רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


הפרויקט החדש של אמנון יצחק :מלחמה נגד מחפוד.אחרי שאמנון יצחק החליט שכל הרבנים שתמכו בש"ס פסולים הוא הגיע להתעסק עם הרב שלמה מחפוד והכריז בשיעורו שהבשר שלו טרף וכל מי שנימול אצלו חייב הטפת דם ברית.
---------------------
קובי נחשוני ב'ווינט': האדמו"ר מסאטמר בנאום חריף על ההצטרפות לממשלה: "יהדוה"ת וש"ס מכרו את התורה בשביל כסף". על שר הביטחון: "האם אפשר לסמוך על הכלב יעלון שלא יגייס את כולם?".
---------------------
מדהים! כזכור הנגיד דן גרטלר ביטל את הכולל שהיה לו בכניסת השבת בהוראתו של מרן רה"י הגראי"ל שליט"א שאמר שתפקידו של הבעל הוא לעזור בבית בזמן הזה. בחודש האחרון קיבלו כל האברכים שלמדו במסגרת הזאת צ'ק בסך 800 שקל בכדי שיקנו מתנה לאשה כפיצוי על הזמנים בהם הם לא עזרו בבית.
---------------------
'ישראל היום': ליברמן נשמע אמש בתקשורת הרבה יותר מרוכך. אמר: "אין לי ברוגז פרסונלי עם נתניהו, אם ישתנו קווי היסוד ויופיעו בהם חוק הלאום, השוויון בנטל, עונש מוות למחבלים ובנייה בשכונות בי-ם - ניכנס"
---------------------
יעקב ריבלין: משולם נהרי יכהן כסגן שר הרווחה, עד שיתוקן חוק שני סגנים במשרד החינוך.
 ---------------------
הדוברים משתדרגים: אחרי מינוי יעקב בצלאל למנהל לשכת דרעי, נדב שיינברגר ששימש כדוברו של משה כחלון במשרד התקשורת ימונה לרל"ש שר האוצר.
 ---------------------
רכב התנגש במכוניתו של שר המדע הנכנס דני דנון בכביש 6. נזק רב נגרם למכונית אך איש לא נפגע. דנון שהיה ברכב בדרכו לטקס חילופי השרים: "אני מרגיש בסדר, ברוך השם איש לא נפצע
 ---------------------
 אליטוב בטוויטר: עו"ד עודד פלוס, הוא המועמד המוביל לתפקיד מנכ"ל משרד הדתות מטעם ש"ס.
 ---------------------
'ישראל היום': ליברמן נשמע אמש בתקשורת הרבה יותר מרוכך. אמר: "אין לי ברוגז פרסונלי עם נתניהו, אם ישתנו קווי היסוד ויופיעו בהם חוק הלאום, השוויון בנטל, עונש מוות למחבלים ובנייה בשכונות בירושלים - ניכנס".
 ---------------------
דוברות איחוד הצלה: הולכת רגל כבת 65 נחבלה בראשה מפגיעת רכב ברחוב לוחמי הגיטו בפתח תקווה, מתנדבי איחוד הצלה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה במצב קשה לבית החולים בלינסון
 ---------------------
 שלי יחימוביץ ב'קול ברמה': "הממשלה הזאת במתכונת הנוכחית לא תשרוד יותר משנה, אלא אם יצליחו לקנות על בסיס קבוע כמה חברי כנסת מהאופוזיציה".
 ---------------------
'לדעת': פריצה וגניבת תכשיטים בשבת בבית הגרי"ל מינצברג ראש קהילת המתמידים ברח' מנחת יצחק י-ם. הרב מינצברג שבת בנחלים עם בני קהילת בית שמש
 ---------------------
 עיתון 'שופינג' בבית שמש מדווח: איש הציונות הדתית שלום לרנר שהתמודד מול אבוטבול לראשות העיר, עוזב את העיר אחרי 26 שנות מגורים.
 ---------------------
ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בראיון לקאהן וחכם ב'קול חי': "לא נהיה שותפים לאירוע של המיסיון ב'ארנה'. זה בניגוד לחוק. התייעצתי עם הרבנים הראשיים ונמצא דרך למצוא פתרון לבעיה".
---------------------
ברוך דיין האמת: הר' משה לוינגר ז"ל המכונה 'אבי היישוב היהודי בחברון' נפטר בשבת בגיל 80. לפני שנה נפצע קל מזריקת אבנים על רכבו בדרכו לביתו.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ---------------------
אמנון אברומוביץ באולפן שישי: "השר סילבן שלום טוען שהסמכויות שקיבל וטרם פורסמו הם כמו של שר חוץ".
 ---------------------
עשרות צעירי 'המחנה הציוני' הפגינו נגד הממשלה בקרית הממשלה בת"א עם שלטים: "ביבי ביבי די נמאס - ממשלה זה לא קרקס".
 ---------------------
בוז'י הרצוג ב'ערוץ 10': "נקים צוות של חברי וחברות כנסת מהאופוזיציה לפירוק ממשלת נתניהו, בכל הכח ובכל הכלים".
 ---------------------
טקס חילופי השרים במשרד הכלכלה במעמד השר הנכנס אריה דרעי והשר היוצא נפתלי בנט מחר בשעה 12:00.
 ---------------------
אמנון אברומוביץ באולפן שישי: "השר סילבן שלום טוען שהסמכויות שקיבל וטרם פורסמו הם כמו של שר חוץ".
 ---------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא: ״כבר במו"מ הקואליציוני עם ש"ס סוכם שסמכות מינוי שופטים בביה״ד לעבודה תועבר לרוה"מ, כך גם במסמך של וינשטיין - הערב זה עולה שוב כיוון שהתקשורת מנסה לשחק ולהשפיע על בג"צ לפסול את דרעי.
האם הסגנים יאושרו מחר במשאל טלפוני ואז פרוש ליצמן וכהן ייכנסו לתפקיד מחרתיים או רק ברביעי אחר ישיבת ממשלה. לא ברור עדיין מתי נהרי ייכנס לתפקיד, אם ימשיך להתעקש על סגנות בחינוך יהיה צורך לשנות את החוק. עפ״י הודעת משרד הדתות, בנט מבריז מחילופי השרים עם אזולאי״.
יהודה אבידן בראיון: "כבר במהלך המו"מ סוכם שדרעי לא יטפל במינוי שופטים בבה"ד לעבודה". לגבי מינוי נהרי לסגן בחינוך: "אף אחד לא יכול להציב ווטו, אבל לא נריב עם שותפים קואליציוניים, בטח לא עם האחות שלנו יהדוה"ת. לא נפיל על זה ממשלה".
יואב יצחק בראיון: "ירון ימין איש עסקים שמממן את הרב ברלנד, אמור לתת עדות על התביעות גם נגד הרב וגם נגדו. מדובר בהסכם שמתגבש כמה חודשים. לא ידוע האם הרב יוכל לחזור לישראל, כרגע הוא עדיין דרוש לחקירה".
שמואל חיים פפנהיים בראיון: "עסקנים בתו"א העניקו תעודת הוקרה לבכירי המשטרה. לא רואים בזה פסול, גם אצלינו יש מושג של הכרת הטוב. אין בזה קשר להשקפה האנטי ציונית, גם בהדלקה במירון הקצינים הבכירים משתתפים ועומדים לצד האדמו"ר".
יונתן ברנסקי מנכ"ל עמותת 'הנחל החרדי' בראיון: "פרסום שמות ותמונות החיילים החרדים זה עליית מדרגה נוספת. עד היום הח"כים החרדים לא עשו כלום לעצור את ההסתה, החיילים החרדים דורשים מהם מענה וגם מהמשטרה. נקים פורום בוגרי צבא חרדים בכנסת".
 ---------------------
מהדורת חצות ב'סקופים':
מחר טקס חילופי השרים - ש”ס חוזרת לעמדות הכוח, השרה מירי רגב תקיים את הטקס בשייח ג'ארח.
• שר החקלאות הנכנס אורי אריאל בראיון: "בישיבת הממשלה הראשונה אמרנו שאין נסיעות לחו”ל בשל הממשלה הצרה, מפשילים שרוולים ויוצאים לעבודה בכל הכוח".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים איתי גדסי, ישראל כהן וישי כהן: האם אנו צפויים לעימותים בין ש”ס להבית היהודי? מה גרם ליצחק הרצוג לשאת נאום תקיף ולאחריו לחבק את חברי הממשלה הנכנסת?
• העיתונאי שלמה קוק שחזר מועידת רבני אירופה בטולוז: המצב בצרפת לא פשוט, לא הכל מתפרסם ואני לא רוצה לצאת בכותרות אבל האנטישמיות לא הסתיימה בפיגוע האחרון.
• מאבק הר' אמנון יצחק בכל הכשרויות בארץ. הקלטה מדברי שמואל אבוחצירה מקורבו של הגר”ש מחפוד על הרב אמנון יצחק והאדמו”ר מהאלמין "צריכים אישפוז כפוי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.