך שלא משנים דבר בנוגע לגיוס חרדים ללא הסכמה מגדולי הדור החרדים ואכן שינו זאת בזכותו ואז נכנס.
יוני שטבון מסר את נפשו מול כל חברי הקואלצייה והצביע נגד חוק הגיוס בכנסת וקיבל לאחר מיכן עונשים (אסרו עליו כניסה לוועדות וכו וכו) מנפתלי בנט על שהצביע נגד חוק הגיוס.
אריה דרעי ליפני בערך שבועיים בבית ספר בדרום: אני הייתי ממקימי הנחל החרדי (מרן הוציא מכתב נגד הנחל).
תחליטו מה אתם בוחרים מישהו שמסר את נפשו על ארץ ישראל ותורת ישראל או מישהו שמנסה להתייפיף.
==============
בתגובה לסערת הניקוד:
רבי עקיבא עד גיל 40 גם לא ידע קרוא וכתוב ובכל זאת חזר אחרי 24 שנה עם 24000 תלמידים. גם אני מצליח אחרי 24 שנה בפוליטיקה לגייס 240000 קולות
==============
אויייייש  הרג אותי מצחוק היומן של יהודית יוסף
ולמרות שאני ממש ממש לא מחבב אותה אני חושב שזה פיברוק עלוב והזוי
בפרט הניגוב עד הלשון זה אששש
תכלס
אנשי ש"ס איבדו פופרציות ובצדק
הם הולכים לפגוש את אחוז החסימה יותר קרוב מאי פעם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.