רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 במרץ 2015

בקרית יואל ממשיכים לצפצף על החוק והאהרוני מתגרה באומות

מאת סאטמארער

המלחמה בין עיריית מונרו, קריית וודברי וקרית יואל לא יורדת מסדר היום, לאחר שהאהרונים לא מתייחסים לשכנים שלהם וממשיכים לדרוס את החוק ברגל גסה.
האסמבלמן ג'יימס סקופיטס אמר אתמול באסיפה ש'כאן בחצר האחורית שלנו קריית יואל מפרה את שני החוקים, חוק חופש המידע וחוק השימוע פעם אחר פעם ולא מתחשבים כלל בחוקים', הכינוס נועד לבדוק אלו אמצעים משפטיים יכולים היישובים סביבם לנקוט בכדי לחייב את האהרונים לציית לחוק.
נציג עיריית וודברי שנכח שם סיפר איך שהוא הגיש בקשה רשמית לקבל מידע מהם לפני 7 שנים (!) כבר, תחילה ע"י פקס, אח"כ הוא ביקר שם אישית, ועוד המשיך לשלוח מכתבים רשומים אבל נכון לאתמול הוא עדיין לא קיבל את המידע המבוקש, אותו מחוייב קרית יואל להוציא מחוק חופש המידע.
כזכור, את חוק השימוע הפרו לאחרונה לאחר שהשימוע התקיים באמצע סופת שלגים וללא אפשרות נגישות לקהל התושבים.
האהרונים חושבים שהם יכולים לתחמן את החוק ולנהוג כשטיבל, מה שהם לא לוקחים בחשבון שככל שהזמן עובר ההתנהגות שלהם גורמת ליותר ויותר שנאה, השכנים שלהם מתחילים למאוס בהפרת החוקים הללו וימשיכו לפעול נגדם משפטית. לא לעולם חוסן!  
הנזק יהיה לכל החרדים בניו יורק, כי עד עכשיו ברוב המקומות הגויים נהנים מהשכנים השקטים שלא עושים בעיות, ואז הגיעו הם ומתגרים באומות שוב ושוב עד שיגדיש הסאה. אז בטח האהרוני יבכה בשלש סעודות שאנחנו בגלות ושהגויים הם אנטישמים ששונאים אותנו, רק תזכרו איפה כל זה התחיל. חוק חופש המידע וחוק השימוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.