רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 13 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


הישורת האחרונה: מחר ב'המבשר' ראיון עם ח"כ מאיר פרוש וח"כ משה גפני 72 שעות לפתיחת הקלפיות לבחירות הגורליות מתמיד!
 ----------------
כעת במהדורה המרכזית ב'קול חי': "המשב"ק של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל הרב צבי חקק יחשוף את כל הפרטים על הקלטות ועל חזרתו של אריה דרעי".
 ----------------
בנימין נתניהו ב'ערוץ 2': לא אכהן כראש ממשלה ברוטציה.
 ----------------
סקר 'מאגר מוחות' עבור 'קול ברמה': המחנה הציוני 24. הליכוד 21. הבית היהודי 13. הערבים 12. יש עתיד 13. כולנו 8. ש"ס 7. יהדוה"ת 7. ישראל ביתנו 5. יחד 5. מרצ 5.
 ----------------
צבי חקק ב'קול חי': "אלי ישי אמר שאם הוא יוציא את מה שיש לו, ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה. הקלטות לא יצאו בגלל שאין כאלו קלטות. הייתי נוכח בשיחה האחרונה בין מרן הגר"ע יוסף זצ"ל לאלי ישי חודש וחצי לפני פטירתו".
 ----------------
 בוז'י הרצוג ב'ערוץ 10': "אנהל דיאלוג עם החרדים לגבי הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס".
 ----------------
אתר 'קול חי': ש"ס חוזרת לכינוסי הלווין ביזדים. במוצ"ש הקרוב צפויים להשתתף כל גדולי הרבנים.
 ----------------
ח"כ משה גפני בפילפוליטיקה ב'קול ברמה': "שיתו"פ בין המפלגות החרדיות ש"ס ויהדוה"ת יימשך. מאוד לא אהבתי שמול הבימה של גדו"י אמש הופיעו שלטים של מפלגת 'יחד'. למה להם להיכנס לתוך הציבור החרדי?".
 ----------------
משה כחלון ל'ערוץ 10': "כבר שנה וחצי לא שוחחתי עם בנימין נתניהו, אנחנו לא חברים".
 ----------------
שר הפנים גלעד ארדן הגיע היום להתברך אצל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בנהריה.
 ----------------
ח"כ יעקב ליצמן בצ'אט היום באתר 'הארץ': "לא שולל ישיבה בממשלה יחד עם מרצ. ישבתי איתם יחד בקואליציה, יוסי שריד היה שר חינוך מצויין".
 ----------------
 אבי גרינצייג בטוויטר: מחר: לראשונה - ראש ישיבת סלבודקא הגר"ד לנדא במכתב תמיכה פוליטי ביהדות התורה.
 ----------------
סקר 'גלובס': המחנה הציוני 24, הליכוד 20, ערבים 13, הבית היהודי 12, יש עתיד 12, ש"ס 9, כולנו 9, ישראל ביתנו 6, יהדוה"ת 6, מרצ 5, יחד 4.
  ----------------
הגרח"ש דייטש מגדולי משפיעי חסידי חב"ד: "דעתו של הרבי להצביע עבור הרשימה החרדית ביותר, וללא ספק שזה האות ג".
  ----------------
סקר 'ידיעות' של מינה צמח ומנו גבע: המחנה הציוני 26. הליכוד 22. ערבים 13. הבית היהודי 12. יש עתיד 12. כולנו 8. ש"ס 7. יהדוה"ת 6. ישראל ביתנו 5. מרצ 5. יחד 4.
 ----------------
'ישראל היום': ח"כ יעקב ליצמן בסיור במעוז החילונים בשדרות רוטשילד: "אילו לא היה לי זקן, מגבעת וחליפה, היינו מקבלים 15 מנדטים".


להמשך המבזקים כנסו כאן


 ----------------
הרה"ר הגר"ד לאו ישבות השבת בבני ברק. בליל שבת ימסור שיעור בביהכנ"ס הגדול בשעה 10.
 ----------------
הרבנית קולדצקי בתו של מרן הגר"ח קניבסקי תשתתף בכנס בחירות של 'יהדות התורה' במוצ"ש באודיטוריום של ב"ב.
 ----------------
ח"כ מאיר כהן ב'גלי ישראל': "לנו אין בעיה להוציא את סעיף הסנקציות הפליליות מהחוק, אבל יצטרכו לבוא בפני בג"ץ
 ----------------
פעיל ש"ס הרב אלחנן טולדנו בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "שאגת אריה 3 יוצא לדרך - אוהל ענק שהוקם הערב מתחת גשר המיתרים בירושלים בו יוקרנו ממוצ"ש עד לבחירות סרטוני תנועת ש"ס ומוזיקה, שיעורו של הגר"י יוסף והכינוס למען ש"ס ביזדים ישודר בשידור חי ולאחר מכן תוגש סעודת מלווה מלכה מפוארת כיד המלך".
 ----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': 5 ימים לפתיחת הקלפיות!
הרב רפאל מאזוז נאמן ביתו של הגר"מ מאזוז בראיון סוער: "אני צמוד לרב 28 שנה, גורמים אינטרסנטים גררו אותו למחלוקת ופוליטיקה. ניסיתי להביא לשלום והפגשתי את הרב עם הגר"ש בעדני, קיבלתי איומים מאנשים שרצו רק פילוג. אני פועל למען ש"ס תנועתו של מרן וכעת מאיימים לנדות אותי. מכיר אברכים רבים ב'כסא רחמים' שיצביעו ש"ס".
מנהל קמפיין יהדוה"ת שעיה איצקוביץ בראיון: "החלטנו לא להגיב ולא להתייחס לקמפיין לא להצביע ג'. אין התייחסות בקמפיין גם האם נתמוך בממשלת ימין או שמאל. ההפתעות בתוצאות יהיו: לא באזורים הטבעיים של יהדוה"ת".
הסקרים האחרונים מתפרסמים - הסוקר רפי סמית בראיון: "הפער בין המחנה הציוני לליכוד גודל מיום ליום. ש"ס מתחזקת ועומדת על 9 מנדטים נכון להיום. יחד ממש על גבול אחוז החסימה".
דובר קמפיין ש"ס איציק סודרי בראיון: "הקומנדו של ש"ס פושט דלת דלת, לא דרך הרשתות החברתיות והעיתונים. הסקרים האחרונים משקפים מגמת עליה. ההפתעה: התגייסות של בכירי הרבנים שמעולם לא חתמו והתערבו בבחירות".
----------------
מהדורת חצות בסקופים: ימים ספורים לפתיחת הקלפיות, מערכת הבחירות סוערת!
• הרב רפאל מאזוז תלמידו של הגר”מ מאזוז הפועל למען ש”ס בראיון סוער: "הבטיחו לי שהרב מאזוז ינדה אותי, אני ממשיך להיות תלמיד של ראש הישיבה. אבל אם זאת יודע איזה אנשים משכנעים אותו ומה אומרים לו".
• מה צפוי להורות מרן הגר"ש אויערבך באצטדיון הארנה? הרב שלמה זלמן ברנד: "הבנתי הבוקר מראש הישיבה שההחלטה היא להמנע מההצבעה".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, יקי אדמקר, ישי כהן: מי העניק לאלי ישי אישור לצלם בביתו של הרב עובדיה? מה צפוי בכינוס ביום ראשון בארנה?
• שאגת אריה 3, פעיל ש”ס אלחנן טולידנו: "מקימים אוהל שאגה מתחת גשר המיתרים בכניסה לעיר, ממוצ”ש ועד לניצחון הגדול בשלישי בלילה".
• מה הביא למכתבו של הגר”מ מאזוז בנוגע לביטול חוק הגיוס?

כתב כל הזמן יעקב אמסלם: "מגעים בין יחד לבני תורה".

מועמד יחד ששון טרבלסי: "זו דעתו של ראש הישיבה מאז ומתמיד אין קשר לפוליטיקה






12׳ ב"גל הדיווחים":

4 ימים לבחירות!

-ח"כ הרב דוד אזולאי ׳שס׳ בראיון: אנחנו עם תחושה של הצלחה, אויבים רבים קמו עלינו אנחנו נתקן את הכל בקדנציה הבאה, הפעילים עושים עבודת קודש, הניסיון מראה שאלי ישי לא יעבור את אחוז החסימה!"

-ראש מועצת גוש עציון מר דוידי פרל בראיון: בוז'י אומר שהוא בעד סיפוח ריבונות ישראלית על גוש עציון, אל תלכו שולל אחרי ערמומיותו הוא בא לקחת קולות לימין! צריך את ביבי בראשות הממשלה!"

-מומחה למשפט ודיקן ד"ר אביעד הכהן בראיון: אזרחי ישראל הערבים הם שווי זכויות, אין ספק שהפעם כוחם יגדל, ואיך הוא רואה את התסריט שאיימן עודה ראש הרשימה המשותפת יהיה יו"ר האופוזיציה?

-איש חסידות חב"ד הרב אברהם קנלסקי בראיון: הקולות החבדיים מתפצלים לשני מחנות הראשון הם תושבי בני ברק וירושלים שיצביעו לג', השני הם השאר שפרוסים בכל הארץ שיצביעו לאלי ישי, ולמה הוא נשאר באוהל של הרבי במשך שעתיים?

-"הפרשנים"- צוות הפרשנים של גל הדיווחים עושים סדר בכל הנושאים הבוערים. והערב: ליצמן ופרוש יצאו ליום סיורים בשווקים, האם זו אסטרטגיה חדשה לפזול החוצה? עיתונאים חשפו: אין ולא יהיה קלטות נוספות נגד שס, האם אלי ישי ינחל תבוסה לאחר שנחשף כי שיקר שיש בידו קלטת משתתפים: שאול כהנא, מני קרויס, מוטי ויזל, יוסי קרויזר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.