רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 במרץ 2015

צוק איתן

מאת הרב אליהו קאופמן

קראתי את המלצתו של קצין החינוך הראשי – תא"ל אבנר פז – צוק, לראש אכ"א בצבא הישראלי, ובה הוא מציע להדיר את ה"רבנים הצבאיים" מטקס השבעת הטירונים. אין לי ספק שמניעיו של הלה הם אנטי דתיים "למהדרין", ולא במקרה הוא אינו מוותר על הקראת הפרק התנ"כי אבל ללא הקראתו ע"י איש דת יהודי. אבל במחשבה שנייה דווקא הייתי מוכן לחתום על ההמלצה הזו בשני תנאים: א) לבטל בכלל את הקראת הפרק התנ"כי, שהרי מדובר בצבא שאיננו מכיל רק יהודים אלא גם דרוזים, בדווים מוסלמים וסלאבים, סלאבים וערבים נוצרים ועוד הרבה, הרבה יהודים ומתבוללים חילוניים שעבורם היהדות היא יותר מ"בד אדום" מול העיניים. ב) מאחר והכותל המערבי הוא שריד חומת בית מקדשינו וכל סימלו והווייתו דתיים ורוחניים הרי שבהחלט יש להעביר את טקסי הטירונות הצבאיים הללו למקום אחר ולפטור מקום קדוש זה ואת מבקריו מלשמוע את כל שירי התועבה והפריצות שמשמיעים הטירונים, ואף הגדנ"עים הללו.

להמשך כנסו כאן:

 

     לא התפלאתי משקראתי את בקשתו של "קצין החינוך" הלזה.קריאה כזו כבר התבקשה מאז כינונו של הצבא הזה,שבינו לבין יהדות ולבין התורה הקשר מקרי בהחלט.כל הקשר – בין הדת היהודית לצבא הזה,הוא מלאכותי בדיוק כמו שהקשר בין דת ישראל למדינה הזו הוא מלאכותי.המדינה חפצה שנים לקשור את ההיסטוריה היהודית של עם ישראל הדתי ללגיטימציה הקולוניאלית הציונית ולכן תפאורת ה"רבנים הצבאיים" וה"משגיחי כשרות" הצבאיים לא הורדה עד היום.אבל מי שיודע את האמת מכיר היטב בעובדות כי המטבחים הצבאיים ברובם הגדול הם טרפים,ה"רבנים הצבאיים" מבצעים את מה שהמפקדים האנטי דתיים מורים להם וכמובן שה"גיורים" הם "גיורי חלומות" עפ"י הצורך הישראלי – חילוני. בעשרות השנים החלו חילוניים לא מעטים – ובמיוחד בני מתבוללים שאינם יהודים,לקוץ ב"פורים שפיל" הזה ופז – צוק הוא מי שמבטא יותר מכל את אלה שהם רובו של הצבא הזה,את הפוקרים האנטי דתיים שמקוים בכך גם לעצור מהקצונה ה"סרוגה" לטפס מעליהם.החילוניים האנטי דתיים אינם אשמים כל כך בהתנהגותם האנטי דתית וגם הצוק פז הזה אינו אלא קורבן של "שטיפת מוח".במדינה שמהבוקר ועד אל תוך הלילה נלחמים בכל מערכות התקשורת ובמערכי החינוך והלימוד,בדת ישראל,הרי שזה בהחלט הגיוני שקצינים וחיילים יקבלו בחילה ממראה של רב אפילו אם זה פודל צבאי.ובסך הכך,מה באמת לכהן דת ולבית קברות רוחני שבו מתערבבים חיילים וחיילות ב"מעשה המרכבה" הצבאי והאישי?
     מנגד,הרי שכל עוד הצבא הזה ניחן ב"סמלים דתיים" זוהי רק נקודת חילול ה' במיטבה ליהדות.בצבאו של דוד המלך לא רק שלא פיקדו חיילות ולא ניבלו את פיותיהן בקללות על טירונים אומללים אלא שגם בני "יפת תואר" לא יצאו לקרב עם שאר החיילים.בצבאו של דוד המלך לא היה הרמטכ"ל בבחינת הכול יכול אלא קדמו לו נביא,כהן גדול ואורים ותומים. בקומנדו הימי של דוד המלך לא התאמנו באכילת שרצים כדרך ל"סיבולת",ובטקס השבעת טירוניו של צבא דוד המלך לא שרו שירי פריצות וניאוף.כל פרצוף של "רב דתי" המעניק גושפנקא לצבא פריצות וחולין להיקרא "יהודי",ועוד לקבל חותמת "דתית",הרי שזהו פרצופו של מחלל שמים בפרהסיה ותו לא.
     אז באמת, אולי אבנר פז – צוק צודק,בואו נפריד את הדת היהודית הקדושה מהצבא החילוני שבו לא מעט חיילות מגויסות "להרים את המורל",ובא לציון גואל.ואז הרי שגם יובן מדוע הצעיר החרדי כל כך חפץ לא להתגייס.ומי שעוד יבקש להשתחרר מהצבא הזה בטענה כי הוא "לומד תורה להצלחתו" יוכל להשתחרר ממנו רק ע"י קב"ן...  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.