רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 במרץ 2015

אמש ב'מרכז החדשות':

יחד שבטי ישראל!
מחר, רבבות יטלו חלק במעמד קידוש ה' לקראת הבחירות!
מפקד המעמד יוסי שטרית בראיון: כל הישיבות והכוללים מירושלים ומודיעין עילית מוציאים הסעות לאירוע. הסעות פרטיות יחנו ע"י ביה"ח בחזו"א. תח"צ תחנה בעזרא.  בישיבה עם המשטרה נערכנו ללמעלה מ-40 אלף איש. סדר הנואמים יכול להשתנות ברגע האמת בשל דרכי ההגעה. האירוע ישתק את צירי ב"ב המרכזיים למשך שעתיים.

מוטי סגל היישר מזירת האירוע: על בימת הכבוד ישבו רק חברי המועצת לצד הגראי"ל והגר"ח - נואמים: מרן הגראי"ל, הגר"א פילץ וח"כ משה גפני. הגר"א פינקל יצא לראשונה מאז שנפל למיטת חוליו. חברי ועדת ההיגוי מנחם שפירא, רפאל מאיר וישראל גולומב בסיור אחרון הערב עם בכירי משטרת מרחב דן. האירוע לצד תזמורת יימשך כשעתיים.

דובר עיריית ב"ב אברהם טננבוים: כוחות המשטרה נערכים ל-45 אלף איש מינימום. הציבור נקרא לא להגיע לזירה החל משעות הצהריים באמצעות רכבים פרטיים.

שלומי אייכלר היישר ממטה המפלגה בי-ם: קומנדו 'יהדות התורה' יתפרס החל מסופ"ש בלמעלה מ-15 אלף בתי אב בירושלים ויפיץ את תעמולת המפלגה. מלבד כינוס הרבבות מחר סדרת כינוסים יתקיימו במודיעין עילית, ירושלים ובדרום.

אליעזר סורוצקין מתעמת עם איש השמאל יוסי פריצקי: "מדוע אתה ממיר את דתם של אנשים בתשובה בזמן שאתה נגד המיסיון? סורוצקין: "אני מתקומם מההשוואה שלך אני מציע בדרכי נועם ליהודים לחזור לשורשים".

זעזוע! שוב מעשה נפשע בקרב מחנה "נצח" הקלטה מתוך הקו הפנימי של טריגר שם מורים להטריד את הגאון ר"י סטפנסקי ר"י 'תורה בתפארתה'.
מכשרים: 0544842728

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.