רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 22 במאי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - מהדורה נרחבת לחג השבועות

אריה קינג חבר מועצת העיר ירושלים מספר על ההיערכות הביטחונית לקראת הגעת הרבבות לכותל המערבי, מברך על מינויו של יריב לוין לתפקיד סגן לבטחון פנים, ומתייחס לפעילות המיסיון ב'ארנה' אותה לא הצליחו למנוע.

הרב הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה מספר על העלייה ההמונית שצפוייה השנה לקברו של הבעל שם טוב במעזיבוז' ולציון רבי נחמן מברסלב זצ"ל באומן, מדווח כי השנה למעלה מ-2000 הגיעו לאומן לחג השבועות. וקורא להימנע מכניסה לנהר במעזיבוז' ובאומן מחשש לאסונות.

אריה פרנקל דובר אגד למגזר החרדי בראיון על היערכות אגד למחר ולמוצאי חג השבועות, מספר על אוטובוסים ישירים ביציאה מהעיר ולכותל המערבי מהשכונות, והאם יש היערכות שונה בעקבות היות החג סמוך לשבת? ועד מתי יהיה אוטובוסים חזרה מהכותל במוצאי החג?

יו"ר איגוד בני התורה בבת ים הרב שמעון שמואלי מספר על מעמד מיוחד שייערך במוצאי חג השבועות בבת ים, מעמד 'הקבלת פני רבו'  בהשתתפות הרבנים הראשיים לישראל, ואישי ציבור.

חיים אייזנר מנכ"ל ראש יהודי בתל אביב מספר על הפעילות הצפויה בחג השבועות, ומדווח כי בשנה האחרונה נרשמה עלייה של כ-15% בשיעור ההשתתפות של תושבי תל אביב בשיעורי יהדות.

המזכיר הכללי של ארגון מגדלי הירקות מאיר יפרח מספר על הגעתו היום עם 'ביכורים' לנשיא המדינה ולרעייתו, והיחס של נשיא המדינה לגידולי ארץ ישראל, ומה השינוי השנה בעקבות השמיטה?

והאמן פנחס לחיאני מספר בראיון מרתק על הקמת ושיפוץ בתי הכנסת, מדוע הרבה הזמנות מתקבלות לקראת חג השבועות, מה ההבדל בעיצוב בין בתי כנסת ספרדיים ואשכנזים, ואיזה בית כנסת גרם לו את ההשראה להכנס לתחום?

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938749 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.