רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 27 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


רבי שמואל הלוי בן רחל נחלה ומצבו חמור ואנו זקוקים לעורר רחמי שמים עליו ועלינו שיוושע
 --------------------
הידרדרות חמורה בשעה האחרונה אצל הרב וואזנר התחילה קריסה של מערכות הגוף.
כל בני המשפחה הוזעקו לבי"ח.
מצב הגר"ש וואזנר מוגדר כעת קריטי. הגרש"א שטרן נכנס כעת לחדרו יחד עם בניו
 --------------------
בעקבות פנייתו של הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו למזכיר הממשלה, מר אביחי מנדלבליט בעניין מינוי מוסמך בידי הממשלה לצורך מכירת החמץ של רשויות המדינה, מינתה אמ"ש הממשלה את ראש הממשלה לשר האוצר הזמני, כדי לאפשר לקיים את מכירת החמץ כהלכתה.
--------------------
עם פתיחת המו״מ הרישמי בין ש״ס לליכוד, אומר יו״ר ש״ס אריה דרעי ״כי הבחירות היו על דרך ולא על תיקים, לפיכך לא נדון כלל על נושא התיקים לפני שיסוכמו הנושאים החברתיים של ש״ס״  
יו״ר התנועה הורה ליו״ר צוות המו״מ אריאל אטיאס כי הדברים המהותיים מבחינת התנועה לפני הדיון על תיקים ותפקידים הם שלושת התנאים של ש״ס לכניסה לממשלה: 1. העלאת שכר המינימום.   2. הורדת מע״מ על מוצרי יסוד. 3. הקצאת 7.5 אחוז מכל פרוייקט של ממ״י לדיור הציבורי
--------------------
האדמו"ר מויזניץ הגיע הבוקר לביקור פתע ומיוחד בבית התורה 'חזון נחום' בקרית ויזניץ. הכולל משמש ככולל בעלי בתים לכל האנשים המבוגרים בחסידות שהתרגשו לראות את האדמו"ר נכנס לפתע לביקור. האדמו"ר התיישב בין הקהל והמשיך להקשיב לשיעורו של האדמו"ר מאנטניא שמסר שיעור בהלכות פסח. אחר השיעור נשאר האדמו"ר לתפילת מנחה ואחר התפילה נשא דברים נלהבים לקראת החג הממשמש ובא לקראתנו לשלום, בסיום השיחה עברו זקני העדה לקבלת ברכת הקודש.
--------------------
דיווח מ'מעיני הישועה': מצב הגר"ש וואזנר הדרדר שוב בשעה האחרונה ומוגדר קשה ביותר.
 --------------------
טוכפלד ב'ישראל היום': נשקלת האפשרות למנות שר דתות מהליכוד ותחתיו שני סגנים: אחד מש"ס ואחד מהבית היהודי.
 --------------------
ח"כ משה גפני ל'ידיעות': "אנחנו 'דגל התורה' הקמנו את ש"ס. הרב שך נתן להם כוח ותמיכה. תבדקו כמה דיינים וראשי ישיבות ספרדים יש כיום, ואת זה אנחנו עשינו".
 --------------------
מצב מרן הגר"ש וואזנר מוגדר כעת קריטי. הגרש"א שטרן נכנס כעת לחדרו יחד עם בניו.
 --------------------
חיים כהן בטורו ב'כל ישראל': "על החרדים להקדים את כחלון ולסגור דיל עם בוז'י הרצוג לכניסה משותפת לממשלת הליכוד. כך ביבי לא יוכל לעשות עלינו סיבוב נוסף".
 --------------------
ח"כ גפני בראיון ל'ידיעות': "אם ביבי לא היה מקבל 30 מנדטים היינו שוקלים טוב על מי להמליץ. מערכת היחסים שלנו עם מפלגת העבודה מצויינת. מה נתניהו ייתן לי במקום ועדת הכספים, את תיק הביטחון?".
--------------------
ח"כ מאיר פרוש בפתח המו"מ עם נציגי הליכוד: "אנו נדון היום בנושאים שקשורים לקווי היסוד של הממשלה, הקשורים לאורח חייו של הציבור החרדי ולא בחלוקת תפקידים ותיקים".
 --------------------
עידו בנבג'י בטוויטר: אחרי יום של השמצות: נתניהו ובנט נפגשים כעת בארבע עיניים.
 --------------------
'ערוץ 10' בתחקיר נגד רשת 'אושר עד' בבעלות אברהם משה מרגלית ואריה בוים: "מוכרים בשר פג תוקף ומזייפים כשרויות".
 --------------------
 יהדות התורה והליכוד סיכמו פגישה נוספת למחר ב-9:30 בכנסת.
 --------------------
יאיר שרקי ב'ערוץ 2': מפלגת 'יחד' נותרה עם חובות של יותר מ-10 מיליון ש"ח. אלי ישי ויוני שטבון חתומים על ערבות אישית על חלק מהכספים.
 --------------------
שעון הקיץ נכנס הלילה לתוקפו. בשעה 2:00הזיזו המחוגים לשעה 3:00.
 --------------------
'ערוץ 10': ראש הממשלה פועל במרץ למחוק את כל הגזירות שהוביל לפיד נגד החרדים: קצבאות, תקציבים וגיוס.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': מני גירא: דרעי חושף הערב באתר 'קול חי': "הקמנו צוות משותף עם יהדות התורה לקווי יסוד ועקרונות. מעריך שהחוק הנורווגי לא יעבור - כך שרי ש"ס לא יתפטרו".
אוריה אלקיים גל"צ בראיון: "החרדים רוצים להראות שהם יותר חברתיים, לכן בקווי היסוד של הרכבת הממשלה החרדים יתעקשו על נושאים כלכליים".
איציק סודרי חבר צוות המו"מ של ש"ס בראיון: "יתקיים דיון מיוחד של ש"ס ויהדוה"ת יחד עם הצוות של הליכוד תחת הכותרת: דרישות הגוש החרדי למען עולם התורה. למרות הספינים והכותרות, הממשלה הבאה ברורה מאוד. יש ציר שמתפתח בין כחלון והחרדים".
עורך 'משפחה' אליעזר שולמן בראיון: "צפוי לנו קרב נוסף - החרדים רוצים את תיק הרווחה. יש שמועות על ברית כחלון ולפיד מאחורי הקלעים, בסיעות החרדיות מעריכים שמדובר בספינים ולחצים".
סערת 'אושר עד' - מרדכי חסיד הבעלים של כשרות 'קהילות' בראיון: "זה הכפשה נגד רשת חרדית. המשגיח שם הוא ירא שמיים גדול. יש תחרות בין 2 רשתות, לפני חודשיים הפסקנו לעבוד עם אחד מהם, כנראה זה הלחצים כדי לחזור".
התקציב שאושר בעיריית ירושלים - עימות סוער: ח"מ העיר אריה קינג: "גדולי הרבנים אמרו שמדובר בסדום ועמורה. אם הם היו מצביעים זה לא היה עובר". ח"מ העיר נחמניאל סבן בראיון: "כל דבר שנוגד את ההלכה אנחנו נגד. זה היה עובר בכל אופן, בעקבות פסיקת בג"צ, ולכן פעלנו כך. לומר שבגללינו זה עבר זהו שקר גס".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 --------------------
 מהדורת חצות ב'סקופים': המו”מ הקואליציוני, אסון התעופה, הסתבכות ראש עירית צפת, המחסור החמור בעופות לחג, שערוריית הבשר באושר עד והריסת מבנה של ישיבה ביבנה.
• ישראל כהן חושף: "חוק הגיוס עלה הערב בפגישת המו”מ של יהדוה”ת עם הליכוד. לנתניהו קשה להגיע לסיכומים בנושא הגיור בגלל קשריו עם הרפורמים, אך הערכות הם שהצדדים יגיעו להסכם"..
• האם ראש עירית צפת נאלץ לפרוש מישראל ביתנו בגלל הסתבכות? תושב צפת ברוך אדלר: "הקמפיין שפורסם בשם רבנים ואישי ציבור הקוראים לו להשאר הוא קמפיין אנונימי ומבויים על ידו, אין שום מפלגה או גוף שחתומים על המודעות".
• במחלקת הבשר של אושר עד, קניתם הכשר 'קהילות' קיבלתם 'עטרה'? כתב ערוץ 10 ישראל רוזנר: "אפשר להבין מהתחקיר שהבשר הפחות איכותי מגיע לעטרה".
• מחסור חמור בעופות לחג ועליית מחירים, הרב יניב כהן ממחלקת השחיטה ברה”ר: "עלייה גדולה באחוז הטריפות עקב מחלה".
• בשעה זו דחפורי עירית יבנה הורסים את מבנה ישיבת 'כתר תורה', תלמיד הישיבה: "ההרס בהוראת ראש העיר צבי גוב ארי".
• אסון התעופה, בועז ביסמוט - ישראל היום: "כמעט בוודאות מדובר בהתאבדות, שומעים בקלטות את נשימותיו הסדירות של טייס המשנה בעת קבלת ההחלטה על ההתרסקות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.