רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 במאי 2015

צביקי לאו מיישם את מה שאחיו דודי לאו מלמד אותו

מאת איש הרבנות הראשית

צביקי לא מרפה והוא ממשיך ללטוש עינים על הרבנות בגבעת שמואל. ההורים האבא הרב ישראל מאיר לאו יו"ר יד ושם, הרב הראשי לתל אביב, נשיא ארגון ברקאי ועוד שלל ארגונים אומר לו אל תתייחס לכך שיש שם רב מכהן הרב זינגר
הוא כבר לא צעיר. אבל אתה צריך להיות חברמן כמו דודי. תשאל את אחיך איך הוא עושה את זה למזרחיסיטים הם בטוחים שהוא כמוהם קרמבו שחור מבחוץ לבן מבפנים.
והנה בהתקרב חג יום העצמאות אץ רץ לו צביקי לאו המכהן כיום כרב קהילת קהל חסידים בפתח תקוה עד שהמשרה בגבעת שמואל תתפנה ובעיתון מצב הרוח מהשבת האחרונה מסופר:
"בגבעת שמואל התקיימה כבכל שנה תפילת ליל יום העצמאות חגיגית ומרוממת ברוב עם ברחובה של עיר. בתפילה, השירה והריקודים הסוחפים השתתפו כ3,000 איש בין המכובדים שהשתתפו היו הרב חיים איידלס, והרב צבי לאו
וזאת לצד רב העיר הרב אלבז" היה אפשר לחשוב שצביקי הוא רב העיר האשכנזי.
בעבר כבר חשפנו בעולמם שבעל היתר מכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו אומר הלל שלם בברכה. והוא לא מסתפק רק בזה ומיד בתום התפילה בטרם הקהל ניגש להתברך מהרב בברכת חג שמח (את זה הם יעשו בבוקרו של יום העצמאות), אץ רץ לו דודי שלנו להראות לכולם אני כמוכם, גם אני חוגג והוא רץ אל הבמה המרכזית בעיר מודיעין ובטרם תעלה ריקי גל או כל זמר אחר הוא נושא את התפילה לשלום המדינה ובסיומה כולם שואגים אמן. בראיון מתמוגג דודי מהקידוש השם שלטענתו הוא עשה.
אוי מי יגלה עפר מבין עינינו האם כך נראים נציגים חרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.