רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 במרץ 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

המגמה נמשכת - ראשי הכוללים מפסיקים לחשוש וחושפים את מסכת הטרור שעוברים מטריגר ושלוחיו מ"נצח"!

ראשי כוללים נוספים שוברים שתיקה ומצהירים: "אנחנו לא ניכנע! אנחנו נלך באש ובמים ע"פ הוראות גדולי ישראל! לא ניכנע לטרור פלילי של עשרות אנשים שמנסים להכניע אותנו בטרור", מבהירים וקוראים לאברהם טריגר וחבריו: "במקום לעשות טרור לראשי כוללים, תקימו כוללים משלכם ותגייסו כספים למוסדות משלכם ותעזבו אותנו".

עצומה בישיבת 'מיר'! למעלה מ-170 אברכים כבר חתמו על עצומה נגד שהותו של אברהם טריגר מקו ההטרדות של "נצח" בין כתלי ישיבת 'מיר'.  גורמים בישיבה חוששים להתעמת מול טריגר שמהלך אימים על הנהלת הישיבה.

הרב יעקב בלוי מספר על התחושות בקרב אלפי בוגרי 'אורחות תורה' לאחר האירוע המרשים: "מרטיט ומרגש היה לראות כשהודיעו למרן ראש השיבה על האורח הדגול מרן פוה"ד הגר"נ קרליץ שהטריח את עצמו לכבד את המעמד בהופעתו קם במלוא קומתו, ודקות ארוכות המשיך לעמוד והקהל הרחב נעמד נפעם לראות את ההוראה לדורות באופן איך מכבדים את התורה ועמליה.

ח"כ מקלב בראיון: "דרישת התיקים של יהדות התורה הם מאד צנועים, הלוואי ולכל המפלגות יהיו דרישות עקרוניות כמו קצבאות הילדים ולא רק תיקים ותפקידים. כשאנו מבקשים לקבל את ועדת הכספים אנו באים בניקיון כפיים עם קבלות מוכחות תוך דאגה לכלל המגזרים. לא ראוי שיו"ר ועדת הכספים יהיה מפלגתו של שר האוצר ועושה דברו. גפני היה ונשאר היו"ר האולטימטיבי של הועדה ולא מתוך סידור עבודה".

הקרב על תיק הפנים! ח"כ מרגי בראיון: מפלגת ש"ס אינה דורשת דווקא את תיק הפנים לאריה דרעי. עם זה, דרעי שילם את חובו לחברה, הציבור אמר את דברו, ועל פי החוק הוא רשאי לחזור ולשמש שר בממשלה.

'יהדות התורה' בדרך לקואליציה! צוותי המו"מ של המפלגות החלו בניסוח ההסכם הקואליציוני, נציגי הליכוד שאלו את אנשי יהדות התורה אלו תיקים בכוונתם לדרוש נציגי יהדות התורה הודיעו לצוות הליכוד שידרשו את התיקים: בריאות וועדת הכספים. נציגי הליכוד אמרו בתגובה שהליכוד וראש הממשלה רואים בישיבתם בממשלה צעד חיובי המסמל התקרבות בין הליכוד לחרדים.

מכשרים: 054-4857840

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.