רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במרץ 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

כך "נצח" מהתלים בציבור!
אברהם טריגר משקר במצח נחושה: "מעולם לא ניתנה על ידי הוראה להטריד רבנים וגדוךי תורההכל נעשה בנעימות ובלגיטמיות". לצד דבריו, רבבות בני התורה נחשפו להקלטות המזעזעות בם מוטרדים מנהלי חברות במאות שיחות ופקסים ביום במקביל לפריצת תאים קוליים של ראשי ישיבות, ראשי כוללים ומנהלי סמינרים.
מסתמן כתב אישום יוגש נגד טריגר! עו"ד ששי גז פרקליטו של טריגר קובע: "אם אדם מחייג יותר מפעם פעמיים לאדם בניגוד להסכמתו, בניגוד לרצונו, ודאי שזה הטרדה",
גז הוסיף ואמר כי "כל אדם שמתקשר יותר מפעם פעמיים, מבין שהצד השני לא רוצה יותר טלפון, ממשיך לחייג אליו, בפעם הראשונה זה עדיין לא עבירה, אולי בפעם השנייה, שלישית, זה עדיין לא עבירה, אבל אם זה עובר כמה פעמים שהטרדה כמו שאתם עושים לי מהבוקר עד הערב בוודאי שזו הטרדה, וצריך להפסיק אותה".
עו"ד משה אוסדיטשר בראיון: השמחה של אנשי "נצח" מוקדמת! מספיק פעם אחת שבן אדם יאמר כי השיחה מהעבר השני של הקו מפריע וזו כבר הטרדה שעלולה להוביל ל-3 שנות מאסר.
הקרב הקואליציוני! ח"כ מקלב בראיון: העיקרון הוא "שמה שהיה הוא שיהיה, הבריאות זה תיק שלא דרשו אותו וח"כ ליצמן הפך אותו למשרד דומיננטי. הוא לא מחפש שידרוג למשרד שיש בו קרדיט ופרסום אלא לחזור לעבודה הקשה לתיקון המציאות הלקויה במערכת הבריאות. הדברים ידועים ומורגשים ונכונה לו עבודה רבה בכך".
דרישה נוספת היא כידוע ועדת כספים שאותה רואה 'יהדות התורה' כמענה ראוי למפלגה שאינה מבקשת לעצמה תפקידי שרים. לזאת מבקשת המפלגה הסכמות בשורת סוגיות חברתיות כמעונות יום, משכנתאות, טיפולי שיניים חינם לילדים, הורדת מע"מ על מוצרי יסוד, שמירת הסטטוס קוו ועוד. מרכז החדשות בכשרים
0559901136

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.