רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 במרץ 2015

חוצפתם וטפשותם של מזכירים ועסקנים - אם הייתי חסיד של אדמו"ר שלא חתום על ה'קול קורא' לא הייתי מצביע ל'יהדות התורה'

אם היו מחתימים כל מועצת בפני עצמה וקוראים להצביע ל'יהדות התורה' קל היה יותר לקבל כי מדובר בחתימות של חברי ארגון, אבל ברגע שמצטרפים לאחרים, קשה מאוד לקבל את הטענה מדוע לא מחתימים עוד אדמורי"ם ורבנים העומדים בראשי קהילות גדולות, גם אם הם לא צריכים את זה, אבל החסידים נפגעים קשות, כאשר חסיד רואה כי החתימו מי שבעיניהם לא מגיע לקרסולי הקרסול של רבותיהם מדוע שבכלל ירצו להצביע ל'יהדות התורה' כשלא לוקחים בחשבון את רבותיהם

ניקח לדוגמא, אם הייתי חסיד סטולין קרלין, לא הייתי מצביע ל'יהדות התורה' מפני שהייתי נעלב, האדמו"ר ותיק יותר באדמורו"ת ומכניס בכיס הקטן כמה מאלו שיושבים כמעט בראש 'מועצת גדולי התורה' ובערב הבחירות גם את המינימום הזה לא מבינים שחייבים לקחת בחשבון את כל גדולי התורה, ואת הציבור שיש להם

גם אם מדובר היה באדמו"ר שיש לו פחות חסידים, העובדה שיש לו חסידים מספיק בשביל שניקח אותו בחשבון ונכבד אותו ברשימה כזו, מפני שבלי זה מדוע שחסיד שלו ירצה להצביע ל'יהדות התורה'

היכן השכל של הפוליטיקאים של מי שמבינים בבחירות איך שמושכים קהל ומבטיחים את תמיכתם, כל טעות כאן עלולה לעלות ביוקר רב, משחקי וגינוני הכבוד אינם יכולים לתפוס פה מקום, אם רוצים אתם את כל הציבור, אם את המינימום הזה של לכבד את רבותיהם אינכם מבינים שצריכים לפחות בערב בחירות, מדוע שבכלל יתחשבו בקריאה להצביע לרשימה שמבזה את רבותיהם

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.