רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 במרץ 2015

אפרים שטערן בשירות הסיקריקים להכנסת גיס חמישי לעדה החרדית - מצפה לתרומות של הסיקריקים בחו"ל לקראת פסח

מאת עדה'ניק

הסיקריק אפרים שטערן החליט למכור את נפשו לשטן, בעד כמה פרוטות שהוא מקוה להוציא משמעון ישראל פערלמוטער לצורך השנור שלו הוא מוכן לשרת את כל השאיפות של הסיקריקים הגרועים ביותר, ואף לעזור בידם להרוס את העדה החרדית לגמרי בהכנסת גיס חמישי לתוככי העדה החרדית.
בימים האחרונים נערכה אסיפת הנהלה של העדה החרדית לדון בעניני השעה, במהלכה הופיע לפתע הסיקריק אפרים שטערן ובידו רשימה מאולתרת של כאלף וחמש מאות שמות, חלקם הגדול שמות שלא היו ולא נבראו והומצאו היישר ממוחו הקודח של הנבל נחום אטיק שהניחם בידו של הסיקריק אפרים שטערן מספר דקות לפני בואו לאסיפה, ושאר השמות שכן נכונים הם גיבוב שמות של אנשי כת רומפלער והשאלים כמה שמות של אנשי שובו בנים והרב ברלנד, ועוד מספר דומה של שמות אנשים מקהילת פרושים מאותו חלק בקהילה שמצביע בבחירות.
הסיקריק אפרים שטערן טען שהרשימה המאולתרת שבידו דורשת לייצוג בתוך העדה החרדית, והוא דרש שצריך למנות את שאול סירוטה לנציג קהילת ברסלב, באשר הוא מייצג את קהילת מארמרשטיין וקהילת נ נח בברסלב, וכמו כן טען הסיקריק אפרים שטערן שצריך למנות את מיכל טורצין בנו של מנהיג קהילת טורצין הרב יהושע דוד טורצין שהוא יהיה נציג של קהילת פרושים, ובפרט מאותו חלק הגדול שבקהילת פרושים שמצביעים בבחירות.
חברי ההנהלה ענו לעומתו כי קהילות פרושים וברסלב מיוצגות כבר בהנהלת העדה החרדית בכבוד ואין צורך להוסיף נציגים מקהילות אלו, כאשר הגה"צ רבי משה קרמר מייצג את חסידות ברסלב, והרה"ג רבי זעליג וואלעס מייצג את קהילת פרושים.
לאחר דיונים החליטו חברי ההנהלה לא לבצע שום שינויים שיכולים לגרום לזעזוע גדול בכל העדה החרדית, ומלבד זאת שאז יצופו הטענות על חוסר שויון מצד הקהילות הגדולות תולדות אהרן תולדות אברהם יצחק ודושינסקיא, שאינן מיוצגות בהנהלת העדה החרדית לפי גודלם האמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.